مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

مرکز فروش عمده برنج شمال در پهناب

آنچه در این مقاله میخوانید...

کشاورزی در روستای پهنابخرید بدون واسطه برنج اصیل پهناببزرگترین مرکز فروش برنج شمال در پهناب

عمده فروشی برنج شمال در روستای پهناب، واقع در شهرستان جویبار از توابع استان مازندران در تمام طول سال آماده همکاری با مشتریان برنج شمال میباشد که خرید تناژ بالا و خرده انواع برنج ایرانی را بدون واسطه و مستقیما از کشاورز تهیه نمایند. عرضه عمده و خرده برنج شمال درجه یک در بازرگانی برنج توسکا از افتخارات این مجموعه میباشد.

مرکز فروش عمده برنج شمال در پهناب

کشاورزی در روستای پهناب

پهناب نام منطقه‌ای متشکل از چند روستا در دهستان سیاهرود شهرستان جویبار و واقع در ۹ هزارگزی شمال شرقی شهر جویبار و شمال غربی شهر ساری در استان مازندران است. این منطقه دارای بیش از ۲۰۰۰ هکتار زمین زراعی است و رود سیاهرود از کنار آن می‌گذرد. این منطقه به دلیل غنای ذخایر آب‌های سطحی و زیر زمینی (رود، چاه و حوضچه‌های وسیع آبی)، حتی در زمان‌های خشکسالی، از بهترین و ایده ال‌ترین مناطق استان مازندران و حتی دنیا برای کار زراعت و باغداری به حساب می‌آید.

کشاورزی در روستای پهناب

از آنجایی که این روستا بهترین منطقه برای کشاورزی میباشد، بیشتر ساکنان این روستا به شغل شریف کشاورزی و برنج کاری مشغول هستند. با توجه به خاک حاصلخیز و غنی این منطقه بهترین برنج ایرانی از این مناطق برداشت میشود.

با شروع فصل شالیکاری در استان مازندران، کشاورزان پهنابی در اسفندماه زمین های کشاورزی (شالیزارها) را با عملیات شخم زدن آغاز میکنند. کشت برنج در این منطقه در دو نوبت انجام میشود که تا آبان ماه به طول می انجامد.

خرید بدون واسطه برنج اصیل پهناب

برنج یکی از ارقام اساسی در سفره ایرانیان میباشد که عضوی جدا نشدنی و بسیار خوشمزه میباشد. برنج شمال که از برنج های باکیفیت ایرانی و حتی در جهان میباشد نسبت به سایر برنج های خارجی از کیفیت بالاتری برخوردار است به همین دلیل در بازار فروش با تقاضای بالایی رو به رو میباشد.

خرید بدون واسطه برنج اصیل پهناب

برای خرید بدون واسطه برنج شمال میتوانید به صورت مستقیم سفارش خرید خود را در مجموعه برنج توسکا ثبت کنید تا اصیل ایرانی را مستقیما از کشاورزان پهناب تهیه نمایید. برنج شمال اعلا به صورت کاملا سورت و بوجاری شده و در بسته بندی های ۱۰، ۲۰ و ۵۰ کیلوگرمی برای خریداران این محصول آماده سازی میشود.

در مجموعه برنج توسکا که بزرگترین مرکز فروش معتبر برنج شمال در روستای پهناب میباشد، برنج درجه یک و ممتاز شمالی با استفاده از مدرن ترین دستگاه ها سورت و بوجاری و بسته بندی میشود تا برنجی خالص و یکدست بر سر سفره ایرانی قرار گیرد.

بزرگترین مرکز فروش برنج شمال در پهناب

بهترین گزینه برای خرید با قیمت مناسب برنج شمال خرید مستقیم از کشاورز یا تولید کننده ها و کارخانجات شالیکوبی مورد اعتماد می باشد. کارخانه های شالیکوبی را می توان به عنوان اصلی ترین مراکز سنتی خرید و فروش برنج شمال به صورت عمده در استان های مازندران و گیلان و گلستان دانست.

برای دست یافتن به مناسب ترین و واقعی ترین قیمت خرید برنج شمال باید اقدام به خرید از فروشندگان برنج واقع در بازرگانی برنج توسکا کرد. در این مجموعه می توان مستقیم و بدون واسطه برنج تهیه کرد. مجموعه توسکا راهی آسان برای خرید و فروش عمده انواع برنج های شمال فراهم آورده است و با ایجاد ارتباط مستقیم بین کشاورزان و فروشندگان و خریداران، خرید مستقیم و با حداقل واسطه را ممکن می سازد.

بزرگترین مرکز فروش برنج شمال در پهناب

بازرگانی توسکا واقع در روستای پهناب برنج اصیل و با کیفیت شمال را از تولید کننده (کشاورز)، بدون واسطه و قیمتی منطقی و عادلانه در اختیار مشتری قرار می دهد.

توسکا با فراهم آوردن امکان خرید برنج به صورت مستقیم از کشاورز باعث خواهد شد قیمت تمام شده این محصول برای خریدار ارزان تر بنشیند، زیرا در بازار درصدی از قیمت خرید برنج شمال مربوط به واسطه ها می باشد. که متاسفانه در اینگونه موارد سود چندانی عاید کشاورزان نمی شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *