مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت و خرید برنج مرغوب شمال

آنچه در این مقاله میخوانید...

ویژگی های برنج مرغوب و درجه یکقیمت برنج خالص شمالمرکز فروش قابل اطمینان برنج شمال

برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت برنج مرغوب شمال به صورت مستقیم با فروشنده برنج شمال در استان مازندران ارتباط برقرار کنید. بازرگانی برنج توسکا به عنوان عرضه کننده بدون واسطه برنج شمال به صورت خالص و با کیفیت بالا افتخار همکاری با ارگان ها، رستوران ها، سازمان ها، فروشگاه ها و آشپزخانه ها را دارد.

ویژگی های برنج مرغوب و درجه یک

برای خرید برنج ایرانی مرغوب باید در مرحله اول انواع برنج ایرانی اصیل را بشناسید تا گرفتار تقلب و برنج های مختلط نشوید زیرا برنج های ایرانی به دلیل شباهت زیاد، توسط متقلبان با هم مخلوط میشود.

انواع برنج اصیل مازندران شامل: برنج کشت دوم امراللهی، برنج چین دوم طارم، کشت اول امراللهی (بینام)، طارم هاشمی کشت اول، طارم روشن، فجر، شیرودی و ندا هستند که به ترتیب ذکر شده اند.

برنج ایرانی خالص دارای ویژگی های متفاوتی هستند ولی این ویژگی ها فقط توسط افراد خبره و تاجران برنج قابل شناسایی میباشد. برای آشنایی با این ویژگی ها به جدول زیر توجه کنید:

دقت کنید که در هنگام خرید برنج ایرانی برنج‌های مخلوط به نام برنج ایرانی یکدست را خریداری نکنید. برای خرید برنج ایرانی راه های تشخیص برنج خالص ایرانی زیادی وجود دارد که با افزایش دانش خود در زمینه برنج ایرانی به راحتی قابل انجام است.

قیمت برنج خالص شمال

برای خرید برنج خالص ایرانی با قیمت مناسب به مرکز فروش برنج توسکا مراجعه کنید تا برنج خالص، یکدست، تمیز و بوجاری شده و بدون واسطه را از کشاورزان شمالی تهیه کنید.

در هنگام خرید برنج درجه یک ایرانی به موارد زیر توجه کنید:

۱٫ برنج قاطی یا یک‌دست نباشد!

متاسفانه عمده مشکل این روزها در بازار برنج، ترکیب و یا به اصطلاح قاطی بودن برنج است. بطور مثال مقدار زیادی برنج نیم دانه، شکسته و یا سایر برنج های نامرغوب را با مقداری برنج مرغوب قاطی کرده و با قیمت کمتر به فروش می رسانند. همچنین علاوه بر فروش برنج های نامرغوب، فروشنده سود بیشتری را کسب می کند. از مهم ترین ویژگی محصولات برنج توسکا، عرضه برنج خالص شمال ایران می باشد.

قیمت برنج خالص شمال

۲٫ نوع برنج بسیار مهم است!

برنج های ایرانی را بصورت کلی می توان به دو دسته کم محصول و پر محصول تقسیم بندی کرد. به خاطر داشته باشید که برنج های کم محصول به واسطه اینکه در هر هکتار مقدار کمتری از آنها به دست می‌ آید. همچنین قیمت برنج کم محصول به نسبت برنج های پر محصول بالاتر است. از جمله برنج های کم محصول می توان به برنج کشت دوم امراللهی، برنج طارم هاشمی و طارم محلی اشاره کرد.

۳٫ بوجاری و یا بوجاری نشدن برنج در کیفیت و قیمت آن تاثیر مستقیم دارد!

در هنگام پوست کندن برنج، بصورت معمول بین ۱۰ تا ۲۰ درصد دانه شکسته در آن وجود خواهد داشت. برای برخی از افراد وجود این دانه های شکسته مهم و حائز اهمیت نیست اما در مقابل برای برخی نیز یکدست بودن آن بسیار مهم و از اهمیت بالایی برخوردار است. برنج‌ حاصله پس ار عملیات پوست گیری، در کارخانه سورتینگ وارد یک الک می‌کنند تا بوجار شده و دانه‌ های شکسته از دانه‌ های سالم جدا شوند.

۴٫ محل عرضه و تعداد واسطه‌ها بر روی قیمت نهایی برنج تاثیرگذار است!

همانطور که می دانید در هر صنف و کالایی، افزایش تعداد واسطه ها موجب افزایش قیمت محصول می شود. ما در مجموعه برنج توسکا به تمامی هم میهنان عزیز این اطمینان را می دهیم که برنج را بصورت مستقیم از شالیزار تهیه و تولید کرده و بدون هیچ واسطه ای به دست شما می رسانیم.

 

۵٫ میزان عرضه و تقاضا و زمان خرید بر روی قیمت برنج تاثیرگذار است!

از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت برنج می توان به میزان عرضه و تقاضا اشاره کرد. بطور مثال در اواخر مرداد و شهریور ماه(زمان برداشت برنج) که عرضه برنج بیشتر می شود، قیمت برنج به مراتب کمتر از شب عید که میزان تقاضا بیشتر است خواهد بود.

مرکز فروش قابل اطمینان برنج شمال

برنج یکی از وعده‌های اصلی غذایی ایرانیان و یکی از اجزای اصلی سفره‌ های ایرانی در سراسر جهان است. از آنجایی که کشت برنج و تولید برنج ایرانی با کیفیت و درجه یک به بارندگی و آب فراوان نیاز دارد، نمیتوان کیفیت برنج‌ هایی که در شهرهای دیگر به جز استان های شمالی کشت می‌شوند را با نمونه‌های اصلی و با کیفیت مقایسه نمود.

مرکز فروش قابل اطمینان برنج شمال

قیمت برنج ایرانی با توجه به نوع آن متفاوت است و به فاکتورهایی مثل عطر برنج، قد کشیدن هنگام پخت، برند و کیفیت بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت برنج ایرانی در انواع مختلف کافی است به صفحه محصولات توسکا مراجعه کنید و محصول مورد نیاز خود را پیدا کنید.

لازم به ذکر است که امکان خرید انواع برنج ایرانی توسکا به صورت کیلویی و عمده هم وجود دارد و شما می توانید هر میزان برنج مورد نیاز خود را با مناسب‌ترین قیمت انواع برنج ایرانی در بازار، از وبسایت توسکا خریداری کنید. کافی است یک بار برنج ایرانی را تهیه کنید تا شیفته کیفیت و عطر و طعم آن شوید! همین حالا محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از ثبت سفارش، آن را درب منزل تحویل بگیرید!

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد رأی: 2

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

2

2 پاسخ به “قیمت و خرید برنج مرغوب شمال”

  1. سلام وقت بخیر ممنون از اطلاعات خوبی که درباره برنج شمال دادین
    من شنیده بودم برنج گیلان بهتره میشه در این مورد هم اگر توضیحی دارید بفرمایید؟

    0
    0
    • درود کیایی عزیز
      بهترین برنج با توجه به منطقه کشت، بذر استفاده شده، نوع آب و هوا، نحوه کشت و رسیدگی و… حاصل میشود که در همه استان های شمالی کشور یافت میشه.
      برای اطلاع بیشتر در رابطه با بهترین برنج مازندران و بهترین برنج شمال تماس بگیرید درخدمتتون هستیم.
      ۰۹۱۱۹۰۵۵۹۹۸

      0
      0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *