مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید و قیمت برنج لاشه طارم هاشمی عطری

آنچه در این مقاله میخوانید...

لاشه برنج چیست؟قیمت برنج لاشه طارم هاشمی در شمالمرکز خرید برنج لاشه طارم هاشمی معطر

خرید و دریافت قیمت روز برنج لاشه طارم هاشمی معطر از شمال کشور که مرکز تولید و عرضه مستقیم برنج لاشه و سرلاشه ایرانی میباشد قابل انجام میباشد. وبسایت توسکا، به عنوان سامانه فروش برنج شمال این برنج را به قیمت ارزان به مشتریان ارائه میدهد.

لاشه برنج چیست؟

لاشه برنج چیست؟

شالی برنج پس از تبدیل شدن به برنج سفید، در کارخانه شالیکوبی، به منظور تهیه برنج سفید یکدست و بدون خرد به کارخانه سورتینگ منتقل میشود و توسط دستگاه بوجاری و غربال برنج های شکسته از برنج سالم جداسازی میشوند.

به برنج های شکسته ای که قد آنها ۲/۳ برنج سالم است و شامل درصد کمی از برنج نیم دانه و برنج سالم میباشد، برنج لاشه گفته میشود.

برنج لاشه در کارخانه های سورتینگ به صورت جداگانه بسته بندی و آماده عرضه میشوند. همه برنج های ایرانی برنج شکسته و لاشه دارند و فقط از نظر ظاهر با نوع کامل آن متفاوت خواهند بود.

از برنج لاشه در تهیه انواع دسر و آش و همچنین در مصارف خانگی برای طبخ انواع پلو استفاده میشود.

قیمت برنج لاشه طارم هاشمی در شمال

به دلیل دانه ریز بودن و امکان شناخته نشدن انواع برنج لاشه ممکن است توسط دلالان و واسطه های متقلب در بازار خرید و فروش، برنج لاشه طارم هاشمی با گونه مشابه از آن در برنج چرمحصول مانند برنح فجر مخلوط میشود.

قیمت برنج لاشه طارم هاشمی در شمال

ترکیب برنج لاشه فجر و لاشه طارم هاشمی به دلیل پایینتر بودن قیمت برنج لاشه فجر توسط متقلبان انجام میشود. بنابراین توجه کنید که دلیل ارزانتر بودن برنج لاشه طارم هاشمی به عواملی از این دست امکان پذیر خواهد بود.

با فرض خالص بودن برنج لاشه طارم هاشمی، با توجه به میزان تمیزی و میزان درصد برنج کامل، قیمت برنج لاشه طارم هاشمی متفاوت خواهد بود. معمولا قیمت فروش برنج لاشه و سرلاشه طارم هاشمی [خالص] از قیمت برنج طارم هاشمی ارزان تر است.

مرکز خرید برنج لاشه طارم هاشمی معطر

بازرگانی برنج توسکا به عنوان مرکز خرید برنج اینترنتی برای مشتریان این امکان را فراهم نموده است تا با خرید برنج لاشه طارم، تجربه خرید برنج بدون واسطه و به صورت اینترنتی داشته باشند.

خرید برنج سرلاشه و لاشه طارم هاشمی معطر به صورت مستقیم از کشاورز انجام شده و به همین سبب برنجی کاملا یکدست و خالص با قیمت ارزان به مشتریان عرضه میشود.

تخصص در حوزه برنج مستلزم تجربه است. کسب این تجربه ها برای بسیاری از مشتریان امکان پذیر نمی باشد. بنابراین برای خرید انواع برنج شمال از جمله خرید لاشه طارم هاشمی مازندران حتما سعی کنید آن را از مراکز قابل اطمینان در شمال خریداری نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.