مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

فروش نرمه ارزان قیمت شیرودی

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج نرمه چیست؟برنج شیرودی چیست؟چگونگی فروش نرمه ارزان قیمت شیرودیویژگی های برنج نرمه شیرودیمزایای استفاده از برنج نرمه یا نیم دانهخصوصیات برنج های شیرودیانواع برنج شکسته🔷 نیم دانه درشت🔷 نیم دانه متوسط🔷 نیم دانه ریز

از گذشته تا به امروز برنج نقش بسیار مهمی در زندگی ما داشته است. با افزایش جمعیت نقش استفاده از برنج بیش از پیش اهمیت می‌یابد. برنج‌ها در انواع مختلفی کشت می‌شوند که شما بر اساس علاقه، کاربرد و بودجه خود می‌توانید از هر یک از آن‌ها استفاده نمایید. بسیاری از افراد اقدام به کشت و فروش آن می‌کنند. یکی از انواع برنج که در بسیاری از مصارف از جمله مرغداری مورد استفاده قرار می‌گیرد، برنج نرمه نام دارد. برنج نرمه نیز انواع مختلفی داشته که یکی از بهترین انواع آن، شیرودی است. امروزه بسیاری از افراد و مراکز اقدام به فروش نرمه ارزان قیمت شیرودی کرده‌اند.

برنج نرمه چیست؟

برنج نرمه همان برنج نیم‌دانه بوده که در هنگام تولید به دلایل متعددی نظیر حمل نادرست، نارس بودن، آفت‌زدگی ساقه برنج، باران نابه‌هنگام در هنگام رشد برنج، تبدیل شالی به برنج، خشک کردن نادرست در کارخانه شالیکوبی و… خرد می‌شوند. از برنج نرمه در مصارف مختلفی استفاده می‌گردد. در هنگام خرید این نوع برنج توجه نمایید که تعداد دانه‌های شکسته در آن بیش از حد نباشد. می‌توان گفت که برنج نرمه همان برنج ایرانی است. این برنج از لحاظ مواد مغذی هیچ تفاوتی با برنج معمولی ندارد. ظاهر شکسته آن‌ها سبب شده که شما بتوانید با قیمتی مناسب‌تر، این برنج‌ها را خریداری کنید.

برنج شیرودی چیست؟

برنج شیرودی چیست؟

برنج شیرودی یکی از پرطرفدارترین برنج‌های شمال کشور بوده که به عنوان برنج سرد شناخته می‌شود. از آن‌جایی‌که این برنج در نواحی سرد و کوهستانی کشت می‌گردد، به عنوان برنج سرد شناخته شده است. برای نخستین بار این برنج، در مازندران کشت و برداشت شد. به همین علت در شهرستان‌هایی مانند بهشهر و نکا مورد کشت قرار می‌گیرد.

از لحاظ ظاهری این برنج‌ها شباهت بسیار زیادی به برنج هاشمی دارند. بنابراین برخی از افراد کلاهبردار و سودجو برنج شیرودی را با برنج هاشمی ترکیب کرده و آن را به نام برنج هاشمی به افراد دیگر می‌فروشند. شناخت صحیح برنج موجب میگردد که تا حد امکان از کلاهبرداری جلوگیری شود.

برنج شیرودی از کیفیت مطلوبی برخوردار است. البته در مقیاسه با انواع برنج نظیر هاشمی، این برنج کیفیت پایین‌تری دارد. به همین علت بوده که شاهد فروش نرمه ارزان قیمت شیرودی هستیم. قیمت مناسب و کیفیت مناسب این برنج سبب گشته که از آن‌ها در آش و… بسیار استفاده نمایند.

چگونگی فروش نرمه ارزان قیمت شیرودی

چگونگی فروش نرمه ارزان قیمت شیرودی

اگر صاحب رستوران هستید؛ یا می‌خواهید از برنج‌های نرمه جهت غذای مرغ‌های موجود در مرغداری استفاده کنید، خرید ارزان قیمت برنج بسیار اهمیت دارد. به همین علت است که توصیه می‌کنیم برنج‌ها را به صورت عمده تهیه کرده تا قیمت تمام شده برای شما نسبت به خرید غیرعمده کاهش یابد. همچنین خرید از افراد و مراکزی که برنج را با قیمت مناسب می‌فروشند، بسیار اهمیت خواهد داشت.

بسیاری از افراد و مراکز اقدام به کشت برنج شیرودی می‌کنند. همان‌طور که اشاره کردیم، ممکن است در اثر عوامل مختلفی این برنج‌ها دچار شکستگی شوند. شما می‌توانید برای مصارف گوناگون برنج‌ها را با قیمتی مناسب‌تر خریداری نمایید. خریداری برنج نرمه با قیمتی مناسب سبب شده که قدرت خرید افراد دیگر نیز افزایش یابد و در بازار برنج تعادلی مناسب برقرار گردد. بنابراین فروش نرمه ارزان قیمت شیرودی نقش مهمی در افزایش قدرت خواهد داشت.

ویژگی های برنج نرمه شیرودی

از مهم‌ترین ویژگی‌های برنج نرمه شیرودی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عطر مناسب
  • رنگ‌دانه سفید مایل به کدر
  • شباهت ظاهری به برنج هاشمی
  • مناسب برای پخت آش

مزایای استفاده از برنج نرمه یا نیم دانه

مزایای استفاده از برنج نرمه یا نیم دانه

از مزایای استفاده از برنج نرمه یا نیم‌دانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برنج نرمه یا نیم‌دانه عطر بیش‌تری نسبت به برنج کامل دارد.
  • هضم آن راحت‌تر است.
  • تمام خاصیت‌های برنج سالم در این برنج‌ها نیز وجود دارد.
  • عطر بیش‌تری نسبت به برنج سالم دارد.
  • این برنج‌ها قیمت مناسب‌تری خواهند داشت.

خصوصیات برنج های شیرودی

برنج شیرودی مقاومت بسیار خوبی در برابر آفات داشته و در برابر بیماری‌هایی نظیر بلاست بسیار مقاوم است. همچنین آفت‌هایی مانند کرم ساقه‌خوار و بیماری‌هایی مانند شیت‌ بلایت به ندرت در این برنج به چشم می‌خورند. مقاومت این برنج سبب می‌شود که برنج کشت شده ارگانیک باشد و سم‌پاشی کمی برای آن صورت پذیرد. استفاده بسیار کم از سم‌پاشی در تولید این برنج‌ها سبب محبوبیت آن‌ها گشت.

این برنج با دارا بودن یک رگه از برنج خزر از جمله برنج‌های پرمحصول شناخته می‌شود. بسیاری از کشاورزان که در مناطق سردسیر زندگی می‌کنند، به کشت این برنح روی می‌آورند. سخت‌جانی این برنج سبب شده است که در میان کشاورزان بسیار محبوب باشد.

انواع برنج شکسته

انواع برنج شکسته

برنج‌های شکسته انواع مختلفی دارند که هر یک از آن‌ها در مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. آشنایی با هر یک از انواع برنج شکسته موجب می‌گردد که در هنگام خرید آن دچار مشکل نشوید.

🔷 نیم دانه درشت

به برنج‌‌هایی که به دو قسمت مساوی یا به یک سوم حالت اولیه تقسیم شده‌اند، برنج نیم‌دانه درشت گفته می‌شود. این نوع برنج‌ها با نام‌های سرلاشه، دو نیم و لاشه نیز شناخته شده هستند. از این برنج‌ها معمولا در مصارف اولیه و روزمره استفاده می‌گردد. این برنج‌ها بسیار مقرون به‌صرفه بوده و قیمت مناسب آن‌ها و البته حفظ کیفیت برنج سبب گشته که بسیاری از افراد به خرید آن‌ها بپردازند. همچنین پس از پخت نیز آن‌ها قد کشیده و همانند سایر برنج‌ها دیده خواهند شد. فروش این نوع برنج نیم‌دانه یا نرمه شیرودی بسیار متداول است.

🔷 نیم دانه متوسط

از دیگر انواع برنج شکسته، می‌توان به نیم‌دانه متوسط اشاره کرد. همان‌طور که از نام آن‌ها پیداست، این برنج‌ها نسبت به حالت قبلی کوچک‌تر بوده و از نصف دانه کامل یا یک سوم آن حاصل می‌شوند. این برنج را معمولا در غذاهایی مانند آش، شله‌زرد و غذای کودک مورد استفاده قرار می‌دهند.

نیم دانه متوسط

🔷 نیم دانه ریز

از لحاظ اندازه، این برنج نسبت به دو حالت قبلی کوچک‌تر بوده و تنها یک چهارم حالت کامل است. از این برنج در خوراک طیور و تولید آرد به وفور استفاده می‌شود. همچنین بسیاری از مراکز به فروش برنج نرمه ارزان قیمت شیرودی به قنادی‌ها می‌پردازند. قنادی‌ها این برنج را بسیار مورد استفاده قرار می‌دهند. در حقیقت برنج نیم‌دانه ریز در تولید بیسکوییت، پخت شیرینی، غذای کودک و مصارف خانگی بسیار پرکاربرد خواهد بود.

سخن پایانی

با توجه به حاصل‌خیزی زمین‌های کشاورزی ایران، کشت برنج در برخی نقاط کشور بسیار رایج است. برنج‌های شیرودی از جمله برنج‌های محبوب نزد کشاورزان هستند که انواع کامل و نرمه آن‌ها به فروش می‌رسند. بسیاری از عمده‌ فروشان اقدام به فروش نرمه ارزان قیمت شیرودی می‌کنند. بنابراین اگر صاحب کسب و کار یا رستوران هستید، خرید از آن‌ها بهترین گزینه خواهد بود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.