مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

مرکز خرید و فروش عمده شالی طارم هاشمی در مازندران

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت شالی برنج طارم هاشمی در مازندرانخرید و فروش عمده شالی طارم هاشمی مازندران

قیمت شالی برنج در شمال کشور به دلیل عرضه مستقیم شالی از مزرعه با قیمت ارزانتری تعیین میشود. برای خرید شالی طارم هاشمی مازندران با قیمت ارزان از طریق راه های ارتباطی در انتهای این مقاله با مشاورین فروش توسکا تماس بگیرید تا بهترین بذر شالی را با خرید اینترنتی بذر برنج در توسکا تجربه کنید.

مرکز خرید و فروش عمده شالی طارم هاشمی در مازندران

قیمت شالی برنج طارم هاشمی در مازندران

برنج طارم هاشمی به دلیل عطر و پخت عالی در میان مشتریان برنج ایرانی مورد استقبال قرار گرفته است. برخی از تاجران برنج ایرانی برای اینکه بتوانند برنج خوش عطر را در هرزمانی تهیه کنند، اقدام به خرید شالی برنج یا همه برنج به همراه پوسته میکنند.

خرید شالی برنج طارم هاشمی از سوی تاجران برنج طارم هاشمی در شمال کشور انجام میشود و به دلیل اینکه این برنج ها پوست گرفته نشده اند، با قیمت ارزانتری به فروش میرسند.

قیمت شالی برنج طارم هاشمی در مازندران

تمام تاجران برنج در مازندران، به صورت سنتی، شالی برنج را بر حسب واحدی بنام “خروار” خرید و فروش کنند. اگر چه یک خروار معادل ۳۰۰ کیلوگرم است ولی منظور از یک خروار در میان تاجران مازندران فقط ۱۲۰ کیلوگرم است.

به علت شباهت ظاهری شالی برنج شیرودی به شالی برنج طارم همواره شاهد کلاهبرداری و ترکیب شالی این دو نوع برنج هستیم.
بسیاری از تاجران متقلب با ترکیب شالی شیرودی با شالی طارم آنها را در یک دستگاه خشک کن قرار داده و در یک نوبت آنها را شالیکوبی می کنند تا شالی شیرودی و شالی طارم به یک شکل و فرم کوبیده و تراشیده شوند. این امر منجر به این می شود که تشخیص تقلبی و قاطی بودن برنج سفید تقریبا غیرممکن شود، مگر اینکه در هنگام پخت برنج تفاوت دانه های آن مشخص میشود.

خرید و فروش عمده شالی طارم هاشمی مازندران

خرید و فروش عمده شالی برنج در شمال کشور توسط تاجران این منطقه صورت میگیرد. بیشتر خریداران شالی طارم هاشمی از تاجران برنج، کارخانه داران سورتینگ برنج، کارخانه داران شالیکوبی برنج، شرکت پخش، فروشندگان عمده برنج و کارخانه های بزرگ تولیدی که نیاز به برنج به صورت عمده دارند، می باشند.

برای خرید شالی طارم هاشمی با قیمت رقابتی میتوانید با مجموعه توسکا تماس بگیرید تا این محصول را با کیفیت بالا دریافت نمایید.

فروش عمده شالی طارم هاشمی از مزارع روستای پهناب به صورت مستقیم از کشاورز انجام میشود. لذا خریداران این محصول از بابت کیفیت و خالص بودن بار اطمینان می یابند.

برای دریافت قیمت شالی طارم هاشمی در فصل برداشت با مشاورین فروش توسکا تماس بگیرید تا قیمت روز این محصول را دریافت نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.