مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

کدام برنج شکسته برای آرد مناسب است؟

آنچه در این مقاله میخوانید...

بهترین برنج شکسته برای تولید آرد برنجموارد مصرف آرد برنج ایرانیفروشنده برنج نرمه مخصوص آرد

تولید آرد برنج ایرانی به صورت خالص باید از مرغوب ترین برنج ایرانی انجام شود. اگر آرد برنج عطر و درجه یک میخواهید باید آرد برنج عطری ایرانی را به صورت خالص از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

بهترین برنج شکسته برای تولید آرد برنج

برنج نیم دانه ریز یا برنج نرمه یا ریزه به دانه های شکسته شده و ریز از برنج ایرانی گفته میشود که در طی تبدیل شالی به برنج سفید شکسته شده اند و با استفاده از دستگاه بوجاری از برنج های سالم جداسازی میشوند.

بهترین برنج شکسته برای تولید آرد برنج

عموما کارگاه های شیرینی پزی و قنادی ها به برنج نیم دانه خیلی ریز و نرمه احتیاج دارند تا آن را به صورت آرد مورد استفاده قرار دهند. بهتر است بدانید که در هنگام خرید برنج نیم دانه مخصوص آرد برنج به موارد زیر توجه کنید تا خرید مطمئن تری داشته باشید:

  1. حتما نیم دانه سورت شده بخرید.
  2. نیم دانه های معطر مشتری بیشتری دارند.
  3. توجه کنید که بار خالص و بدون ناخالصی بخرید.
  4. دقت کنید بار بوی نم نداشته باشد.

هر نوع برنج شمالی نرمه مخصوص به خودش را دارد. مثلا برنج طارم عطری که از برنج های معطر ایرانی میباشد نیز برنج نرمه یا نیمدانه دارد که با تبدیل این برنج نیم دانه استثنایی میتوانید آرد برنج معطر و خالص ایرانی را تهیه کنید.

بازرگانی برنج توسکا به صورت عمده و جزئی آماده همکاری با مشتریان برنج نیم دانه ایرانی میباشد تا این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه به شما عرضه کند.

موارد مصرف آرد برنج ایرانی

بیشترین کاربرد برنج نرمه در تهیه آرد برنج است. از طرفی بیشترین کاربرد آرد برنج در پخت شیرینی و انواع دسر می باشد. در نتیجه از بیشترین مصارف برنج نرمه می توان به شیرینی پزی ها اشاره کرد.

موارد مصرف آرد برنج ایرانی

در کارگاه های شیرینی پزی سنتی یا مدرن همواره کیفیت برنج نرمه بسیار حائز اهمیت بوده است. تهیه نرمه با کیفیت بالا منجر به تولید آرد برنج باکیفیت تر خواهد شد.

ویژگی اصلی برنج ریزه طارم عطری که باعث تمایز آن با تمام ریزه های موجود در بازار می شود عطر ویژه نرمه طارم است. عطر بسیار عالی به همراه آرد کاملا معطر و سفید برنج ریزه طارم باعث تقاضای بالای این محصول در بازار شده است.

تاجران یا شیرینی پزی ها اغلب به دنبال تهیه برنج ریزه خالص و عطری طارم با قیمت عمده هستند تا برای آنها با قیمت مقرون به صرفه تمام شود.

فروشنده برنج نرمه مخصوص آرد

فروشنده برنج نرمه مخصوص آرد

از انواع برنج ایرانی، برنج نیم دانه و نرمه وجود دارد بنابراین مشتریان این محصول در هنگام خرید برنج نیم دانه باید دقت کنند تا برنج نیم دانه دقیقا از همان نمونه که میخواهند خریداری کنند. از آنجاییکه که متقلبان در بازار خرید و فروش برنج ایرانی انواع برنج با کیفیت ایرانی را با نمونه های بی کیفیت و خارجی مخلوط میکنند تا از قیمت نهایی برنج بکاهند. بهتر است به سراغ مرکز فروش معتبر بروید تا با ضمانت اصالت محصول خرید خود را انجام دهید.

برنج نیم دانه ریز در شمال کشور از انواع برنج نیم دانه کشت دوم، برنج نیم دانه طارم، برنج نیم دانه فجر و برنج نیم دانه شیرودی به صورت عمده قابل تهیه میباشد. از این محصول برای مصارف گوناگونی از جمله طبخ برنج و تهیه انواع آش، تهیه انواع دسر و به خصوص تهیه آرد برنج باکیفیت استفاده میشود.

بازرگانی برنج توسکا به عنوان بزرگترین عرضه کننده انواع برنج اصیل شمالی، انواع برنج شکسته ایرانی را به صورت خالص و با کیفیت بالا به مشتریان عرضه میکند تا این محصول بدون واسطه به مصرف کنندگان عرضه شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

2

2 پاسخ به “کدام برنج شکسته برای آرد مناسب است؟”

  1. دوست عزیز برای کارگاه شیرینی پزی هر هفته چقدر آرد برنج میتونی برام بفرستی؟
    من رفسنجان هستم. لطفا جواب منو زودتر بدین ممنون

    0
    0
    • درود آقای صالحی عزیز
      بهترین آرد برنج ایرانی از برنج طارم عطری تهیه میشه که به صورت عمده و در هر تناژی که شما بخواین قابل تامین هست.
      تماس بگیرید درخدمتتون هستیم
      ۰۹۱۱۹۰۵۵۹۹۸

      0
      0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *