مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

فروش ویژه برنج وحشی طارم

آنچه در این مقاله میخوانید...

بررسی میزان مرغوبیت و کیفیت ظاهری محصولمهمترین مشخصات برنج طارم وحشیبرنج وحشی طارم یک محصول کاملا ارگانیکپخش مستقیم برنج وحشی طارم

فروش ویژه برنج وحشی طارم در فروشگاه ما با بهترین کیفیت انجام می شود و به دلیل قیمت ارزانی و طعم و خواص بی نظیری که دارد باعث جذب مشتریان زیادی شده است. مجموعه ما امکان خرید به صورت تک و عمده را برای شما عزیزان مهیا و آسان کرده است و یگانه واسطه ای میان تولید کنندگان و خریداران عزیز می باشد که توانسته ایم با تلاش فراوان واسطه ها را از میان برداشته و این محصول را با قیمت مناسب تری به دست مشتریان عزیز برسانیم.

فروش ویژه برنج وحشی طارم

بررسی میزان مرغوبیت و کیفیت ظاهری محصول

برنج نوعی غلات است که در آب و هوای معتدل کشت می شود و دارای انواع مختلفی است که هر کدام طعم و کیفیت متفاوتی دارد برنج وحشی یکی از بهترین و خوش طعم ترین انواع برنج می باشد که سال های زیادی است طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

فروشنده برنج وحشی قیمت این محصول بی نظیر را با بهترین کیفیت و در بسته بندی های مناسب با وزن های مختلف و قیمت ارزان در سایت برنج ها به فروش می رساند و خرید آن برای تمام اقشار جامعه امکان پذیر است.

بررسی میزان مرغوبیت و کیفیت ظاهری محصول

از فاکتور های مهم و منحصر به فرد در انتخاب این محصول می توان به عطر و طعم خاصی که دارد، خیلی راحت و آسان پخته می شود و بعد از پخته شدن نیز ماندگاری طولانی دارد و هم چنین قیمت بسیار مناسب آن اشاره کرد.

هم چنین این محصول خواص و فواید بسیار زیادی دارد که در زیر به چند نمونه از آن اشاره می کنیم: برنج دونوج طارم دارای ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری است که برای بدن حائز اهمیت است.

برای درمان افسردگی بسیار مناسب است و هم چنین باعث کاهش فشار خون بالا می شود. این برنج بسیار سبک است و هضم را آسان می کند بنابراین باعث چربی دور شکم نمی شود و هم چنین این محصول به دلیل طبع گرمی که دارد برای افراد سرد مزاج بسیار مناسب است.

مهمترین مشخصات برنج طارم وحشی

برنج طارم وحشی یکی از بهترین، خوشمزه ترین و خوش پخت ترین انواع برنج می باشد.یمت برنج اعلا ایرانی با وجود این که برنج بسیار با کیفیت و عالی است کاملا ارزان در اختیار خریداران قرار گرفته است و شما می توانید به صورت آنلاین از طریق این سایت بهترین نوع این برنج ها را با قیمت مناسب خریداری کنید.

این برنج بیشتر در شالیزار های شمال تولید می شود و دارای خصوصیات و فواید زیادی است که در ذیل به چند نمونه از آن اشاره می کنیم:

برنج ایرانی طعم و مزه ای بسیار خوب و دلچسب دارد و بسیار لذت بخش دارد و فاقد هرگونه طعم ماندگی می باشد و عطر و بویی بسیار عالی و دلنشین دارد که حین پخت در فضا پخش می شود و پس از پخت دارای بافتی نرم و لطیف و ملایم می باشد و ری خوبی دارد و بسیار خوش پخت می باشد.

مهمترین مشخصات برنج طارم وحشی

از مهم ترین مشخصات برنج طارم وحشی می توان به دانه های بلند و قد کشیده و این که بعد از پخته شدن عطر و طعم بی نظیری دارد اشاره کرد.

این محصول به هنگام پخت ری فوق العاده ای دارد و بعد از پخته شدن به مدت چند ساعت نرم و خوش طعم می ماند هم چنین این محصول خاصیت های زیادی دارد.

  1. مصرف این نوع برنج می تواند انرژی مورد نظر بدن را در طول روز تامین کند، باعث می شود که قند خون ثابت بماند و هم چنین از آهن، کلسیم و ویتامین زیادی برخوردار است که برای بدن بسیار مفید است.
  2. مصرف این برنج خوش طعم از استرس، اضطراب و هر گونه افسردگی پیشگیری می کند و برای پوست و مو بسیار مفید است عملکرد سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد و هم چنین برای قلب و عروق نیز حائز اهمیت است.
  3. کسانی که فشار خون بالایی دارند مصرف این برنج می تواند به کاهش فشار خون بالا کمک شایانی کند و برای کاهش ابتلا به سرطان ریه بسیار مفید است و هم چنین از چاقی زیاد نیز جلوگیری می کند.
  4. برنج وحشی خرید به دلیل آب و هوا و خاک حاصلخیز کیفیت بسیار خوبی دارد و می توان گفت که یکی از مرغوب ترین و پر فروش ترین گونه برنج های ایرانی است.

برنج وحشی طارم یک محصول کاملا ارگانیک

برنج وحشی طارم از بهترین و برترین ب برنج های کاملا ارگانیک است یکی از مرغوب ترین انواع برنج در جهان می باشد که به دلیل طعم و عطر فوق‌العاده خاصی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار است.

هم چنین این محصول از مهم ترین و با اهمیت ترین محصولات کشاورزی است که علاوه بر بازار های داخلی در بازار های خارجی نیز از فروش و رونق بسیار بالایی برخوردار است.

برنج کاملا ارگانیک به دلیل کیفیت بالایی که دارد کافیست یک بار در سر سفره هر خانه ای باشد دیگر بی خیال این محصول و عطر و طعم آن نمی شوند.

برنج وحشی طارم یک محصول کاملا ارگانیک

برنج ارگانیک نیز نسبت به سایر برنج ها از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و در رقم های مختلفی از قبیل: هاشمی، طارم، علی کاظمی، کوهسار و غیره تولید می شود و در جهان از بهترین نمونه های برنج می باشد که صادرکنندگان بهترین برنج ایرانی نیز از این راه بسیار کسب درآمد می کنند.

هم چنین این محصول فوق العاده به صورت های مختلفی از جمله: کته، آبکش شده و غیره استفاده می شود و خواص متعددی از قبیل: کاهش استرس، تقویت سیستم ایمنی بدن، پیشگیری از سرطان و غیره را داراست.

امروزه به دلیل مارک های قلابی که وارد بازار شده اند بهترین راه تشخیص برنج وحشی در ایران این است که آن را کف دستتان بریزید و بو کنید، باید بویی خوش و تند داشته باشد و از دیگر ویژگی این محصول می توان به طعم بی نظیر آن، فاقد آفت و ظاهر مناسب و دانه بلند بودن آن اشاره کرد.

پخش مستقیم برنج وحشی طارم

همان طور که قبلا نیز یادآور شدیم اصل بودن و مرغوب بودن برنج وحشی طارم یکی از فاکتور های مهم در خرید آن می باشد و بیشتر افراد در تلاشند تا آن را از مراکز معتبر و شناخته شده تهیه کنند.

پخش مستقیم برنج وحشی طارم

از افتخارات نمایندگی ما پخش مستقیم برنج وحشی طارم با قیمت استثنائی می باشد که کلیه خریداران محترم می توانند برای ثبت سفارش این محصول به صورت حضوری و غیر حضوری از طریق نمایندگی ها و یا سایت فروش ما اقدام کنند . این محصول را خریداری نمایند. هم چنین خرید به صورت عمده و مستقیم از این نمایندگی باعث می شود تا در وقت و هرینه صرفه جویی شود و امروزه افراد زیادی این نوع خرید را ترجیح می دهند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد رأی: 4

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

22

22 پاسخ به “فروش ویژه برنج وحشی طارم”

    • سلام جناب برای اطلاع بیشتر
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

      0
      0
  1. سلام و وقت بخیر. ارسال این محصول چند روز طول می کشه؟و حداقل خرید چه میزان میتواند باشد؟ اگر محصول مورد نظر مطلوب نظر ما نبود باید جه کاری انجام دهیم ؟

    1
    0
    • سلام جناب احمدی گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

      1
      0
  2. سلام من قبلا برنج وحشی طارم خریده بودم ولی اصلا طعم وکیفیت نداشت تا اینکه با سایت شما اشنا شدم و خرید کردم واقا عالی بود ممنونم از شما

    1
    0
  3. درود و خسته نباشید محصولتون خیلی با کیفیت بود ممنون از شما همیشه موفق و سر بلند باشید

    1
    0
  4. سلام وقت بخیر برای ثبت سفارش عمده پر کردن فرم اطلاعات ضروری است یا می توانم از طریق سایر راه های ارتباطی با شما اقدام کنم؟

    1
    0
    • سلام جناب شما لطف کنید فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاورین با شما ارتباط بگیرند و پاسخگو هستند.

      1
      0
  5. برای خرید از مجموعه ی شما فقط به صورت اینترنتی باید سفارش بدم یا امکان مراجعه ی حضوری نیز دارید؟

    1
    0
    • درود برشما جناب وفایی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

      0
      0
  6. درود و سلام خدمت شما. امیدوارم که بتونم با شما همکاری داشته باشم و به دلیل کیفیت و قیمت مناسبتون به خیلی از همکارانم برای خرید عمده شمارو معرفی کردم.. قیمت هاتون عالی

    1
    0
  7. محصولی که بدستم رسید خیلی تمیز پاک شده بود ممنون از بسته بندی خوبتون
    تشکر از سایت خوب و خدمات عالی که دارید
    بلافاصله پس از سفارش با من تماس گرفت شد برای هماهنگی مراتب بعدی کار متشکرم

    1
    0
  8. سلام. تشکر میکنم از شرکت توسکا بخاطر این محصولات عالی و درجه یک. انشالا همیشه تو جاده موفقیت باشین

    0
    0
    • سلام خانم احمدی
      شما لطف کنید فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاورین با شما ارتباط بگیرند و پاسخگو هستند.

      0
      0
  9. سلام و خسته نباشید
    محصولاتتون به صورت عمده می فروشین؟ یا فروش جزیی هم دارین؟

    0
    0
    • سلام جناب شما لطف کنید فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاورین با شما ارتباط بگیرند و پاسخگو هستند.

      0
      0
  10. سلام روزتون بخیر
    من دفعه قبل ازتون طارم هاشمی خریدم. خیلی عالی بود.
    بازم اگر سفارش بدم همون کیفیت رو داره؟؟

    0
    0
    • درود برشما
      ممنون از انتخابتون. بله برنج ها همیشه با بهترین کیفیت و ضمانت مرجوعی تقدیمتون میشن.

      0
      0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.