مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت خرید برنج نیم دانه طارم عطری

آنچه در این مقاله میخوانید...

فروش برنج نیم دانه طارم شمالقیمت امروز برنج نیم دانه طارم عطری

خرید برنج نیم دانه طارم عطری ایرانی با قیمت مناسب به صورت عمده در مرکز فروش برنج توسکا قابل انجام میباشد. برای دریافت مشاوره خرید برنج نیم دانه طارم عطری با مشاورین فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

فروش برنج نیم دانه طارم شمال

بسیاری از مشتریان برنج ایرانی به دلیل افزایش قیمت برنج های ایرانی در سال های اخیر به دنبال خرید برنج های شکسته نیز میباشند. در سال های اخیر با افزایش تورم و افزایش هزینه های شالیکاری شاهد افزایش چشمگیر قیمت برنج شمال بودیم. همین امر طرفداران برنج ایرانی را به سمت خرید برنج نیم دانه ترغیب کرد.

فروش برنج نیم دانه طارم شمال

پیشنهاد ما به این دسته از طرفداران برنج شمال این است که اگر میخواهند طمع و عطر برنج های معطر شمال به ویژه برنج طارم عطری را تجربه کنند میتوانند به جای تهیه برنج کامل به سمت تهیه و خرید برنج های نیم دانه درشت و ریز روی آورند.

در خرید و فروش برنج نیم دانه طارم شمال بزرگترین ویژگی این نوع برنج های شکسته در عطر و طعم بینظیر آن خلاصه میشود. مشتریان ترجیح میدهند تا حتی به جای استفاده از برنج های کامل خارجی از برنج های نیم دانه عطری طارم استفاده کنند زیرا برنج نیم دانه طارم مازندران از برنج های شکسته خوش عطر و خوش طعم ایرانی میباشد.

در خرید عمده برنج نیم دانه معطر طارم حتما ابتدا به خالص بودن آن و سپس به سایز دانه های برنج و در نهایت به میزان تمیزی برنج نیم دانه دقت فراوان شود. مسلما هرچقدر برنج نیم دانه طارم (با فرض خالص بودن) درشت تر و تمیز تر باشد، مشتری پسند تر است. درنتیجه قیمت این مدل از نیم دانه های برنج طارم گرانتر خواهد بود. به این نوع از نیم دانه های برنج طارم، نیم دانه های سورتینگ شده یا لیزری نیز میگویند.

برنج نیم دانه سورتینگ شده و تمیز شده طارم در سال های اخیر سبب شده است تا خرید و فروش برنج نیم دانه کارخانه ای کمرنگ تر شود چرا که امروزه اغلب مردم به دنبال خرید برنج نیم دانه تمیز شده و با کیفیت بالا نیز میباشند.

اکر قصد دارید از یک فروشگاه معتبر نیم دانه عطری طارم خرید کنید حتما به جمله ” سورتینگ شده توسط دستگاه لیزری ” و ” نام برند ” توجه کنید.

قیمت امروز برنج نیم دانه طارم عطری

کیفیت تمامی محصولات در تعیین قیمت آن نقش اساسی را بازی میکند. برنج نیم دانه طارم از این موضوع مستثنی نیست. همانطور که پیشتر گفتیم اگر برنج نیم دانه عطری طارم تمیزتر و درشت تر (فاقد ریزه برنج) باشد آنگاه قیمت برنج نیم دانه عطری طارم بیشتر خواهد شد. حال چگونه میتوان برنج نیم دانه عطری طارم سورتینگ شده را به قیمت ارزان خریداری نمود؟!

قیمت امروز برنج نیم دانه طارم عطری

در بسیاری از فروشگاه های معتبر برنج ایرانی در شهرستان ها قیمت های عجیبی برروی بسته های برنج نیم دانه درج شده است این قیمت ها اغلب بخاطر وجود دلال ها و واسطه ها میباشد. اگر مصرف کننده نهایی بتواند برنج نیم دانه طارم را از مراکز فروش برنج ایرانی در استان مازندران به صورت مستقیم خریداری کند؛ قیمت تمام شده برنج نیم دانه به صورت چشم گیری کاهش خواهد یافت.

در بازرگانی برنج توسکا مرغوب ترین و اصیل ترین برنج های نیم دانه طارم از کشاورزان خریداری و سپس طی یک مرحله سورتینگ و بسته بندی میشود. در این پروسه تضمین خالص بودن برنج نیم دانه به صورت ۱۰۰% وجود دارد.

لازم به ذکر است که جهت تولید برنج نیم دانه درشت ابتدا باید نرمه های موجود در نیم دانه ها را از آن جداسازی نمود این امر به کمک دستگاه بوجاری و الک زنی امکان پذیر میباشد. پس تولید نیم دانه عطری طارم به صورت خالص و درشت کاملا تخصصی میباشد.

نیم دانه های ریز برنج طارم که به آن برنج نرمه طارم نیز میگویند؛ به صورت جداگانه به کمک دستگاه سورتینگ تمیز شده و عموما در کیسه های ۱۰، ۲۰ و ۵۰ بسته بندی میگردد. برنج نرمه لیزری طارم معمولا برای تولید آرد برنج در شیرینی پزی ها مورد استفاده قرار میگیرد.

قیمت روز انواع برنج نیم دانه ریز و درشت عطری طارم نیز میتوانید از بازرگانی برنج توسکا دریافت کنید. مجموعه ما توانایی تامین عمده و مستمر انواع نیم دانه خالص طارم مازندران را دارد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *