مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

برنج شیرودی تازه برداشت شده به قیمت کارخانه

آنچه در این مقاله میخوانید...

فصل برداشت برنج تازه شیرودیقیمت کارخانه ای برنج شیرودی نوانواع برنج شیرودی

بازرگانی برنج توسکا با عرضه مستقیم برنج شیرودی تازه برداشت شده به قیمت کارخانه آماده همکاری با خریداران برنج ایرانی است. برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره رایگان خرید برنج شیرودی با قیمت ارزان، با مشاورین فروش توسکا تماس بگیرید.

فصل برداشت برنج تازه شیرودی

فصل برداشت برنج تازه شیرودی

برنج شیرودی از دسته برنج های پرمحصول ایرانی است. پخت خوبی دارد ولی معطر نیست.‌ البته برخی از برنج های شیرودی با توجه به زمان و مکان برداشت می تواند عطر داشته باشد. برنج شیرودی به میزان کمی در استان گلستان و اکثرا در استان مازندران کشت می شود‌.

مثلا برنج شیرودی کردکوی، برنج شیرودی جویبار، برنج شیرودی زاغمرز و … از مشهورترین و بهترین برنج های شیرودی ایرانی می باشد. در برج ۵ با شروع برداشت برنج کیفی طارم در مازندران، برنج شیرودی شروع به سر کشیدن (رسیده شدن خوشه های برنج در شالیزار) می کند. تقریبا ۲۰ الی ۳۰ روز بعد برنج شیرودی قابل برداشت خواهد بود.

در برخی مناطق ایران به ویژه در استان گلستان، برنج شیرودی دیرتر برداشت می شود. مثلا برج ۷ پس برنج شیرودی در ماه های شهریور و مهر قابل برداشت خواهد بود.

قیمت کارخانه ای برنج شیرودی نو

با برداشت شالی شیرودی در برج ۶ و ۷، شالی ها وارد خشک کن می شود. بعد از سه روز کاملا خشک می شوند. در نهایت به کمک دستگاه شالیکوبی، شالی به برنج سفید تبدیل خواهد شد.

اگر خرید عمده برنج شیرودی در این مقطع زمانی انجام گردد به صرفه خواهد بود. تجربه نشان می دهد که در اغلب مواقع قیمت برنج نو شیرودی در فصل برداشت ارزان خواهد بود.

قیمت کارخانه ای برنج شیرودی نو

اگر قصد خرید عمده برنج شیرودی را دارید می توانید به قیمت کارخانه ای این برنج پرمحصول را خریداری نمایید. در بازرگانی برنج توسکا تمامی برنج ها به صورت مستقیم و بدون واسطه از شالیکار به مشتری می رسد. همین امر سبب شده تا برنج شیرودی به قیمت کارخانه ای با برند توسکا به دست مشتری برسد.

در مجموعه توسکا، ابتدا شالی های درجه یک و مرغوب شیرودی از کشاورز خریداری می گردد. سپس تبدیل به برنج سفید می گردد و در نهایت با بهترین دستگاه ها عملیات سورت و بسته بندی انجام می شودو برنج شیرودی اعلا با قیمت کارخانه ای عرضه می گردد.

شاید بنظر برسد که برنج شیرودی با برنج های دیگر قابل ترکیب شدن نیست. ولی در اشتباه هستید. زیرا برنج شیرودی با برنج پرمحصول دیگر بنام برنج ندا هم قابل ترکیب است. برنج ندا از کیفیت پایینتری نسبت به برنج شیرودی برخوردار است.

در نتیجه در خرید برنج شیرودی درجه یک بسیار مراقب باشید. برنج های ایرانی اعلا را فقط از مراکز فروش قابل اطمینان خریداری نمایید.

انواع برنج شیرودی

انواع برنج شیرودی

برنج های شیرودی شمال به ۲ دسته تقسیم می شوند:

۱) برنج شیرودی که در برج ۶ برداشت می شوند که به آن برنج شیرودی تابستانه می گویند.

۲) برنج شیرودی که در برج ۷ برداشت می شود و به آن برنج شیرودی پاییزه می گویند.

برنج های شیرودی پاییزه از برنج های شیرودی تابستانه در عطر و پخت بهتر هستند. به شیرودی پاییزه، برنج شیرودی بعد از گندم یا برنج شیرودی بعد از جو یا برنج شیرودی بعد از کلزا نیز می گویند.

برای دریافت قیمت انواع برنج شیرودی با مشاورین فروش تماس بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *