مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

فروش برنج شیرودی مازندران

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت برنج شیرودی در مازندرانمرکز خرید برنج شیرودی درجه یکخرید عمده برنج شیرودی با قیمت ارزان

فروش برنج شیرودی ممتاز در بازرگانی برنج توسکا به صورت اینترنتی و حضوری در استان مازندران انجام میشود. خریدار برنج شیرودی میتواند برای دریافت قیمت برنج شیرودی عمده، با مشاورین فروش توسکا تماس بگیرد.

قیمت برنج شیرودی در مازندران

برنج شیرودی که از ارقام برنج های پرمحصول ایرانی میباشد در اواسط تابستان از شالیزار ها برداشت میشود. این برنج با قد کشیده و رنگ سفید استخوانی به برنج طارم شباهت دارد، از این رو به آن برنج شیرودی استخوانی گفته میشود.

قیمت برنج شیرودی در مازندران

برنج شیرودی از عطر بسیار ضعیفی برخوردار است اما پخت مناسبی دارد از این رو با قیمت ارزانتری نسبت به برنج های کیفی و کم محصول در بازار یافت میشود.

قیمت روز برنج شیرودی که بیشتر در شرق استان مازندران تعیین میشود چرا که شهر های نکا و بهشهر بیشتر سطح زمین های زراعی خود را برنج شیرودی کشت میکنند.

برای دریافت قیمت عمده برنج شیرودی ممتاز میتوانید با بازرگانی برنج توسکا تماس بگیرید تا این برنج را با قیمت ارزان بخرید. این مجموعه با خرید مستقیم برنج از کشاورز و عرضه بدون واسطه به مشتریان، کمترین قیمت را به شما ارائه خواهد داد.

مرکز خرید برنج شیرودی درجه یک

مرکز خرید برنج شیرودی درجه یک

برای خرید برنج شیرودی درجه یک به صورت عمده بهتر است این برنج را از مرکز خرید و فروش برنج ایرانی که قابل اطمینان است، تهیه کنید. برنج شیرودی به دلیل پخت مناسبی که دارد در مصارف رستوران ها، هتل ها، کترینگ و… بسیار مناسب است.

در هنگام خرید برنج شیرودی اگر عطر برنج برای شما مهم است، بهتر است برنج شیرودی پاییزه را خریداری کنید. زیرا این برنج عطر بهتری نسبت به برنج شیرودی تابستانه دارد.

همچنین تهیه برنج به صورت مستقیم از شمال کشور بهترین راه برای خرید برنج خالص و ناب ایرانی میباشد تا گرفتار متقلبان و دلالان در بازار خرید و فروش برنج نشوید

مجموعه برنج توسکا، برنج خوشپخت شیرودی را در تناژ بالا از کشاورزان استان مازندران خریداری کرده و با بسته بندی و سورت و بوجاری برنج، آن را آماده فروش و عرضه به خریدار برنج شیرودی میکند.

خرید عمده برنج شیرودی با قیمت ارزان

همانطور که گفته شد، شباهت زیاد برنج شیرودی با برنج طارم امکان مخلوط شدن این دو برنج را بسیار بالا میبرد. از این رو اگر قصد خرید برنج طارم استخوانی معطر را دارید بهتر است این دو برنج را به خوبی بشناسید تا در هنگام خرید به راحتی این دو برنج را شناسایی نمایید.

خرید عمده برنج شیرودی با قیمت ارزان

فروش برنج شیرودی استخوانی در مازندران به صورت عمده توسط مجموعه توسکا صورت میگیرد تا تاجران و فروشندگان برنج شیرودی در شهرستان ها بتوانند این برنج را در تناژ بالا و با قیمت ارزان تهیه نمایند.

ما برای خرید عمده برنج شیرودی به مشتریان پیشنهاد میدهیم تا ابتدا بسته نمونه ۱۰کیلویی از برنج شیرودی را دریافت کرده و پس از تایید نمونه برنج، در هر تناژی از همان بار برنج برای مشتریان ارسال شود.

این عمل برای اطمینان بیشتر مشتریان به محصولات توسکا میباشد تا با خیالی آسوده خرید برنج عمده شیرودی را تجربه نمایند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.