مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

برنج شیرودی کیسه ۱۰کیلویی|برنج توسکا

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج شیرودی چیست؟فروش برنج شیرودی مازندرانخرید عمده برنج شیرودی ممتازقیمت برنج شیرودی درجه یک

برنج شیرودی از گونه برنج های ایرانی پرمحصول میباشد که به صورت وسیع در شالیزار های استان مازندران کشت میشود. برای خرید و فروش برنج شیرودی ایرانی با مشاورین فروش توسکا تماس بگیرید.

برنج شیرودی چیست؟

یکی از خوشپخت ترین برنج های پرمحصول در شمال کشور، برنج شیرودی میباشد. بذر برنج های پرمحصول با هدف بهبود بهره وری تهیه شده اند. برنج شیرودی به دلیل مقاومت بالایی که در برابر آفت های برنج از خود نشان میدهد، سطح وسیعی از شالیزار های شمال کشور را در برگرفته اند.

برنج شیرودی چیست؟

تعداد زیاد دانه‌ها در یک خوشه از دیگر برتری‌های برنج شیرودی است. این محصول تا حدودی از لحاظ ویژگی‌های ظاهری و کیفی به برنج طارم نزدیک است اما عطر بسیار ناچیزی دارد. شباهت ظاهری شیرودی با برنج طارم سبب شده است تا افراد سودجو در بازار برنج از این شباهت سوء استفاده کرده و این دو محصول را با هم مخلوط کنند.

برنج شیرودی ظاهری کشیده و رنگ استخوانی دارد. به همین دلیل به آن شیرودی استخوانی نیز گفته میشود.

فروش برنج شیرودی مازندران

برنج شیرودی بیشتر در استان مازندران کشت میشود به همین دلیل نرخ خرید و فروش شیرودی در مازندران بیشتر است. از این رو فروش برنج شیرودی مازندران به صورت عمده و مستقیما از کشاورز انجام میشود.

اگر برنج را از خود کشاورز به صورت مستقیم تهیه نمایید، بار خریداری شده دارای درصد خرد و بدون سورت و بوجاری میباشد. بنابراین بهترین مراکز فروش برنج شیرودی در مازندران را برای خرید انتخاب نمایید.

خرید و فروش برنج شیرودی در مجموعه توسکا، به صورت مستقیم از کشاورز میباشد. بنابراین بار کاملا یکدست، خالص و با قیمت ارزان برای مشتریان تهیه خواهد شد.

خرید عمده برنج شیرودی ممتاز

خرید عمده برنج شیرودی ممتاز

برای خرید عمده برنج شیرودی ممتاز بهتر است مرکزی مورد اطمینان در شمال کشور را انتخاب نمایید تا برنج شیرودی خالص و یکدست را تهیه نمایید.

بازرگانی برنج توسکا با عرضه مستقیم برنج شیرودی سورت و بوجاری شده و تهیه برنج از کشاورز به مشتریان این برنج امکان خرید اینترنتی برنج شیرودی و حضوری برای مشتریان فراهم نموده است.

برای خرید برنج شیرودی میتوانید به استان های شمال کشور مراجعه کنید که بزرگترین مرکز خرید برنج شیرودی، استان مازندران است. برنج توسکا به عنوان مرکز خرید فروش انواع برنج اصیل ایرانی توانایی همکاری با تمامی ارگان ها و فروشگاه های متقاضی این محصول در شهرستان جویبار به صورت تخصصی فعالیت دارد.

قیمت برنج شیرودی درجه یک

برنج شیرودی به دلیل برابری کیفی با برنج فجر هم قیمت میباشد. به دلیل ارزان بودن قیمت شیرودی و ایرانی بودن این محصول، برای مصارف رستوران ها، آشپزخانه ها و فروش در فروشگاه ها بسیار مناسب است.

قیمت برنج شیرودی درجه یک

کشت و عرضه برنج شیرودی در استان مازندران انجام میشود از این رو تاجران و فروشندگان در بازار خرید و فروش برنج، با خرید مستقیم برنج از شالیکار، برنج خالص را تهیه و پس از انجام عملیات سورت و بوجاری روی برنج ها، اقدام به بسته بندی و عرضه آن مینمایند.

بنابراین تاجران و فروشندگان برنج در شمال کشور تعیین کننده قیمت فروش برنج شیرودی میباشند و سپس در شهرستان ها با دخیل شدن دلالان و واسطه های دیگر، این قیمت کمی افزایش می یابد.

برای دریافت قیمت روز برنج شیرودی به صورت آنلاین از طریق برگه لیست قیمت برنج توسکا قابل دستیابی خواهد بود. همچنین با استفاده از راه های ارتباطی زیر میتوانید با مشاورین فروش توسکا تماس گرفته و قیمت روز این محصول را به همراه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.