مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید برنج طارم استخوانی معطر

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج طارم استخوانی چیست؟ویژگی های برنج طارم استخوانیطرز پخت برنج طارم استخوانیخرید برنج طارم استخوانی درجه یکقیمت برنج طارم استخوانی

خرید برنج طارم استخوانی معطر با ⭐️قیمت ارزان⭐️ در بازرگانی توسکا قابل انجام است. این برنج از جمله برنج های طارم میباشد که به دلیل ظاهر استخوانی در میان سایر برنج های طارم، به برنج طارم استخوانی شهرت یافته است. برای خرید برنج طارم استخوانی درجه یک میتوانید از بازرگانی توسکا اقدام به خرید عمده برنج طارم استخوانی معطر نمایید.

برنج طارم استخوانی چیست؟

برنج طارم استخوانی چیست؟

در بازار ایران از اصطلاحات زیادی برای نامگذاری برنج ها استفاده می شود و بیشتر این نامگذاری ها توسط تاجران برنج به بازار القا می شود و دهان به دهان می چرخد و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد که برای برچسب زدن و تبلیغ محصولات استفاده می شود.

برنج طارم استخوانی معطر از خانواده برنج های طارم میباشد و ظاهری استخوانی دارد. این برنج به دلیل عطر فوق العاده و طعم بینظیر در میان مصرف کنندگان برنج ایرانی مورد استقبال قرار گرفته است.

برنج طارم استخوانی پس از پخت مانند انواع دیگر برنج طارم، مانند برنج طارم هاشمی و برنج طارم محلی به خوبی قد میکشد و خوش عطر میباشد.

برنج طارم استخوانی به دلیل کشت در مناطق شمال کشور و آب و هوای مساعد و خاک غنی جزء برنج های برتر میباشد. طعم برنج طارم استخوانی چند روز پس از پخت تغییری نمیکند و اگر در یخچال نگهداری شود، کاملا سالم باقی میماند.

ویژگی های برنج طارم استخوانی

ویژگی های برنج طارم استخوانی

مهم ترین ویژگی برنج طارم استخوانی ظاهر و عطر بینظیر این محصول میباشد:

۱-عطر برنج طارم استخوانی: عطر خوش برنج طارم استخوانی مهم ترین ویژگی آن میباشد. چرا که برای مشتریان برنج ایرانی یک ویژگی بسیار مهم تلقی میشود.

معطر بودن برنج طارم استخوانی به خوبی قابل تشخیص است که حتی افرادی که تخصصی در زمینه برنج ایرانی ندارند میتوانند به خوش عطر بودن این برنج گواهی دهند.

۲-ظاهر برنج طارم استخوانی: این برنج بیشتر به رنگ سفید مایل به کرم دیده میشود و نسبت به سایر برنج های طارم دانه های درشت و کشیده تری دارد. دانه های طارم استخوانی همانطور که از نامش پیداست شکلی استخوانی و قلمی دارد و کاملا کشیده میباشد.

طرز پخت برنج طارم استخوانی

برنج طارم استخوانی به دلیل پخت مناسبی که دارد به راحتی توسط سرآشپزان طبخ میشود و جزء خوشپخت ترین برنج های ایرانی میباشد.

برای پخت این برنج از هر دو روش پخت برنج ایرانی میتوان استفاده نمود. برنج طارم استخوانی را به روش آبکش و کته یا دمی میتوانید طبخ کنید.

برای اینکه این برنج را به روش مجلسی پخت کنید میتوانید به مقاله [بهترین روش پخت برنج ایرانی] مراجعه کنید.

خرید برنج طارم استخوانی درجه یک

خرید برنج طارم استخوانی درجه یک

برای خرید برنج طارم استخوانی درجه یک میتوانید از طریق مراکز خرید و فروش برنج طارم ایرانی در شمال کشور اقدام نمایید.

مجموعه توسکا به عنوان مرکز فعال خرید و فروش برنج طارم در استان مازندران آماده همکاری با فروشگاه ها و خریداران این محصول میباشد تا برنج طارم استخوانی را به صورت مستقیم از کشاورز تهیه کنید.

خرید برنج طارم استخوانی درجه یک در مجموعه توسکا به راحتی از طریق راه های ارتباطی که در انتهای این مقاله قرار دارد، انجام میپذیرد و مشتریان و خریداران برنج طارم استخوانی میتوانند به صورت حضوری و اینترنتی اقدام به خرید این محصول به صورت عمده نمایند.

قیمت برنج طارم استخوانی

قیمت برنج طارم استخوانی

قیمت برنج ایرانی با توجه به کیفیت آن تعیین میشود و به این معناست که برنج های معطر و خوشپخت ایرانی گرانتر میباشند و هرچقدر که این ویژگی ها در برنج ضعیف تر شوند، در نتیجه به قیمت ارزان تری در بازار به فروش میرسند.

برنج طارم استخوانی، طارم محلی و طارم هاشمی محصول شالیزار های شمال کشور میباشند و مرغوب ترین نوع آن ها در استان مازندران یافت میشود.

تاجران و فروشندگان برنج شمال به دلیل فروش عمده این محصولات و خرید برنج از کشاورزان این منطقه، تعیین کننده قیمت واقعی برنج شمال در فصل برداشت میباشند.

برای اینکه برنج طارم استخوانی را به قیمت ارزانتر بخرید بهتر است این خرید عمده برنج شمال در فصل برداشت انجام دهید.

بازرگانی برنج توسکا واقع در روستای سرسبز پهناب (شهرستان جویبار) با سابقه چندین ساله در خرید مستقیم شالی و برنج از کشاورزان مورد اطمینان در زمان برداشت اقدام به عرضه مستقیم و بدون واسطه انواع برنج اصیل و خالص شمال کرده است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *