مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت عمده برنج لاشه فجر

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت برنج لاشه فجرخرید عمده برنج لاشه فجر از شمال

خرید برنج لاشه فجر به صورت عمده و با ⭐️قیمت ارزان⭐️ در بازرگانی برنج توسکا قابل انجام میباشد. قیمت برنج لاشه فجر به دلیل شکسته بودن کمتر از برنج کامل خواهد بود و عطر بیشتری نسبت به نوع کامل آن دارد. همچنین به دلیل قیمت ارزان مورد استقبال مشتریان برنج ایرانی سرشکسته قرار گرفته است.

قیمت برنج لاشه فجر

برنج لاشه فجر به دانه های شکسته شده و درشت که قد آن ها ۲/۳ برنج کامل میباشند گفته میشود. مصرف برنج لاشه به دلیل قیمت ارزان برای مشتریان برنج ایرانی به صرفه تر خواهد بود.

قیمت برنج لاشه فجر

برای بیان قیمت دقیق برنج فجر باید توجه داشته باشید که نوع برنج لاشه فجر از کدام دسته از انواع برنج فجر تهیه شده است.

به طور کلی قیمت برنج لاشه فجر در مقایسه با انواع دیگر لاشه برنج های کم محصول همچون برنج طارم ارزان تر است و برنج لاشه فجر گرگان به دلیل کیفیت و پخت بهتر نسبت به لاشه فجر مازندران کمی گرانتر است.

استان های مازندران و گلستان از تولید کنندگان اصلی برنج فجر در شمال کشور میباشند، خرید برنج لاشه فجر به قیمت ارزان در این نواحی قابل انجام است و در شهرستان ها و نقاط دیگر کشور به دلیل وجود واسطه و دلالان با افزایش قیمت رو به رو خواهیم بود.

بنابراین تعیین قیمت لاشه برنج فجر به صورت عمده توسط تاجران و فروشندگان در شمال کشور صورت میگیرد. شما خریدار برنج لاشه فجر برای دریافت لیست قیمت این محصول میتوانید به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کرده تا قیمت این محصول را به صورت روزانه دریافت کنید.

خرید عمده برنج لاشه فجر از شمال

برنج فجر به دلیل پخت مناسبی که دارد در اکثر رستوران ها و غذاخوری ها طبخ میشود دلیل این امر هم قیمت مناسب و پخت خوب این محصول میباشد، گفتنی است که پخت و عطر برنج فجر در مقایسه با برنج طارم کمتر است به همین دلیل ارزانتر از برنج طارم به فروش میرسد.

برای خرید برنج فجر ممتاز میتوانید به برگه خرید برنج فجر ممتاز در همین سایت مراجعه کنید. [اینجا]

خرید عمده برنج لاشه فجر از شمال

برنج فجر با توجه به محل کشت به ۲ نوع تقسیم میشود؛ که محصول استان گلستان و مازندران هستند.

برنج فجر گلستان با نام برنج فجر علی آباد و برنج فجر مازندران با نام برنج فجر محلی جویبار، از مرغوب ترین برنج های منطقه میباشند که به عنوان برنج فجر سوزنی نیز شناخته میشوند.

اگر خریدار برنج لاشه فجر خالص و اصیل شمال هستید و قصد خرید عمده برنج لاشه فجر درجه یک را دارید، با مشاورین فروش مجموعه برنج توسکا تماس بگیرید.

خرید اینترنتی برنج لاشه فجر اصیل جویبار و گرگان در انبار مرکزی برنج توسکا باعث شده است تا مشتریان عزیز بتوانند بصورت غیرحضوری اقدام به خرید نمایند. شما خریداران این محصول می‌توانید حتی به صورت حضوری این برنج را از انبار مرکزی برنج توسکا [در شهرستان جویبار] دریافت و خرید نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *