مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

فروش برنج دونوج شمال+ قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید...

تفاوت برنج چین اول و دومخرید برنج دونوج طارم شمالقیمت برنج دونوج شمال

برای خرید برنج دونوج شمال با قیمت مناسب و به صورت عمده از شمال کشور باید از مرکز فروش معتبر در این نواحی خرید خود را انجام دهید. توسکا به عنوان بزرگترین عرضه کننده برنج دونوج طارم در مازندران آماده همکاری با خریداران این محصول میباشد.

تفاوت برنج چین اول و دوم

در شمال کشور به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب و آب فراوان برنج ایرانی در ۲ کشت به عنوان برنج کشت اول و برنج کشت دوم انجام میشود. برنج چین اول یا دوم باید از برنج های زودرس باشند تا در فصل تابستان برداشت شده و سپس برنج چین دوم یا کشت دوم کشت شود.

تفاوت برنج چین اول و دوم

کشت برنج چین دوم دقیقا پس از برداشت برنج کشت اول، به این صورت که کشاورزان پس از برداشت برنج کشت اول زمین شالیرازی را از آب پر میکنند تا ساقه های برنج کشت اول دوباره جوانه بزنند و خوشه بدهند. از این رو به برنج چین دوم، برنج دونوج نیز گفته میشود.

نوج در زبان شمالی به معنای جوانه میباشد و برنج دونوج به معنای دوباره جوانه زدن میباشد. نام دیگر این برنج، برنج وحشی دونوج یا برنج راتون نیز میباشد.

تفاوت برنج چین اول و دوم با توجه به تفاوت کشت و زمان برداشت آن قابل توجه میباشد. برنج دونوج طارم نسبت به برنج کشت اول عطر و پخت بهتری دارد و این امر به دلیل سرد شدن هوا و رشد برنج در شرایط خنک تر میباشد.

خرید برنج دونوج طارم شمال

برنج دونوج طارم بیشتر در استان های شمالی و به ویژه استان مازندران قابل کشت میباشد. این برنج در مقایسه با برنج طارم کشت اول عطر و پخت بیشتری دارد از این رو کیفیت بالاتری را خواهد داشت.

خرید برنج دونوج طارم شمال

خرید برنج دونوج در استان مازندران توسط مجموعه توسکا برای مشتریان با قیمت ارزان فراهم شده است تا این محصول را به صورت مستقیم از کشاورز تهیه نمایند. خرید برنج راتون از شمال به دلیل حذف دلالان با اطمینان بیشتری برای مشتریان انجام میشود.

قیمت برنج دونوج شمال

قیمت برنج دونوج به صورت مستقیم در شمال کشور تعیین میشود از این رو برای دریافت قیمت روز برنج دونوج بهتر است به صورت مستقیم با مراکز فروش برنج دونوج معتبر در شمال کشور ارتباط برقرار کنید.

قیمت برنج چین دوم در مجموعه توسکا با نازل ترین قیمت به مشتریان ارائه میشود چرا که این برنج در مجموعه توسکا به صورت مستقیم از کشاورز تهیه میشود.

قیمت برنج دونوج شمال

میزان تمیزی و سورت و بوجاری برنج و کیفیت پخت آن در تعیین قیمت برنج راتون نقشی موثر دارد از این رو این برنج را باید با توجه به کیفیت قیمت گذاری نمود. قیمت برنج طارم دونوج که از با کیفیت ترین و خوشپخت ترین برنج ایرانی کشت دوم میباشد، در لیست قیمت برنج توسکا موجود میباشد.

برای دریافت قیمت روز برنج راتون با مشاورین فروش توسکا تماس بگیرید تا مشاوره رایگان خرید برنج برنج راتون را دریافت نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *