مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

نمایندگی فروش برنج دانه بلند ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

بررسی انواع مختلف برنج ایرانی مازندرانجایگاه انواع برنج ایرانی در بین انواع برنج های دنیاپارامتر های تعیین قیمت برنج ایرانی درجه یکشرکت پخش برنج دانه بلند ایرانی مازندران

برنج دانه بلند ایرانی، از انواع برنج ایرانی محبوب و معروف میان عموم مردم می باشد که با توجه به برخورداری آن قیمت هم محبوبیت بالا با مصرف کنندگان زیادی دارد که این کنندگان روز به روز در حال افزایش هستند و شاهد رضایت کامل آنها از این محصول می باشیم.

تهیه برنج ایرانی جزء دغدغه‌های تمامی مصرف کنندگان و مشتریان می باشد چراکه به نمایندگی معتبر آن جهت خرید برنج ایرانی دسترسی ندارند و اغلب تجربه ناموفقی را در این زمینه کسب کرده‌اند‌ که همین سبب می شود مشتریان از خرید خود منصرف شوند.

نمایندگی فروش برنج دانه بلند ایرانی

ما در کنار شما هستیم تا شما را نمایندگی معتبر فروش برنج ایرانی و خارجی نظیر برنج پاکستان طبیعت آشنا کنیم شما را از مزیت‌های خریدی امن و آسان از معتبرترین نمایندگی آن بهره مند سازیم.

نمایندگی مورد نظر که قصد معرفی آن را داریم، زمینه فعالیت آن در خصوص پخش برنج دانه بلند مرغوب و با کیفیت میان مشتریان می باشد؛ این نمایندگی دارای تجربه بالایی در زمینه فروش برنج ایرانی دارد و هدف آن کسب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان می باشد.

اگر در صدد خرید انواع مختلف برنج ایرانی می باشید ما به شما پیشنهاد می کنیم خرید خود را از طریق این آگهی آسان ترین شیوه انجام دهید و اگر نیاز به مشاوره دارید از اطلاعات مشاورین در این زمینه بهره مند شوید.

بررسی انواع مختلف برنج ایرانی مازندران

استان های شمالی کشور به دلیل برخورداری از شرایط ویژه آب و هوایی بستر مناسبی برای کشت انواع برنج میباشند، و رنج هایی که شده در آنجا از مرغوبیت بالایی برخوردار هستند که همین دلیل سبب جذب مشتریان زیادی به آن شده است؛ در ادامه این مطلب قصد داریم انواع مختلف برنج را جهت بررسی برای شما ذکر کنیم.

بررسی انواع مختلف برنج ایرانی مازندران

برنج طارم نظیر برنج صدری از برنج هایی است که در استان مازندران با بهترین شرایط کشت می شود، وکیفیت آن به مشتریان ثابت شده است از مزیت‌های این برنج برخورداری از عطر قابل قبولی که قبل از پخت دارند و بعد از پخت نیز آن را حفظ می‌کند.

برنج هاشمی از دیگر برنج های معروف می باشد، که با توجه به این که شالیکاران در کشت آن مهارت بسیاری دارند از مرغوبیت بالایی برخوردار می باشد؛ این برنج مدت زمان کمی جهت پخت نیازمند است و طعم بی نظیری دارد همچنین آن از دیگر مزیت های آن به شمار می رود.

اگر قصد خرید انواع برنج ایرانی را دارید و در این زمینه اطلاعات کافی را ندارید می‌توانید این اطلاعات را از طریق مشاورین سایت دریافت کنید تا تجربه قابل قبول تری را در خرید کسب کنید.

جایگاه انواع برنج ایرانی در بین انواع برنج های دنیا

برنج ایرانی به دلیل ارگانیک بودن و برخورداری از مرغوبیت بالا جایگاه ویژه در بین انواع برنج های دنیا دارد و افراد زیادی را در سراسر دنیا به خود جذب کرده است.

جایگاه ویژه آن به دلیل شرایط ویژه کشت آن می باشد که قصد بازگو کردن آنها را برای شما داریم تا علت محبوب بودن آن را دریابید.

جایگاه انواع برنج ایرانی در بین انواع برنج های دنیا

برنج ایرانی در خاکی حاصلخیز و سرشار از املاح معدنی می‌شود، همچنین از میزان قابل قبولی آب مصرفی جهت رشد برنج استفاده می‌شود، علاوه بر این در شرایط اقلیمی و آب و هوایی ویژه ای تولید می شود که همین از دلایل کیفیت بالای آن می باشد، همچنین شالیکاران از بهترین برند های کود جهت رشد بهتر آن استفاده می کنند، با توجه به مهارت و تجربه شالیکاران در خشک کردن شالی ها و نحوه برنجکوبی در مدت زمان مناسب سبب شده است تا برنج تولید شده دارای مرغوبیت مناسب باشد، علاوه بر اینها انتخاب مدت زمان مناسب برای تبدیل شدن شالی ها به برنج از دیگر عوامل تولید برنج با کیفیت می باشد، آخرین و اساسی ترین علتی که سبب شده است تا برنج ایرانی در میان دیگر برنج های دنیا جایگاه ویژه ای داشته باشد داشتن مهارت بالا و برخورداری از تجربه بالای شالیکاران در زمینه ی کاشت داشت و برداشت برنج است.

شرایط ویژه ای که برنج ایرانی در آن کشت می‌شود و آنها را برای شما ذکر کردیم، سبب شده‌اند تا مرغوبیت برنج ایرانی همه روزه در حال افزایش باشد و ارزش غذایی آن نسبت به دیگر انواع برنج بیشتر باشد به همین دلیل مصرف کنندگان آن در سراسر دنیا روز به روز در حال افزایش میباشند و مصرف آن را به دیگر انواع برنج ترجیح میدهند.

پارامتر های تعیین قیمت برنج ایرانی درجه یک

عوامل موثر و قیمت برنج درجه یک دارای ارکان مشخصی می باشد که در این مطلب قصد داریم آنها را برای شما ذکر کنیم تا برنجی مرغوب، با کیفیت و درجه یک را تهیه کنید.

برنجی که دارای عطر و بوی خوشایند باشد و آن را تر بعد از پخت هم حفظ نماید جز برنج های با کیفیت دسته بندی می شود و همانطور که می دانید برنج با کیفیت از قیمت بالاتری برخوردار است.

پارامتر های تعیین قیمت برنج ایرانی درجه یک

نوع پخت آن از دیگر عواملی است که می تواند تاثیر بسزایی در قیمت برنج داشته باشد، پخت آن هرچه در مدت زمان کمتری صورت گیرد مرغوبیت آن بیشتر است و قطعاً قیمت آن هم بیشتر خواهد بود.

سایز و اندازه مناسب برنج از دیگر ارکان تعیین کننده قیمت برنج می باشد چراکه اگر برنج مورد نظر دارای سایزی مناسب و کاملا سالم و به دور از خرد شدگی و شکستگی باشد از قیمت بالاتری هم برخوردار است.

برنج خریداری شده اگر تمیز شده و پاک شده باشد قطعاً قیمت بالاتری نسبت به نوع پاک نشده آن دارد همچنین یک دست بودن آن در تعیین قیمت آن بسیار موثر است.

شرکت پخش برنج دانه بلند ایرانی مازندران

اگر قصد خرید و دریافت اطلاعات از مشاورین سایت در این زمینه دارید می توانید به سایت فوق اعتماد کنید و نتیجه این اعتماد برخورداری از کیفیت بالای برنج دانه بلند ایرانی میباشد.

در هر موقعیتی که قرار دارید به راحت ترین روش ممکن می توانید خرید خود را انجام دهید و تجربه متفاوت را در خرید برنج دانه بلند ایرانی کسب کنید.

شرکت پخش برنج دانه بلند ایرانی مازندران

این شرکت پخش کننده برنج جزء معتبرترین و قابل اعتماد ترین شرکتهای پخش برنج است که حسن نیت خود را در این زمینه به مشتریان و مصرف کنندگان خود ثابت کرده است.

مشتریانی که دسترسی به خرید مستقیم دارند می توانند خرید خود را به صورت مستقیم از طریق این شرکت پخش انجام دهند، و ما آن را از مشتریانی که دسترسی آسان به خرید مستقیم ندارند این امکان برای شان فراهم شده است تا از مزیت‌های این خرید بهره‌مند شوند برنج ارگانیک را بدون واسطه تهیه کنند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد رأی: 7

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

143

143 پاسخ به “نمایندگی فروش برنج دانه بلند ایرانی”

  1. ترکیبات فنلی موجود در برنج قهوه‌ای و وحشی حاوی خواص ضدالتهاب و ضدسوزش است و برای تسکین خارش پوست و قرمزی پوست نیز استفاده می‌شوند‌.

    0
    0
  2. با سلام من خرید کردم بسیار راضی بودم از نحوه پخت امیدوارم در خرید های بعدی از کیفیت آن کاسته نشود.

    0
    0
  3. برنج ایرانی به دلیل پخت بسیار بی نظیری که داره و عطر و طعم بسیار خوبش مناسب استفاده در مجالس هستش و نسبت به برنج های توصیه میشه

    1
    0
  4. سلام من چند گونی از نوع برنج خریدم اما کیفیت مطلوبی نداشت و عطر خوبی هم نداشت از خریدم به هیچ عنوام راضی نبودم

    1
    0
  5. مطالب سایت و توضیحات در رابطه با محصولات مفید و جامع بود

    1
    0
  6. شما نمایندگی فروش در استان تهران هم دارین و در این صورت آدرسش رو لطف کنید

    0
    0
    • سلام خانم حسینی عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

      0
      0
  7. سلام طراحی کیسه های برنج تان را می توانید زیبا تر کنید تا شکل بهتری داشته باشد.

    0
    0
    • سلام جناب خدایی عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

      0
      0
  8. با سلام . ممنون از مطالب مفیدی که درباره این محصول ارائه دادید . مطالب را با دقت خواندم و بسیار مفید بود . برای من بسیار ارزشمند است که با شما همکاری کنم. لطفا راههای ارتباطی شرکتتون رو برایم بفرستید و من را برای خرید حضوری و سفارش آنلاین راهنمایی کنید . ممنون از سایت خوبتون.

    0
    0
  9. سلام ممنونم از سایت خوبتون در کیفیت و تنوع محصولاتتون شکی نیست کافیه بقیه هم یه بار استفاده کنندتا مشتری همیشگیتون بشن.

    0
    0
  10. سلام وقت بخیر
    مطالبتون عالی بود لذت بردم ممنون از زحمات عوامل سایت

    0
    0
  11. سلام و وقت بخیر خدمت شما دوستان عزیز مجموعه توسکا، خسته نباشید، برنجدانه بلند مازندران درجه‌ یک بسیار باکیفیت می باشد وپارامترهای تعیین قیمت برنج ایرانیدرجه یک مشخصه ومجنون که توضیحات کامل و جامع دادید،ولی تمیزی برنج هم خیلی مهمه،گاهی این قدر سبوس و سنگ داره که باید ساعتها وقت بزاری تمیز کنی برنج ها رو

    0
    0
  12. سلام وقت بخیر
    امکان سفارش به شهرستان های اهواز هم دارید؟میشه در حجم کم برای پخت سفارش بدیم بعد اگر خوب بود مجدد سفارش بدیم؟

    2
    0
    • سلام خانم موسوی
      فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

      0
      0
    • درود برشما خانم موسوی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

      0
      0
  13. سلام وقتتون بخیر
    امکان خرید حضوری هم دارین؟ ممنون میشم اطلاع بدید

    0
    0
    • سلام جناب تاجریان
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

      0
      0
    • درود برشما آقای تاجریان
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

      0
      0
  14. سلام. برخوردی درست و به جا و قیمت مناسب این محصول باعث شد تا من دوباره تشویق به خریدن از این مجموعه بشم. واقعا ممنونم. موفق باشید. با آرزوی بهترین ها

    0
    0
  15. برخی افراد برنج تازه خریداری کرده و آن را در منزل نگه می‌دارند تا کهنه شود. اما برای بیشتر افراد این امکان وجود ندارد. بنابراین بهتر است روش‌های تشخیص برنج را بدانید تا برنج باکیفیت و درجه‌یک خریداری کنید و زحمت خشک و کهنه کردن برنج و محافظت از آن را هم به خودتان ندهید.

    0
    0
  16. سلام ممنون از مطالب ارزشمندتون ما تمام سالهای عمرمون حتی تمام روزهای عمرمون از برکت برنج ایرانی استفاده کردیم.خدا برکت بیشتر بده

    0
    0
  17. سلام و خدا قوت
    لطفاً در مورد قیمت این برنج ها در سایت مطالبی قرار بدید تا مطلع شویم؟

    0
    0
    • سلام جناب جهانبخشی گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

      0
      0
    • درود برشما جناب جهانشاهی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

      0
      0
  18. سلام و عرض ادب خدمت شما اگر ممکن است زودتر پاسخ بدهید عجله دارم برای خرید

    0
    0
    • سلام شما لطف کنبدفرم داخل سایت رو پر کنید که هرچه سریع تر مشاورا با شما ارتباط بگیرند.

      0
      0
  19. سلام و درود خدمتتان
    مجموعه توسکا نماینده فروش برنج دانه بلند ایرانی از قبیل طارم دم سیاه و فجر و… خصوصیات این نوع از برنج علاوه بر قد کشیدن، رنگ و طعم و خوش پخت بودن و کیفیت بالای آن است.به شدت برنج دانه بلند ایرانی را بر برنج های دیگر ترجیح می دهم.

    0
    0
    • سلام جناب اصغری عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

      0
      0
  20. با سلام و وقت بخیر. برنج سرشار از نشاسته غلیظ است، که به شکل غیر قابل هضم به روده می رسد. این نوع نشاسته رشد باکتری های مفید را که در حرکات طبیعی روده کمک می کند تحریک می کند. همچنین، این نشاسته نامحلول در کاهش تأثیر شرایطی مانند سندرم روده تحریک پذیر (IBS) و اسهال بسیار مفید است. خیلی ممنونم از مجموعه توسکا

    0
    0
  21. برنج دانه بلند ایرانی یکی از محصولاتی هست که علاوه بر داخل در خارج از کشور مشتری های بسیاری داره و میشه در صادراتش بیشتر تلاش کرد

    0
    0
  22. من با کشور عراق و تاجیکستان همکاری می کنم می خواستم در مورد کیفیت برنج و درجه بندی و لیست قیمتتون بدونم ممنون

    0
    0
    • درود برشما
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

      0
      0
    • سلام خانم حسینی
      شما لطف کنید فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاورین با شما ارتباط بگیرند و پاسخگو هستند.

