مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

مرکز فروش نیم دانه فوق عطری

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج نیم دانه؛ انتخابی متفاوتانواع برنج نیم دانهانواع برنج نیم دانه بر اساس اندازه و قدبرنج نیم دانه فوق عطریبهترین برنج نیم دانه فوق عطریقیمت برنج نیم دانه فوق عطریخرید برنج نیم دانه فوق عطرینمایندگی و مراکز فروش برنج نیم دانه فوق عطریسخن پایانی

برنج یکی از مهم‌ترین مواد غذایی مورد استفاده ایرانیان محسوب می‌شود. حتی می‌توان بیان کرد که کشور ایران در صدر جدول مصرف برنج قرار دارد. برنج نیم‌دانه یکی از انواع برنج‌های تولید شده در کشور ایران است. برخی از برنج‌های نیم‌دانه عطر و بوی بسیار دلپذیری دارند که این برنج‌ها به برنج‌های عطری معروف شده‌اند. به علت عطر و بوی دلپذیر برنج‌های نیم‌دانه فوق عطری بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای مصارف خود از این نوع برنج استفاده نمایند. مراکز و نمایندگی‌های مختلفی در کشور به خصوص شهر‌هایی که در آن‌ها برنج کشت می‌شود وجود داشته که به فروش و توزیع برنج نیم‌دانه فوق عطری می‌پردازند.

برنج نیم دانه؛ انتخابی متفاوت

برنج نیم‌دانه نوعی از برنج بوده که از الک کردن برنج‌های دانه بلند به وجود می‌آید. شاید برای برخی افراد ارزش غذایی برنج نیم‌دانه سوال برانگیز باشد. در خصوص این امر لازم به ذکر است که ارزش غذایی برنج نیم‌دانه با برنج دانه بلندی که این برنج از آن تهیه شده برابری می‌کند.

برنج نیم دانه؛ انتخابی متفاوت

برنج نیم‌دانه به دلیل اندازه کوچک آن به خوبی هضم می‌شود بنابراین برای دستگاه گوارش بسیار مفید خواهد بود. همچنین قیمت برنج نیم‌دانه را بسیار به‌صرفه و مناسب می‌دانند و بر این اساس از پایین‌ترین قیمت در بین انواع برنج برخوردار است. به‌طور معمول از برنج نیم‌دانه برای تهیه انواع خوراکی‌ها و دسر‌هایی همچون فرنی، شله‌ زرد و شیر برنج نیز استفاده می‌شود.

انواع برنج نیم دانه

برنج نیم‌دانه دارای انواع مختلفی است‌. به این صورت که پس از الک کردن برنج‌های خرد شده بسته به عوامل مختلف، برنج‌های نیم‌دانه به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  • برنج نیم‌دانه ریزه
  • برنج نیم‌دانه لاشه
  • برنج نیم‌دانه سر لاشه

هر کدام از این نوع برنج‌های نیم‌دانه با یکدیگر متفاوت بوده و برای خوراکی‌های مختلفی استفاده می‌شوند. برای مثال از برنج نیم‌دانه ریزه برای تهیه و پخت انواع نان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. به این منظور لازم است این برنج نیم‌دانه به شکل آرد درآید.

انواع برنج نیم دانه بر اساس اندازه و قد

برنج‌های نیم‌دانه بر اساس اندازه به چند دسته تقسیم می‌شوند:

۱) برنج نیم دانه درشت:

برنج نیم‌دانه درشت از نظر اندازه، نصف یا یک سوم دانه‌های برنج معمولی است. معمولا از این نوع برنج برای آشپزی و پخت و پز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع برنج نیز خود به سه دسته نیم‌دانه ریز، نیم‌دانه لاشه و نیم‌دانه ریزه تقسیم می‌شود‌. طعم این برنج نیم‌دانه با طعم برنج دانه بلند مشابه بوده و تنها تفاوت آن‌ها در اندازه و قیمت این نوع برنج خواهد بود. خریداران می‌توانند با صرف هزینه کمتر این نوع برنج‌ها را خریداری نمایند‌.

انواع برنج نیم دانه بر اساس اندازه و قد

۲) برنج نیم دانه متوسط:

به‌طور معمول از این نوع برنج برای درست کردن انواع دسر استفاده می‌شود. اندازه برنج نیم‌دانه متوسط از نصف یا یک‌ سوم برنج معمولی کمتر است.

۳) برنج نیم دانه دانه ریز:

معمولا به این نوع از برنج، ریزه یا دانه مرغی گفته می‌شود. برنج نیم‌دانه دانه ریز تنها ده درصد از برنج‌های معمولی را تشکیل می‌دهد. به‌طور معمول از این نوع برنج برای تهیه آرد برنج استفاده شده که این آرد در قنادی‌ها و شیرینی‌پزی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برنج نیم دانه فوق عطری

از الک کردن برنج‌های کشت دوم برنج نیم‌دانه فوق عطری به دست می‌آید. این نوع برنج علاوه‌بر این‌که دارای تمامی ویژگی‌ها و فواید برنج نیم‌دانه است، دارای عطر و بوی بسیار خوب و دلپذیری نیز خواهد بود.

بهترین برنج نیم دانه فوق عطری

برای تهیه و خریداری بهترین برنج فوق عطری لازم است به مواردی توجه نمایید. هرچه عطر و بوی این نوع برنج دلپذیرتر و بهتر باشد، برنج عطری با کیفیت‌تری خواهد بود. توجه داشته باشید برای تهیه این نوع برنج باید سراغ برنج‌های کشت دوم بروید.

قیمت برنج نیم دانه فوق عطری

برای آگاهی از قیمت برنج نیم‌دانه در ابتدا باید مطلع شویم که این برنج از کدام نوع برنج تهیه شده است. به‌طور معمول برنج نیم‌دانه فوق عطری از برنج‌های هاشمی، برنج طارم، برنج دم‌ سیاه، برنج کشت دوم و… به‌دست می‌آید.

قیمت برنج نیم دانه فوق عطری

بنابراین بسته به این که قیمت برنج دانه بلند هر کدام از موارد ذکر شده چقدر باشد قیمت برنج نیم‌دانه آن‌ها نیز متفاوت خواهد بود‌. همچنین در شهر‌های مختلف و همچنین فروشگاه‌های مختلف قیمت برنج نیم‌دانه فوق عطری متفاوت ذکر می‌شود. البته به‌طور کلی قیمت برنج‌های نیم‌دانه از سایر برنج‌ها کمتر بوده و این نوع برنج جز ارزان‌ترین برنج‌ها به شمار می‌رود.

خرید برنج نیم دانه فوق عطری

برای خرید برنج نیم‌دانه فوق عطری لازم است ابتدا راجع‌ به برنج‌های نیم‌دانه اطلاعات کافی را به‌دست آورده، سپس با کیفیت‌ترین برنج نیم‌دانه عطری را خریداری نمایید. به‌طور معمول با کیفیت‌ترین برنج‌های نیم‌دانه آن‌هایی هستند که از برنج‌های هاشمی، طارم، کشت دوم و دم سیاه تهیه شده باشند. همچنین شکل برنج‌ها نیز از کیفیت آن‌ها خبر می‌دهند به این صورت‌که برنج‌هایی که خوشرنگ بوده معمولا کیفیت بهتری خواهند داشت. همچنین برای خرید برنج مناسب و با کیفیت، باید به خوش‌پخت بودن، خوش‌بو و خوش‌طعم بودن آن‌ها نهایت توجه و دقت را به عمل آوریم.

نمایندگی و مراکز فروش برنج نیم دانه فوق عطری

نمایندگی‌ها و مراکز متعددی در شهر‌ها و استان‌های سراسر کشور وجود دارند. آن‌ها به توزیع و فروش انواع برنج‌ها از جمله برنج نیم‌دانه فوق عطری می‌پردازند. برخی از این نمایندگی‌ها فروش برنج‌ خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام می‌دهند. در این صورت کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت این فروشگاه‌ها، به خرید محصول مورد نظر خود اقدام نمایند‌. همچنین برخی نمایندگی‌ها نیز به صورت حضوری به فروش برنج مشغول هستند.

نمایندگی و مراکز فروش برنج نیم دانه فوق عطری

بازرگانی برنج توسکا به عنوان عرضه کننده برنج نیم دانه عطری درجه یک در استان مازندران آماده همکاری با خریداران و تاجران برنج نیم دانه و برنج شکسته ایرانی در سراسر کشور میباشد.

سخن پایانی

امروزه برنج‌های عطری به سبب عطر و بوی خاص و دلپذیر خود طرفداران بسیاری دارند. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای تهیه غذا‌های خود از این نوع برنج استفاده نمایند. یکی از انواع برنج‌های عطری برنج نیم‌‌دانه فوق عطری است. برنج‌های نیم‌‌دانه به سبب مفید بودن و همچنین قیمت ارزان و به‌صرفه آن‌ها، طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. به‌طور معمول از این نوع برنج‌ها در پخت انواع دسر استفاده می‌شود. مراکز مختلفی به فروش برنج نیم‌دانه فوق عطری می‌پردازند که خریداران می‌توانند با مراجعه به آن‌ها محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *