مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

مرکز عرضه مستقیم برنج فجر سوزنی گرگان

آنچه در این مقاله میخوانید...

مشخصات برنج فجر سوزنیفروش اینترنتی برنج فجر گرگان عطریقیمت برنج فجر ممتاز

توسکا مرکز عرضه برنج فجر سوزنی گرگان به صورت مستقیم از کشاورز میباشد. از این رو برای خرید عمده برنج فجر میتوانید این محصول را با قیمت ارزان در مجموعه توسکا تهیه نمایید. برای ثبت سفارش خود میتوانید با مشاورین فروش توسکا تماس بگیرید.

مشخصات برنج فجر سوزنی

برنج فجر از ارقام برنج پرمحصول ایرانی میباشد که برنجی تراریخته و باکیفیت در جهت افزایش بهره وری کشاورزان از زمین های کشاورزی تولید شده است.

مشخصات برنج فجر سوزنی

برنج فجر با قد کشیده و رنگ سفید کریستالی میباشد، ظاهر این برنج شبیه به خنجر بوده و دوسر آن باریک و سوزنی شکل میباشد. از این رو به آن برنج فجر سوزنی گفته میشود.

به طور کلی برنج فجر سوزنی در استان های شمال کشور و به ویژه استان گلستان و مازندران کشت میشود.

برنج فجر گرگان، برنج فجر مینودشت و برنج فجر علی آباد از برنج های فجر استان گلستان میباشند که با توجه به منطقه کشت نامگذاری شده اند. همچنین برنج فجر جویبار به برنج فجر کشت شده در استان مازندران گفته میشود که از عطر و پخت مناسبی برخوردار میباشند.

بنابراین برحسب منطقه کشت برنج، ۲ نوع برنج فجر داریم: ۱- برنج فجر گرگان ۲- برنج فجر محلی جویبار

این دو برنج فجر سوزنی هر دو از برنج های فجر معطر ممتاز میباشند که شباهت زیادی با یکدیگر دارند و امکان تفکیک این دو نوع برنج از یکدیگر، فقط توسط افراد خبره و تاجران اصیل برنج قابل انجام میباشد.

فروش اینترنتی برنج فجر گرگان عطری

در خرید برنج ایرانی اولین فاکتور مهم عطر و پخت برنج میباشد که برنج فجر گرگان این دو ویژگی مهم را دارد. البته گفتنی ست که عطر برنج فجر در مقایسه با برنج های کیفی مانند برنج طارم هاشمی کمتر است.

برای خرید این محصول بهتر است از مراکز خرید و فروش برنج فجر در شمال کشور اقدام نمایید. همچنین برای خرید اینترنتی انواع برنج فجر میتوانید از طریق سایت برنج توسکا اقدام به خرید برنج فجر سوزنی نمایید.

به دلیل قیمت ارزان تر و پخت عالی این برنج در مصارف خانگی، آشپزخانه ها، رستوران ها، هتل ها، کترینگ ها و… مورد استفاده قرار میگیرد.

قیمت برنج فجر ممتاز

در بازار خرید و فروش برنج ایرانی برنج های پرمحصول با قیمت ارزانتری یافت میشود. از سوی دیگر اگر شما برنج فجر را به صورت مستقیم از شمال کشور تهیه نمایید تا با قیمت ارزان و به صورت خالص آن را تهیه نمایید.قیمت برنج فجر ممتاز

برنج فجر به سبب عطر و بوی کمتر به نسبت دیگر برنج های ایرانی مانند برنج طارم و برنج کشت دوم قیمت پایین تری دارد. از دلایل کلیدی که می تواند در قیمت انواع برنج ایرانی تاثیر گذار باشد، عرضه و تقاضای مشتریان است.

همزمان با فصل برداشت برنج که تقاضای خرید برنج افزایش می یابد و قیمت کاهش پیدا می کند. خریداران این محصول می توانند جهت مشاهده و اطلاع دقیق از قیمت برنج فجر (قیمت برنج فجر گیلان، قیمت برنج فجر عمده، قیمت برنج فجر اعلا) با مشاورین فروش توسکا تماس بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.