مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

چگونه برنج ایرانی خالص را تشخیص بدهیم؟

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج ایرانی در مقابل برنج خارجیتشخیص خالص بودن برنج ایرانیبرنج های پرمحصول ایرانی بی کیفیت

در این مقاله بررسی میکنیم که آیا یک برنج ایرانی خالص است یا ناخالص؟! و برای تشخیص برنج ایرانی اصل و خالص به شما کمک میکنیم.

برنج ایرانی در مقابل برنج خارجی

کیفیت بالای برنج های ایرانی بر هیچ کس پوشیده نیست. به طوری که حتی در کشورهای دیگر از برنج های ایرانی استقبال می شود. در مقابل برنج های ایرانی، برنج های خارجی از قبیل برنج های هندی و پاکستانی و… وجود دارد.

برنج ایرانی در مقابل برنج خارجی

اما کیفیت برنج های خارجی قابل قیاس با کیفیت برنج های ایرانی نیست. فقط برخی از برنج های پرمحصول و کم کیفیت در رده برنج های خارجی قرار می گیرند. اغلب برنج های خارجی موجود در بازار برنج های ایرانی، به رنگ کریستالی هستند. این نوع برنج ها بسیار شبیه برنج فجر ایرانی است.

در نتیجه در خرید برنج فجر ایرانی بسیار دقت کنید که با برنج های خارجی ترکیب نشده باشد. بهترین راه کار برای خرید برنج خالص ایرانی این است که فقط به مراکز فروش معتبر در شمال مراجعه کنید.

تشخیص خالص بودن برنج ایرانی

عملا تشخیص اینکه برنج ایرانی خالص است یا ناخالص کار بسیار سخت و کاملا تخصصی است. فقط و فقط تاجران حرفه ای با سابقه زیاد می توانند در عمل خالص بودن برنج ایرانی را تشخیص بدهند.

تشخیص خالص بودن برنج ایرانی

تحلیل خلوص برنج های ایرانی نیازمند تجربه بسیار بالایی است. در اینجا ما بر حسب تجربه به شما کمک میکنیم که تا حدود زیاد به خالص بودن یا نبودن برنج های ایرانی پی ببرید.

ما در اینجا جفت برنج های ایرانی که در ظاهر بسیار به یکدیگر شبیه هستند را لیست کردیم. این جفت برنج های مشابه ایرانی در تشخیص خالص بودن یا نبودن برنج های ایرانی کمک بزرگی به شما خواهند کرد:

۱٫ برنج طارم و برنج شیرودی
۲. برنج فجر و برنج خارجی
۳. برنج کشت دوم و برنج ندا گرگان

برنج های پرمحصول ایرانی بی کیفیت

برخی از برنج های پرمحصول ایرانی کیفیت بالایی ندارند. این نوع برنج ها بسیار ناشناخته هستند. بطوری که نام این برنج ها را شاید تا به حال نشنیده باشید. از قبیل برنج تیسا و یا برنج دماوند.

برنج های پرمحصول ایرانی بی کیفیت

این برنج های پرمحصول بی کیفیت ایرانی از لحاظ قیمت بسیار به برنج خارجی نزدیک هستند. علت بی کیفیت بودن برنج های خارجی یا برنج های ایرانی تیسا و دماوند در عطر و پخت ضعیف آنها است. شاید بخوبی جوش بخورد. شاید بخوبی قد بکشد. اما به هیچ وجه طعم و مزه خوبی نداشته و نرم نیستند. و بلافاصله پس از پخت خشک می شوند.

برای خرید برنج پرمحصول و با کیفیت ایرانی با قیمت ارزان با مشاورین فروش توسکا تماس بگیرید. تا مشاوره خرید رایگان دریافت نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *