مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید و فروش عمده برنج طارم هاشمی ممتاز

آنچه در این مقاله میخوانید...

خرید برنج طارم هاشمی ممتازفروش عمده برنج طارم هاشمی ممتازقیمت فروش عمده برنج طارم هاشمی در بازار برنج

مرکز فروش عمده برنج طارم هاشمی در شمال کشور با نام تجاری برنج توسکا واقع در شهرستان جویبار، به عنوان عرضه کننده مستقیم برنج طارم از کشاورز با قیمت مناسب میباشد.

برای خرید و فروش عمده برنج طارم هاشمی ممتاز و درجه یک با مشاورین فروش توسکا تماس بگیرید.

خرید برنج طارم هاشمی ممتاز

برنج طارم هاشمی از برنج های معطر و کیفی ایرانی میباشد که به سبب رنگ استخوانی و دانه های کشیده به نام برنج طارم استخوانی نیز معروف است. برنج طارم هاشمی که ترکیبی از بذر برنج های طارم و هاشمی میباشد با عطر برنج طارم و پخت مناسب در شمال کشور کشت میشود.

خرید برنج طارم هاشمی ممتاز

برنج طارم هاشمی در شمال کشور و استان های گلستان، گیلان و مازندران کشت میشود. برنج طارم هاشمی مازندران به دلیل شرایط آب و هوایی و خاک مناسب این منطقه از عطر و پخت بسیار مناسبی برخوردار میباشد.

برای خرید برنج طارم هاشمی ممتاز از شمال کشور از میتوانید به مجموعه برنج توسکا مراجعه کنید. این مجموعه با هدف عرضه مستقیم برنج از کشاورز و با قیمت مناسب، عرضه و فروش عمده برنج طارم هاشمی را به مشتریان ارائه میدهید.

فروش عمده برنج طارم هاشمی ممتاز

در خرید و فروش عمده برنج مهم ترین فاکتور در هنگام خرید برای مشتریان، یافتن مرکز خرید مطمئن برنج میباشد که محصول را به صورت خالص و یکدست به مشتریان عرضه کند. دومین فاکتور در خرید و فروش عمده یافتن مرکزی میباشد که علاوه برنج داشتن فاکتور اول، بار مورد نظر را با قیمت مناسب به مشتریان ارائه دهد.

در بازرگانی برنج توسکا فروش عمده برنج طارم هاشمی، برنج طارم استخوانی و کلیه محصولات به صورت خالص و یکدست تهیه میشود و نحوه قیمت گذاری محصولات به این صورت است که مشتریان بتوانند با سود خوبی محصول را به فروش برسانند.

فروش عمده برنج طارم هاشمی ممتاز

نحوه فروش عمده برنج طارم هاشمی در مجموعه توسکا به این صورت است که در خرید اول، برای خریدار برنج طارم هاشمی بسته نمونه از برنج ارسال خواهد شد.

پس از تایید نمونه برنج توسط مشتری، ما از همان نمونه بار را برای مشتری ارسال خواهیم کرد تا تناقضی در کیفیت سفارش وجود نداشته باشد. بسته نمونه ارسالی توسکا در گونی ۱۰ کیلویی نخی قرار داده میشود تا برنج به سلامت به دست شما برسد.

پس از تایید نمونه برای مشتریان برنج عمده طارم هاشمی، در هر تناژی برنج طارم هاشمی ممتاز برای مشتریان ارسال خواهد شد.

قیمت فروش عمده برنج طارم هاشمی در بازار برنج

در بازار خرید و فروش برنج ایرانی، قیمت عمده برنج ایرانی به نسبت قیمت برنج در خرید های خرده فروشی بسیار ارزانتر خواهد بود. چرا که با خرید یکجا و تناژ بالا، در کلیه هزینه های تهیه بار، سورتینگ و بوجاری، بسته بندی و توزین بار صرفه جویی خواهد شد. در نتیجه قیمت فروش عمده برنج برای مشتریان بسیار به صرفه تر خواهد بود.

قیمت فروش عمده برنج طارم هاشمی در لیست قیمت برنج توسکا در همین سایت برای خریدار برنج طارم هاشمی قابل دستیابی خواهد بود. برای دریافت مشاوره فروش و ثبت سفارش خود میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین فروش توسکا تماس بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.