مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

نرمه آردی طارمی از کجا بخریم؟

آنچه در این مقاله میخوانید...

نرمه آردی چیست؟خواص و فواید آرد برنج تهیه شده از نرمه آردی طارمیخرید نرمه آردی طارمیقیمت نرمه آردی طارمی

نرمه آردی طارمی یکی از انواع برنج بوده که از برنج دانه درشت طارمی تهیه می‌شود. به‌طور کلی به برنج‌های خرد شده و شکسته شده برنج نرمه یا دانه مرغی می‌گویند؛ که در صنایع مختلف و مصارف خانگی کاربردهای بسیاری دارند. برای خرید برنج نرمه آردی طارمی لازم است به بازار‌های فروش این محصول مراجعه نمایید. بازار‌های فروش برنج نرمه طارم عطری به صورت عمده و خرد در سراسر کشور و همچنین در شمال کشور عرضه می‌گردند. این نمایندگی‌ها در شمال کشور با تهیه انواع برنج نیم‌دانه ریز و نیم‌دانه درشت دارای فعالیت هستند. خریداران می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه‌ها محصول مورد نظر خود را تهیه‌ کنند.

نرمه آردی چیست؟

نرمه آردی چیست؟

آرد برنج یکی از موادی است که در پختن بسیاری از غذاها از جمله غذاهای ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای تهیه و تولید این آرد از برنج نرمه استفاده می‌شود؛ که مرغوب‌ترین نوع برنج نرمه، برنج نرمه طارمی نام دارد. می‌توان از این آرد برای غلیظ کردن سوپ‌ها و خورش‌ها و همچنین به عنوان جایگزین آرد گندم در کیک و بیسکویت استفاده نمود. همچنین به این دلیل که آرد سفید فاقد گلوتن بوده در شیرینی‌پزی و رژیم‌های بدون گلوتن نیز از این نوع آرد استفاده می‌شود و نرمه آردی با قیمت مناسب، کاربرد بسیاری در این صنعت خواهد داشت.

البته لازم به ذکر است که نمی‌شود از این نوع آرد برای تهیه نان‌های که نیاز به تخمیر دارند، استفاده کرد. امکان تهیه نرمه آردی با استفاده از برنج خشک توسط افراد وجود داشته؛ اما شما می‌توانید این نوع از آرد را به سادگی از فروشگاه‌های مختلف تهیه کنید.

خواص و فواید آرد برنج تهیه شده از نرمه آردی طارمی

آرد برنجی که از نرمه آرد طارمی به دست می‌آید دارای خواص و فواید بسیاری است. از جمله فواید آرد برنج می‌توان به دارا بودن فیبر در آن اشاره کرد. شما می‌توانید جهت خرید عمده نرمه آردی طارمی اقدام کنید تا آرد برنج مرغوبی را به دست آورید. همان ‌طور که می‌دانید بدن انسان برای عملکرد صحیح روزانه خود نیاز فراوانی به فیبر دارد بنابراین با مصرف این ماده می‌توانیم فیبر مورد نیاز بدن خود را تامین نماییم. علاوه بر این آرد برنج فاقد گلوتن بوده بنابراین کسانی که دچار بیماری سلیاک هستند یا دچار حساسیت به گلوتن شده‌اند، می‌توانند بدون مشکل و ایجاد بیماری از این محصول استفاده کنند.

خواص و فواید آرد برنج تهیه شده از نرمه آردی طارمی

آرد برنجی که از نرمه آرد طارمی تهیه می‌شود حاوی مقادیر زیادی از ویتامین کولین است که به سلامت کبد کمک بسیاری می‌نماید. بنابراین کسانی که دچار مشکلات کبدی هستند می‌توانند از آرد برنجی که از این محصول به‌دست آمده استفاده کرده و به سلامت خود کمک کنند. در نتیجه افراد می‌توانند به جای استفاده از آرد گندم در تهیه مواد غذایی خود آرد برنج را مورد استفاده قرار داده تا از فواید آن نیز بهره‌مند شوند.

خرید نرمه آردی طارمی

خرید نرمه آردی طارمی

به‌طور کلی به برنج‌هایی که شکسته شده یا دارای دانه‌های بسیار ریز باشند، برنج نرمه یا برنج دانه مرغی می‌گویند. از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برنج نرمه ایرانی، برنج نرمه طارمی بوده که به دلیل عطر و بوی خاص و دلپذیر آن بین خریداران و مصرف‌کنندگان محبوب شده است. فروش نرمه آردی طارمی در فروشگاه توسکا می‌تواند تضمین کیفیت و مرغوبیت برنج را به شما بدهد. به علت شکسته بودن این برنج، عطر و بوی آن دو چندان شده که این امر موجب می‌گردد آرد نرمی که از آن تهیه گشته، لذیذتر شود.

شیوه تولید برنج نرمه طارم به این صورت است که برنج نرمه از برنج نیم‌دانه طارم در کارخانه سورتینگ و توسط دستگاه بوجاری؛ با استفاده از لیزر‌های بسیار قوی و حساس جداسازی می‌شود. سپس برنج نیم‌دانه سورتینگ شده از آن جدا خواهد گشت.

خریداران و مصرف‌کنندگان برنج نرمه طارمی می‌توانند خرید نرمه آردی طارمی را از فروشگاه توسکا به اطمینان خاطر از اصل بودن، تهیه نمایند. زیرا این فروشگاه از نمایندگی‌های معتبر جهت فروش این نوع برنج است. از جمله کاربردهای برنج نرمه یا برنج دانه مرغی می‌توان به استفاده از آن در مصارف خانگی، تهیه آرد برنج، مصارف قنادی‌ها و شیرینی‌پزی‌ها اشاره کرد.

برای فروش برنج نرمه آردی طارمی ایران در استان مازندران لازم است از برنج طارم باکیفیت ایرانی که کاملا خالص و ارگانیک است؛ استفاده شود تا کیفیت محصول نهایی نیز بالا باشد. به همین سبب خریداران و مصرف‌کنندگان می‌توانند برای خرید عمده یا غیرعمده برنج نرمه نرمه آردی طارمی؛ به مراکز فروش یا نمایندگی‌های فروش برنج نرمه شمال یا فروشگاه معتبر مراجعه نمایند. این نمایندگی‌ها با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای این برنج را به فروش می‌رسانند. بنابراین اگر شما برای مصارف خانگی یا به سبب کسب و کار خود نیازمند خرید برنج آردی نرمه طارمی هستید، می‌توانید به این نمایندگی‌ها سری بزنید.

قیمت نرمه آردی طارمی

قیمت نرمه آردی طارمی

به‌طور کلی بسته به کیفیت نرمه آردی طارمی، قیمت آن متفاوت خواهد بود. اما می‌توان بیان داشت که اگر شما قصد خرید عمده نرمه آردی طارمی را دارید، می‌توانید با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری آن را تهیه نمایید. زیرا معمولاً خرید هر محصولی به‌طور عمده موجب می‌گردد که قیمت آن کمتر محاسبه شود. به علاوه از آنجایی‌که این برنج در مازندران تولید و عرضه شده، شما می‌توانید نرمه آردی طارمی را با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری از این استان یا نمایندگی‌های معتبر آن در سراسر کشور خریداری کنید.

همچنین لازم به ذکر است که قیمت روز برنج نرمه آردی طارمی یا قیمت برنج دانه مرغی در شمال کشور با توجه به قیمت روز برنج طارم محاسبه خواهد شد. عواملی همچون درصد خرد بودن برنج، میزان تمیزی بار و خالص بودن آن روی قیمت نهایی برنج نرمه تاثیرگذار است. نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های متعددی در سراسر کشور وجود دارند که به فروش عمده و خرده نرمه آردی طارمی می‌پردازند.

فروشگاه توسکا اقدام به فروش عمده نرمه آردی طارمی می‌کند می‌توانید بسته به نیاز خود از این فروشگاه‌ اقدام به خرید نرمه آردی طارمی نمایید. عرضه‌کننده مستقیم برنج نرمه برای تهیه آرد برنج این توانایی را دارد؛ که به توزیع و عرضه برنج ریزه با کیفیت طارم مازندران به صورت عمده و در تناژ بالا برای مشتریان بپردازد.

سخن پایانی

نرمه آرد طارمی یکی از انواع برنج است که از برنج سفید طارمی تهیه می‌شود. به‌طور کلی با استفاده از این نوع برنج می‌توان آرد برنج تهیه کرد که در صنایع مختلف و مصارف خانگی کاربردهای بسیاری دارد. افراد برای خرید برنج نرمه آرد طارمی می‌توانند به نمایندگی‌ها و فروشگاه‌هایی که این محصول را به‌طور عمده و خرد به فروش می‌رسانند مراجعه کنید. همچنین می‌توانید بسته به نیاز خود اقدام به خرید نرمه آرد طارمی از فروشگاه توسکا نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 2

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.