مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

مرکز پخش برنج طارم هاشمی اعلا

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج طارم هاشمی ۱۰ کیلوییقیمت برنج طارم هاشمی فوق اعلاخرید و فروش برنج طارم هاشمی

برای خرید برنج طارم هاشمی اعلا با قیمت مناسب از شمال کشور میتوانید این محصول را از بازرگانی برنج توسکا به صورت عمده تهیه نمایید.

برنج طارم هاشمی ۱۰ کیلویی

برنج طارم هاشمی معطر که بیشتر در شمال کشور و به ویژه استان مازندران کشت میشود، به صورت عمده و مستقیم توسط مجموعه توسکا از کشاورزان نامی پهناب خریداری میشود.

برنج طارم هاشمی ۱۰ کیلویی

این محصول پس از سورت و بوجاری شدن به مرحله بسته بندی میرسد. ما برنج طارم هاشمی اعلا کیلویی را در کیسه ۱۰ کیلویی برای مشتریان فراهم میکنیم تا حمل و نگهداری برنج به برای مصرف کنندگان به راحتی انجام شود.

همچنین بسته نمونه برنج طارم هاشمی اعلا در کیسه ۱۰ کیلوگرمی نخی برای مشتریان برنج عمده ارسال میشود تا از کیفیت و خالص بودن بار اطمینان یابند و پس از تایید بسته نمونه ۱۰ کیلویی طارم هاشمی، این برنج را در تناژ بالا سفارش دهند.

قیمت برنج طارم هاشمی فوق اعلا

قیمت برنج طارم هاشمی فوق اعلا در استان مازندران کمتر از سایر مراکز فروش در سایر استان ها میباشد. با خرید برنج طارم هاشمی معطر به صورت مستقیم از کشاورز در شمال کشور میتوانید در هزینه های خرید خود صرفه جویی کنید.

گفتنی ست ک با قرار گرفته دست دلالان در خرید و فروش برنج امکان افزایش قیمت و مخلوط شدن برنج با سایر برنج های ارزان تر وجود خواهد داشت. بنابراین برای خرید برنج شمال به صورت مستقیم با مراکز شمال کشور متصل شوید.

قیمت برنج طارم هاشمی فوق اعلا

تعیین قیمت پایه و اولیه برنج طارم هاشمی در فصل برداشت این محصول در مرداد ماه هر سال انجام میشود؛ بنابراین برای خرید برنج طارم هاشمی درجه یک با قیمت ارزان بهتر است خرید برنج طارم هاشمی را در فصل برداشت انجام دهید.

برای دریافت قیمت روز برنج طارم هاشمی و قیمت برنج طارم هاشمی امروز با مشاورین فروش توسکا تماس بگیرید تا به صورت مستقیم با ما ارتباط برقرار کنید.

خرید و فروش برنج طارم هاشمی

در بازار خرید و فروش عمده برنج طارم هاشمی مشتریان باید با آشنایی کامل از برنج به اقدام به خرید عمده برنج طارم هاشمی کنید. برنج شیرودی به عنوان برنج پرمحصول ایرانی با قیمت ارزان، شباهت زیادی به برنج طارم هاشمی دارد.

همین امر تا متقلبان از این شباهت سوء استفاده کنند و با مخلوط کردن این دو برنج با یکدیگر در نتیجه برنج طارم هاشمی ناخالص با قیمت ارزان به بازار عرضه کنند.

خرید و فروش برنج طارم هاشمی

توصیه ما به مشتریان برنج طارم هاشمی این است که برای خرید عمده برنج طارم هاشمی خالص با قیمت فروش ارزان، از مرکز فروش مستقیم برنج توسکا در استان مازندران اقدام نمایید تا برنج طارم هاشمی فوق اعلا را خالص و یکدست تهیه نمایید.

برای ثبت سفارش خرید برنج طارم هاشمی عطری مازندران با مشاورین فروش توسکا از طریق راه های ارتباطی زیر تماس بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *