مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خریدار برنج نیم دانه معطر شمال

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت برنج نیم دانه معطرمرکز فروش عمده برنج نیم دانه عطری

برنج نیم دانه معطر به دلیل دانه ریز بودن و قیمت ارزان در بازار خرید و فروش برنج ایرانی مورد استقبال قرار گرفته است. برنج نیم دانه معطر به دلیل عطرخوب و هضم راحت در بازرگانی برنج توسکا به صورت عمده و با قیمت مناسب به مشتریان برنج نیم دانه عرضه میشود.

به دانه های نصفه و نیمه شده از برنج کامل که در فرآیند تبدیل شالی به برنج سفید تولید میشود و در کارخانه شالیکوبی به صورت مجزا بسته بندی میشود، برنج نیم دانه گفته میشود.

قیمت برنج نیم دانه معطر

برنج نیم دانه معطر محصولی از شالیزارهای شمال کشور میباشد که استان مازندران به عنوان بزرگترین تولید کننده برنج نیم دانه ایرانی میباشد.

مهم ترین عامل که تاثیر مستقیم در قیمت برنج نیم دانه میگذارد، نوع برنج آن میباشد. برنج نیم دانه کشت دوم امراللهی و برنج نیم دانه طارم هاشمی از نیم دانه های معطر شمال میباشد که از پخت مناسبی برخوردار هستند.

قیمت برنج نیم دانه معطر

 

در بازرگانی برنج توسکا پس از انتقال نیم دانه از کارخانه برنجکوبی به کارخانه سورتینگ، نیم دانه ها کاملا تمیز و بسته بندی میشوند. به دلیل خرید مستقیم نیم دانه طارم از کشاورز این نیم دانه ها با قیمت های بسیار مناسب در مجموعه برنج توسکا  به مشتریان عرضه میشود.

قیمت برنج نیم دانه معطر نسبت به برنج پاکستان طبیعت معمولا به ۲ پارامتر بستگی دارد: ۱- خالص بودن نیم دانه   ۲- سایز دانه های برنج.

اگر نیم دانه خالص و درشت باشد قیمت آن به مراتب بیشتر از نیم دانه های ترکیبی و ریز میباشد. ما همیشه سعی میکنیم تا نیم دانه کاملا خالص، تمیز و بوجاری شده با سایز درشت و با قیمت بسیار مناسب به مشتریان عرضه کنیم.

مرکز فروش عمده برنج نیم دانه عطری

برای خرید برنج نیم دانه عطری و برنج صدری باید توجه داشته باشید که این برنج را از مراکز خرید و فروش برنج که قابل اطمینان هستند تهیه کنید. بنابراین در هنگام خرید نیم دانه عطری نکات زیر را در نظر داشته باشید:

۱) خالص بودن نیم دانه: یکی از مهم ترین چالش ها در خرید عمده برنج نیم دانه، خالص بودن نیم دانه میباشد. تشخیص صحیح دانه های کامل برنج در داخل نیم دانه میتواند به خریدار در خرید برنج خالص کمک کند.

مرکز فروش عمده برنج نیم دانه عطری

۲) تمیز بودن نیم دانه: نیم دانه برنج های ایرانی بایستی کاملا تمیز باشند. منظور از تمیز بودن این است که نیم دانه فاقد سبوس، سنگ و گل، سفیدک، سیاهک، سبزک و دانه های ناسالم باشد.

۳) سایز دانه ها: در نیم دانه های خوب ریزه و نرمه وجود ندارد. نیم دانه ها بایستی ابتدا توسط دستگاه بوجاری غربال شوند تا ریزه های آن کاملا جداسازی شود.

⁉️ اما چگونه و در کجا فروش عمده نیم دانه معطر انجام میشود؟

⁉️ برنج نیم دانه طارم و برنج نیم دانه کشت دوم که کاملا خالص، تمیز و درشت باشد از کدام مرکز فروش نیم دانه قابل تهیه است؟!

بازرگانی برنج توسکا به عنوان مرکز تخصصی برنج شکسته ایرانی و با عرضه مستقیم انواع برنج نیم دانه معطر در تمام طول سال تامین کننده نیاز خریداران عمده برنج نیم دانه شمال میباشد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.