مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

مرکز خرید عمده برنج فجر ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت برنج فجر ممتازخرید عمده برنج فجرفروش اینترنتی برنج فجر مازندران

برای خرید عمده برنج فجر سوزنی با قیمت ارزان میتوانید به صورت مستقیم از کشاورز این محصول را تهیه کنید. این خرید در مجموعه برنج توسکا برای شما فراهم شده است تا برنج فجر ارزان قیمت را بدون واسطه تهیه کنید.

قیمت برنج فجر ممتاز

برنج فجر از ارقام برنج پرمحصول ایرانی است که به دلیل کیفیت پایین تر نسبت به برنج های کیفی و کم محصول، قیمت ارزان تری دارد. از این رو با پخت مناسب مورد استفاده در رستوران ها، هتل ها، سالن ها غذاخوری، ادارات و مصارف خانگی میباشد.

قیمت برنج فجر ممتاز

برنج فجر شمال در استان های مازندران و گلستان بیشتر یافت میشود و با نام برنج فجر گرگان و برنج فجر جویبار به فروش میرسد.

قیمت برنج فجر ممتاز نسبت به سایر برنج های کیفی ایرانی کمتر است. ولی اگر خواهان برنج فجر سوزنی گرگان هستید این برنج به قیمت گران تری نسبت به برنج فجر جویبار به فروش میرسد چرا که برنج فجر گرگان عطری تر است.

به علت نوسان قیمت برنج فجر در بازار، جهت دریافت قیمت روز انواع برنج فجر سوزنی اعلا می‌توانید لیست قیمت روز برنج توسکا را دنبال کنید.

خرید عمده برنج فجر

برنج فجر کیفیت خوبی به نسبت قیمتش دارد. دانه‌های شیشه‌ای و رنگ کریستالی این برنج را از سایر برنج های ایرانی متمایز میکند. این برنج دارای ری و طعم خوبی است ولی عطر کمی دارد.

خرید عمده برنج فجر

برنج فجر برای افرادی که به دنبال مصرف یک برنج ایرانی باکیفیت هستند که قیمت ارزانتری داشته باشد، بهترین انتخاب است و برخلاف برنج‌های ارزان قیمت دیگر مثل شیرودی و ندا بعد از پخت سفت و خشک نمی‌شود.

اگر خریدار برنج فجر خالص و اصیل شمال هستید و قصد خرید عمده برنج فجر سوزنی درجه یک را دارید، با ما در مجموعه برنج توسکا تماس بگیرید. خرید و فروش برنج فجر اصیل جویبار و گرگان در انبار مرکزی برنج توسکا سبب شده است تا مشتریان عزیز بتوانند بصورت غیرحضوری اقدام به خرید نمایند.

فروش اینترنتی برنج فجر مازندران

برنج فجر از ارقام برنج های پرمحصول و خوشپخت ایرانی شناخته میشود. برنج فجر به دلیل پخت مناسبی که دارد در اکثر رستوران ها و غذاخوری ها طبخ میشود دلیل این امر هم قیمت مناسب و پخت خوب این محصول میباشد.

فروش اینترنتی برنج فجر مازندران

گفتنی است که پخت و عطر برنج فجر در مقایسه با برنج طارم ضعیف تر است به همین دلیل ارزانتر از برنج طارم به فروش میرسد.

خرید و فروش برنج فجر ممتاز به صورت آنلاین نیز در این مجموعه قابل انجام میباشد تا خریدار برنج فجر در وقت و هزینه صرفه جویی کند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.