      0
      0
    • درود برشما
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

      0
      0
  23. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید این محصولاتو اگه بخوایم به صورت عمده سفارش بدیم باید چیکار کنیم؟ ممنونم از راهنماییتون

    0
    0
    • درود برشما
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

      0
      0
  24. سلام واحترام به مجموعه برنج توسکا
    یکی از خصوصیات مهم این نوع برنج ایرانی قد کشیدن هنگام پخت می باشد که این قابلیت برنج توسکا رو از سایر برنج های ایرانی متمایز میسازدممنون از معرفی محصولات خوبتون

    0
    0
  25. سلام امکانش هست نمونه ارسال کنید من می خواستم سفارش عمده بدم می خواستم کیفیت رو اول بررسی کنم بعد سفارش بدم

    0
    0
    • درود برشما جناب سجادی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

      0
      0
  26. سلام تشکر می کنم از شما بابت ارائه برنجی با کیفیت بسیار عالی، از آنچه که تصور می کردم زودتر به دستم رسید. ممنونم از سایت معتبر این مجموعه.

    0
    0
  27. یه سفر به ترکیه داشتم . از یکی دو نفرشون راجب ایران پرسیدم از جمله چیزایی که بهش اشاره کردن برنج ایران بود . میگفتن که طعم و کیفیت خوبی داره .

    0
    0
  28. سلام خدمت شما. ممنون از مجموعه توسکا که خیال مارو بابت خرید کشمش راحت کرده و فقط با یه زنگ بهترین محصول در اختیارمون قرار میده.

    0
    0
  29. زمان های قدیم بخاطر فقر مردم نهایتا ماهی یه بار میتونستن برنج بخورن . الانم با این اوضاع افزایش قیمت ها فکر کنم داریم دوباره به همون سمت می ریم .

    0
    0
  30. من راجب سبوس برنج خوندم خواصش خیلی زیاد بود . مخصوصا برای کسایی که میخوان لاغر کنن که خیلی خوب و مفیده .

    0
    0
  31. سلام. برنج دانه بلند ایرانی محشره هم طعمش هم قدکشیدنش واقعا عالیه من ازش استفاده میکنم بینظیره اگر پیداکردنش براتون سخته از این سایت اصلشو خریداری کنین که نمایندگیشو داره

    0
    0
  32. سلام قیمت این محصولات برنج رو میشه لطفا بفرمایید و اینکه اگه سفارش عمده داشته باشیم قیمت کلی میدین؟

    0
    0
  33. سلام من سفارش دادم از این نوع برنج برای مغازم به صورت کلی عالی بود کیفیتش به شما هم پیشنهاد میکنم اگه میخواین تهیه کنید از این سایت تهیه کنید

    0
    0
  34. اگه امکان داره عکسای محصولات خودتون رو بیشتر بذارین تا ما بتونیم راحت تر انتخاب کنیم ممنونم.

    0
    0
  35. با اختلاف بهترین قیمت برنج دانه بلند رو این سایت داشت. ممنونم از شما بابت این سایت و فروش خوبتون.

    0
    0
  36. من از این سایت خرید کردم. قیمت ها نسبت به بازار خیلی خوبه و کیفیت محصولات عالیه، پیشنهاد می کنم حتما خرید کنید.

    0
    0
  37. – درود، می خواستم برای شهرستان سفارش بدم. قیمت محصولات و هزینه ارسال چقدره؟

    0
    0
  38. – نسبت به خرید اینترنتی شک داشتم و فکر نمیکردم خوب باشه، ولی محصولاتتون واقعا عالی و با کیفیت بود و مشتریتون شدم.

    0
    0
  39. من به صورت اتفاقی با سایتتون آشنا شدم و خرید اینترنتی داشتم ازتون، از کیفیت محصولات بسیار راضیم. ممنون از سایت خوبتون.

    0
    0
  40. من از این سایت خرید کردم و بسیار راضیم و به همه پیشنهاد می کنم حتما از این سایت خرید داشته باشن.

    0
    0
  41. من از سایتتون خرید کردم و واقعا برنج ها مرغوب و با کیفیت بودن متشکرم ازتون و به همه پیشنهادش می کنم.

    0
    0
  42. من از این سایت خرید کردم و بسیار راضیم و به همه پیشنهاد می کنم حتما از این سایت خرید داشته باشن

    0
    0
  43. من به صورت اتفاقی با سایتتون آشنا شدم و خرید اینترنتی داشتم ازتون، از کیفیت محصولات بسیار راضیم. ممنون از سایت خوبتون.

    0
    0
  44. سلام وقت شما بخیر متاسفانه در حال حاضر خرید برنج کار خیلی سختی هستش و تقلب در این زمینه خیلی زیاد شده ممنون میشم که راه تشخیص برنج ایرانی خوب با فیک رو توضیح بدید.

    0
    0
  45. برنج ایرانی به علت سالم بودن قابل رقابت با انواع غیر ارگانیک است و همچنین در محیط و خاک مرغوب ایران کشت می شود و رشد اقتصادی ایجاد می کند .

    0
    0
  46. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر فراوان بابت اطلاعات جامع و کاملی که درباره خاصیت و ارزش غذایی برنج و انواع مختلف آن در اختیار مخاطب قرار می دهید، همچنین تشکر بابت تولید و توزیع انواع برنج ایرانی دانه بلند درجه یک و باکیفیت و حاوی انواع مواد معدنی مفید. سپاس ویژه که محصولات را با قیمت مناسب و رقابتی به دست مشتریان می رسانید. درباره نحوه سفارش و ارسال توضیحاتی بفرمایید. باتشکر مجدد از مجموعه توسکا

    0
    0
  47. شاید در ظاهر خیلی خوب نباشه اما در پخت عالیه،بینظیره،محشره.
    نزدیکای پختش یه بویی درمیاد ازش تا هفت کوچه میره اینقدری بو و عطرش خوبه با همون بوش سیر میشی.
    طعمشم واقعا عالیه واقعا من خیلی خیلی دوست داشتم.
    راستی دوستان برنج اصل در برابر رطوبت زیاد ینی‌اگه ۳روز تو اب بزارید بمونه خراب میشه اگه خراب شد فک نکنید تقلبیه بلکه برعکس تقلبیش خراب نمیشه.

    0
    0
  48. با سلام و خسته نباشید خدمت تولید کنندگان گرامی. از محصول برنج دانه بلند ایرانی خریداری کرده ام و از کیفیت بالای این محصول بسیار رضایت داشتم. برنج های خوش پخت و خوش طعمی هستند و حتما خریدم را تکرار می کنم.

    0
    0
  49. سلام خسته نباشین
    من از برنج طارم استفاده کردم و بعد از پخت له شده بودن دلیلش چی بود؟

    0
    0
  50. سلام.وقت بخیر .برنجهای دانه بلند برای مهمانیها عالیه .خوشمزه هست وعطر وبوی خوبی داره .کیفیتش عالیه .پیشنهاد میکنم از این سایت تهیه کنید

    0
    0
  51. اساسی ترین علتی که سبب شده است تا برنج دانه بلند ایرانی در میان دیگر برنج های دنیا جایگاه ویژه ای داشته باشد داشتن مهارت بالا و برخورداری از تجربه بالای شالیکاران در زمینه ی کاشت داشت و برداشت برنج است.

    0
    0
  52. سلام وقت بخیر .من برای مراسم از سایت شما خرید کردم عالی .خیلی راضیم خدا خیرتون بده .ممنونم از سایت خوبتون

    0
    0
  53. با سلام و عرض ادب ،من از این برنج دانه بلند این سایت خریداری کردم ،کیفیت خیلی خوبی دارند و خیلی قد میکشند و خوشمزه هستند ،ما همیشه بصورت آنلاین از این سایت برنج دانه بلند خریداری میکنیم قیمتش هم خیلی مناسب تر از همه جاست و به همه دوستان پیشنهاد میکنم حتما از این سایت برنج خریداری کنند و خودشون کیفیت رو تجربه کنند

    0
    0
  54. سلام چقدر خوبه ک برنج ایرانی باشه و دانه بلند این ویژگی خوب این برنج با کیفیت برتری بی نظیری دارد واقعا ممنونم

    0
    0
  55. باسلام ببخشید برنج دانه بلند ایرانی کیلویی چنده؟آیا ری کشی خوبی داره؟کشت اول یا دوم؟درصورت خرید عمده تخفیف تعلق میگیره؟

    0
    0
    • سلام دوست عزیز
      شما لطف کنید فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاورین با شما ارتباط بگیرند و پاسخگو هستند.

      0
      0
  56. سلام من خرید داشتم از این نوع برنج به نظرم برای مجالس عالی هستش
    و خیلی قد و قیافه ی خوبی داره و علاوه بر اون عطر و طعم خیلی خوبی هم دارد
    خداقوت

    0
    0
  57. سلام خسته نباشید.
    طرز تهیه برنج دانه بلند میشه توضیح بدین ممنون میشم راهنمایی کنید و دستور پخت داخل سایت بزارید.

    0
    0
  58. کسانی که دوست دارن برنجشون قد بکشه و پخت قشنگی داشته باشه از این برنج دانه بلند استفاده کنن ..من به شخصه طعم برنج ایرانی رو انقدر دوست دارم که شکل و فرم اون برام خیلی مهم نیست

    0
    0
  59. برنج ایرانی عطر طعم خیلی خوبی داره و خیلی توصیه میشه که بجای برنجهای بی کیفیت وارداتی از تولیدات کشور خودمون استفاده کنیم که این مجموعه با فروش بی واسطه ی محصول داره با قیمت کمتر و بهتری نسبت به بازار عرضه میکند.توصیه میکنم شما هم مثل من ازین سایت برنج مورد نیازتونو خریداری کنید که قطعا بایکبار خرید از مشتریان ثابت مجموعه خواهید شد:))

    0
    0
  60. سلام وقت بخیر من قصد خرید دارم آیا قیمت برنج طارم نسبت به سه ماه پیش تغییر کرده؟

    0
    0
  61. باسلام مجتبی نصرتی هستم خواستم بدونم اگه برنج دانه بلند سفارش بدم به شهرستان هم میفرستید؟؟؟؟

    0
    0
    • سلام جناب شما لطف کنید فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاورین با شما ارتباط بگیرند و پاسخگو هستند.

      0
      0
  62. باسلام ووقت بخیر. برنج ایرانی دارای طعم وپخت وعطرعالی مباشدکیفیت آن درجه یک است اگرقصدخریدبرنج بابهترین کیفیت وطعم باین سایت مراجعه کنید. فقط یک نکته به این سایتکه لطفا قیمتها رادرج کنیدکه براخریدوانتخاب سردرگم نباشیم باتشکرفراوان

    0
    0
  63. من برنجتون رو خریداری کردم و مصرف کردم کیفیتش خوب بود عطرش عالی خدا برکت بده به کاسبیتون

    0
    0
  64. سلام و وقت بخیر برنج دانه بلند ایرانی علاوه بر کیفیت عالی وعطر وطعم فوق العاده ای که داردبه دلیل ظاهر خوبی هم که بعد ازپخت پیدا میکند نسبت به سایر برنج های موجود در بازار پر طرفدارتر وپر مصرف تر است.

    0
    0
  65. سلام وقت بخیر خدمت عوامل مجموعه توسکا
    من برنج دانه بلند را در برندهای پاکستانی زیاد خریداری کردم‌ که طعم و کیفیت برنج های ایرانی را نداشته به همین دلیل از سایت شما این‌محصول را خریداری کردم‌ که‌ کاملا ایرانی و اصل بود.

    0
    0
  66. سلام مطالب سایت فوق العاده مفید بود من که خیلی استفاده کردم.برنج فواید بسیار زیادی داره.پیشنهاد میکنم برنج اصل و خوش پخت رو از این سایت تهیه کنید.موفق باشید

    0
    0
  67. برنج ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار است و برای مصرف داخلی عالی است و برای صادرات نیز ارز آور و باعث رشد اقتصادی و معیشت خانواده است .

    0
    0
  68. برنج تولید داخلی کیفیت و تنوع محصول بالایی دارد و برای مصرف داخلی عالی است و برای صادرات نیز ارز آور و باعث رشد اقتصادی است .

    0
    0
  69. سلام .واقعا نوشته ها و نکاتی که درمورد این نوع برنج گفته شده عالی بود واطلاعات خوبی بدست آوردم.

    0
    0
  70. سلام خمت شما راز تهیه کردن و پخت این برنج های دانه بلند چیه و چرا در منزل نمیتونیم به شکل رستورانی قد بکشن برنجامون؟

    0
    0
    • سلام خانم گرامی
      شما لطف کنید فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاورین با شما ارتباط بگیرند و پاسخگو هستند.

      0
      0
  71. سلام خریداری کردم و بسیار بسیار طعم خوبی داره و کیفیت عالی هم دارند ممنون از این سایت که توضیحات خوبی دادند .

    0
    0
  72. سلام.برنج ایرانی یکی از شناخته شده ترین برنج های دنیاست هم بدلیل طعم و بویی که برنج ایرانی دارد هم بدلیل شالیزارهایی که صددر صد مناسب کشت این محصول می باشند.بدلیل خاک حاصلخیر ایران،برنج هایی که در کشور ما بوجود می ایند همه از مرغوبیت بالایی برخوردارند.برنج دانه بلند ایرانی مازندران هم یکی از پر حجم ترین برنج های ایرانی محسوب می شود و هم بدلیل عطر و طعم خالص برنج ایرانی،از طرفداران بسیار زیادی در بازارهای خارجی نیز برخوردار است.

    0
    0
  73. استان های شمالی کشور به دلیل برخورداری از شرایط ویژه آب و هوایی بستر مناسبی برای کشت انواع برنج می باشند.

    0
    0
  74. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید برنج هاتون پاک شده است؟؟منظورم اینکه سنگ نداشته باشن و یکدست باشن.
    از اینکه جواب سوال بنده رو بدید تشکر میکنم.

    0
    0
  75. سلام و خسته نباشید
    نحوه دوخت کیسه های برنج با نخ معمولی هست یا نخ پلاستیکی؟؟؟و اینکه یکدست هستن برنج ها؟؟خورده که ندارن.
    البته فرم مشاوره را پر کردم امروز. ممنون میشم راهنمایی ام کنید.

    0
    0
    • سلام دوست عزیز
      شما لطف کنید فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاورین با شما ارتباط بگیرند و پاسخگو هستند.

      0
      0
  76. سلام وقت بخیر .
    آیا شما در بازار شعبه هایی برای خرید حضوری هم دارید یا باید به صورت اینترنتی خرید کنیم ؟
    ممنون میشم ب سوالاتم پاسخ دهید .

    0
    0
    • سلام خانم صاحبی کسرینه
      شما لطف کنید فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاورین با شما ارتباط بگیرند و پاسخگو هستند.

      0
      0
  77. برنج ایرانی فقط برنج طارم زنجان، بینظیره.. بقیه برنج ها فقط تبلیغات می کنند و دوستان شمالی من می گویند برنج های خوب شمال فقط صادر می شه و اندکی را برای اقوام درجه یک نگه می دارند و به ما مخلوط می دهند

    0
    0
  78. برنج دانه بلند ایرانی، از انواع برنج ایرانی محبوب و معروف میان عموم مردم می باشد که با توجه به برخورداری آن قیمت هم محبوبیت بالا با مصرف کنندگان زیادی دارد.

    0
    0
  79. برنج ایرانی به دلیل ارگانیک بودن و برخورداری از مرغوبیت بالا جایگاه ویژه در بین انواع برنج های دنیا دارد و افراد زیادی را در سراسر دنیا به خود جذب کرده است.

    0
    0
  80. برنجی که دارای عطر و بوی خوشایند باشد و آن را بعد از پخت هم حفظ نماید جز برنج های با کیفیت دسته بندی می شود. 

    0
    0
  81. سلام روزتون بخیر
    من از این محصول خریدم و استفاده کردم
    واقعا خیلی عالی بود
    تشکر

    0
    0
  82. سلام وقتتون بخیر بنده ازاین سایت ومحصول برنج دانه بلندایرانی خریداری کردم بخاطر پختی که داره برای مجلس ها عالیست من که از هریدم راضی هستم پیشنهاد میکنم شماهم ازاین سایت ومحصول برنج دانه بلند ایرانی خریداری کنید و برای مجلس ومهمانی ها لذت ببرید

    0
    0
  83. سلام خدا قوت ممنون از مطالب مفیدتون امکان خرید به صورت عمده و با اقساط یا چک هم دارید؟ با تشکر

    0
    0
    • سلام و قت بخیر
      خانم محمودی لطف کنید فرم داخل سایت را پر کنید تا برای اطلاع بیشتر مشاوران با شما ارتباط بگیرند.

      0
      0
  84. سلام میخواستم بدونم شما فروشتون به صورت خرده فروشی هست یا عمده فروشی هم دارید؟

    0
    0
    • سلام وقت بخیر
      خانم کاضمی لطف کنید فرم داخل سایت را پر کنید تا برای اطلاع بیشتر مشاوران با شما ارتباط بگیرند.

      0
      0
  85. سلام وقتتون بخیر
    من بارها از سایت شما خرید کردم
    هیچ وقت از کیفیت محصول کم نشده
    بسیار راضی هستم
    ممنون بابت محصول عالیتون

    0
    0
  86. سلام برنج مازندران یکی از بهترین باکیفیت ترین برنج هاست خیلی خوشمزه وخوشپخت هستش

    0
    0
  87. بهترین برنج برنجی از که خوش عطر خوشبو و دانه بلند باشد بهترین روش تست برنج همان پخت نان است ممنون می شویم اگر یک نمونه از برنج هایتان را برای ما ارسال کنید

    0
    0
  88. سلام وقتتون بخیر
    برنج های دانه بلند جزو برنج های مجلسی به حساب میان؟ لطفا راهنماییم کنید من سررششته ای از این بابت ندارم و برنج مجلسی بدون نیم برنج میخام

    0
    0
  89. سلام خسته نباشید در برنج توسکا بسیار سپاسگزارم که بدون واسطه و مستقیم به برنج های دانه بلند را با کیفیت عالی در اختیار ما قرار دادند

    0
    0
  90. عرض ادب و احترام

    حقیقتا توضیحات ارزشمندی پیرامون انواع برنج و خواص آن و جایگاه برنج و روش تهیه آن ارائه کردین که برای من بی سابقه بود
    استفاده کردم
    ممنون

    0
    0
  91. سلام وقت بخیر من از این سایت برنج دانه بلند ایرانی خریداری کرده ام و خیلی راضی هستم چون از نظر کیفیت بالایی دارد و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت برنج دانه بلند ایرانی خریداری کنید.

    0
    0
  92. سلام وقت بخیر
    من برای مصرف خانه ام از شما برنج خریدم،اول ۵۰کیلو سفارش دادم،الان قصد دارم به خاطر کیفیت خوب برنج شما،۱۰۰کیلیو دیگه سفارش بدم

    0
    0
  93. سلام
    اگرقصد خرید برنج دارید ازاین برنج دانه بلند توصیه میکنم خرید کنید خوشطعم وخوش پخت عالیه

    0
    0
  94. سلام، خسته نباشید.
    در رابطه با هزینه و زمان ارسال چطوری میتونم اطلاعات بگیرم ازتون؟

    0
    0
    • سلام دوست عزیز
      جهت اطلاع از هزینه و نحوه ارسال فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند.

      0
      0
  95. سلام و خدافوت
    ممنون از توضیحات کامل و جامع تون،
    یکی از دوستانم سایت شما را معرفی کرد لطفا طریقه خرید عمده رو راهنمایی کنید مقدار زیادی برای مغازه ام میخام

    0
    0
    • سلام خانم برنده گرامی
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند.

      0
      0
  96. سلام بابت محصول باکیفیت و مرغوبتون.عطر برنج تون فوق العاده هست.خواهشا تاجایی که میتونید قیمت هاراثابت نگه دارید.تا ان شاالله مشتری دائم تون بشیم.کسب و کارتون پربرکت.

    0
    0
  97. سلام وقت بخیر من از این سایت برنج دانه بلند ایرانی خریداری کرده ام و خیلی راضی هستم چون از نظر کیفیت بالایی دارد و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت برنج دانه بلند ایرانی خریداری کنید.

    0
    0
  98. سلام، خسته نباشید
    برنج های مازندران واقعا حرف ندارن و عطر و طعم بی نظیزی دارن و خیلی هم قد میکشن موقع پخت.

    0
    0
  99. سلام شما فقط برنج های شمال کشور رو دارید یا برنج های جنوب کشور مثل عنبربو و … رو هم می فروشید؟
    چون برنج خیلی گرون شده یه مقدار مردم سختشونه برنج شمال خریداری بکنن به خاطر همین اگر برنج جنوب هم باشه خیلی بهتر می شه فروش داشته باشید.

    0
    0
  100. برنج های ایرانی واقعا خوشمزه و با کیفیت هستن برنج های شمال واقعا برای مهمانی ها پر کاربرد هست و سفره رو زیبا میک ند

    0
    0
  101. من چند بار تماس گرفتم بابت خرید از مجموعه تان ولی کسی پاسخگو نبود لطفا توضیح بدین چرا کسی جواب بنده رو نداده تشکر میکنم

    0
    0
  102. برنج های ایرانی بسیار خوب و عالی هستن و حتما باید ازش خرید کرد و مصرف کرد حتما میخرم و استفاده میکنم به همه هم توصیه میکنم بخرن

    0
    0
  103. سلام.اگر قصد خرید انواع برنج ایرانی را دارید و در این زمینه اطلاعات کافی را ندارید می‌توانید این اطلاعات را از طریق مشاورین سایت دریافت کنید.ممنون از پشتیبانی سایت.

    0
    0
  104. سلام من برای غذای نذری به پیشنهاد دوستان از سایت برنج سفارش دادم بسیار عالی در اومد و ما مشتری این سایت شدیم ممنون از ارسال به موقع و قیمت مناسب

    0
    0
  105. با سلام و وقت بخیر. برنج می تواند از یبوست مزمن جلوگیری کند. فیبر نامحلول حاصل از برنج مانند یک اسفنج نرم عمل می کند که ممکن است به سرعت و به راحتی از طریق روده منتقل شود. برنج، که یک غلات کامل می باشد، شناخته شده است که سرشار از فیبر نامحلول است. با این حال، توصیه می شود علاوه بر خوردن غذاهای فیبری، برای رفع بیماری یبوست فرد نیز مقدار زیادی آب بنوشید. بسیار سپاسگزارم از مجموعه توسکا

    0
    0
  106. اگر در صدد خرید انواع مختلف برنج ایرانی می باشید ما به شما پیشنهاد می کنیم خرید خود را از طریق این آگهی آسان ترین شیوه انجام دهید

    0
    0
  107. با سلام و وقت بخیر. محصول بسیار پرفروش و پرطرفداری است. برنج حاوی مقادیر زیادی مواد مغذی است که رشد و فعالیت انتقال دهنده های عصبی را تحریک می کند و در نتیجه به میزان قابل توجه از ابتلا به بیماری آلزایمر جلوگیری می کند. گونه های مختلفی از برنج ها برای تحریک آنزیم های محافظت کننده عصبی در مغز یافت شده اند، که اثرات رادیکال های آزاد و سایر سموم خطرناک که می توانند باعث زوال عقل و بیماری آلزایمر شوند را مهار می کنند.

    0
    0
  108. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر. برنج دانه بلند یکی از بهترین و خوش پخت ترین برنج ها مخصوصا در مهمانی هایی که حجم بالای برنج پخت میشه است. خوش پخت و خوش طعم‌. ممنون از شما. موفق باشید

    0
    0
  109. برنج علاوه برنقشی که در زیبایی پوست دارد به دلیل خواص ترکیبات مفیدش ، مانع از سفیدی مو در سنین پایین می شود.

    0
    0
  110. با سلام و وقت بخیر. مصرف برنج به دلیل وجود منیزیم از تنگی نفس و یا خستگی زیاد جلوگیری می کند.

    0
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.