مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

مرکز فروش جو شیرودی اصلاح شده

آنچه در این مقاله میخوانید...

مشخصات تخم جو شیرودی درجه یکقیمت بذر شیرودی اصلاح شده

 

مرکز خرید و فروش عمده جو شیرودی اصلاح شده و درجه یک به صورت عمده و در تناژ بالا در بازرگانی برنج توسکا برای کشاورزان این محصول در سراسر کشور قابل دسترسی میباشد. این مجموعه با فروش اینترنتی و حضوری بذر اصلاح شده شیرودی اقدام به عرضه عمده و خرده این محصول برای خریداران مینماید.

مرکز فروش جو شیرودی اصلاح شده

مشخصات تخم جو شیرودی درجه یک

برنج شیرودی از برنج های پرمحصول شمال می باشد که در تمامی استان های شمالی قابل کشت است. شالیکاران همیشه در تهیه بذر شیرودی درجه یک با مشکل جدی مواجه می شوند.

انتخاب بذر برنج درجه یک یکی از حساسترین موارد در شالیکاری است. چرا که انتخاب نادرست بذر برنج ممکن است باعث بی ثمر شدن ۶ ماه تلاش کشاورز در برنجکاری شود.

بذر برنج شیرودی یا همان جو اصلاح شده شیرودی باید یکدست و صد در صد خالص باشد. این مشخصه از اصلی ترین مشخصات تخم جو شیرودی درجه یک است. فرض کنید یک دانه از جو برنج طارم یا برنج دیگر در جو شیرودی موجود باشد. انگاه این جو دیگر جو درجه یک شیرودی محسوب نمی شود.

مشخصات تخم جو شیرودی درجه یک

جو شیرودی از زمان نشا تا برداشت حدودا ۱۲۰ روز زمان نیاز دارد. ساقه های برنج شیرودی نسبت به طارم کوتاه تر است. به همین خاطر مشکل خوابیدگی ساقه ها یا خم شدن ساقه ها در برنج شیرودی بسیار کمتر دیده می شود.

دانه های بذر شیرودی بصورت کشیده می باشند و نسبت به طارم بلندتر هستند. این نشانه خوبی برای تشخیص اولیه تخم جو شیرودی است.

یکی از بزرگترین مزیت های برنج شیرودی به واسطه محصول دهی دو برابری آن نسبت به برنج طارم در درآمد بسیار خوب آن است. با اینکه قیمت برنج شیرودی نسبت به برنج طارم ارزان تر است ولی در مجموع حاشیه سود برنج شیرودی برای کشاورزان بسیار عالی است.

پیشنهاد می شود در استان گیلان که فقط به کاشت یک محصول می پردازند، بهترین گزینه برنج شیرودی می باشد.

قیمت بذر شیرودی اصلاح شده

خرید بذر یا تخم جو شیرودی اصلاح شده تضمین شده اهمیت خاصی برای تمام کشاورزان دارد. تهیه جو شیرودی درجه یک از تامین کننده قابل اطمینان حتی از خرید برنج هم سختتر است. زیرا تشخیص جو شیرودی درجه یک مخصوص شالیکاری برای هر کشاورزی بسیار سخت می باشد.

بازرگانی برنج توسکا با خرید مستقیم جو شیرودی دست چین شده از کشاورزان روستای پهناب و با بسته بندی ۱۰ کیلویی اقدام به فروش مستقیم بذر اصلاح شده شیرودی می کند. برای دریافت قیمت بذر شیرودی اصلاح شده توسکا کافیست با ما تماس بگیرید.

قیمت جو شیرودی نسبت به قیمت جو طارم ارزان تر است. جو شیرودی پرمحصول است ولی جو طارم کم محصول.

قیمت بذر شیرودی اصلاح شده

در چند سال اخیر کشت برنج شیرودی از طرف شالیکاران مازندران و گیلان با استقبال خوبی روبرو شده است. حتی در استان فارس و …

به صورت دقیقتر در شهرهای جویبار، آمل، بابل، رشت، رودسر، لاهیجان و …بذر شیرودی مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته است. زیرا درآمد حاصل از کشت برنج شیرودی بسیار عالی است.

اگر قصد خرید و فروش بذر تضمینی شیرودی را دارید شاید بهترین زمان برای خرید در برج ۶ و ۷ همزمان با برداشت برنج شیرودی باشد. قیمت جو شیرودی در این برهه زمانی مناسبتر می باشد.

در مرکز فروش جو شیرودی اصلاح شده توسکا بهترین و خالص ترین بذرهای مخصوص شالیکاری با قیمت عالی به تمامی کشاورزان ایران عرضه و به تمام نقاط ایران از طریق باربری قابل ارسال است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *