مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

مرکز فروش عمده برنج ایرانی + قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج عمده از کجا بخرم؟مراکز فروش عمده برنج ایرانیقیمت عمده برنج ایرانی

اگر قصد خرید و فروش برنج عمده برنج ایرانی را دارید؛ یکی از چالش هایی که برایتان ایجاد میشود این است که از کجا برنج خود را تهیه کنید؟!؟
شما میتوانید برای خرید برنج به صورت عمده و تناژ به مراکز فروش برنج در شمال کشور مراجعه کنید و یا به صورت حضوری یا آنلاین با ما در مجموعه توسکا تماس بگیرید.

برنج عمده از کجا بخرم؟

برنج ایرانی انواع مختلفی دارد و وقتی شما خریدار عمده برنج قصد دارید تا برنج را به صورت تناژ خریداری کنید، توجه به نوع برنج مورد نیازتان بسیار حائز اهمیت است.

برنج عمده از کجا بخرم؟

برنج های ایرانی به ۲ دسته تقسیم میشوند: ۱) برنج های کم محصول و با کیفیت ۲) برنج های پرمحصول.

برنج هایی مانند برنج کشت دوم امراللهی، برنج راتون یا چین دوم و برنج طارم هاشمی مازندران در دسته برنج های کم محصول و با کیفیت ایرانی قرار میگیرند.

برنج های فجر، شیرودی و ندا نیز در دسته برنج های پرمحصول قرار میگیرند که به دلیل کیفیت پایین تر به قیمت ارزان تری نسبت به برنج های کم محصول به فروش میرسند.

❓اما سوال اینجاست که برنج از کجا بخریم؟

✅ برای خرید برنج به صورت عمده مهم ترین نکته این است که برای خرید باید به مرکز فروش عمده برنج ایرانی اعتماد داشته باشید. چرا که در بازار خرید و فروش برنج تقلب زیادی صورت میگیرد و ممکن است گرفتار متقلبان شوید.

ما در مجموعه توسکا با شناسایی کشاورزان نامی و زحمتکش، کارخانه های معتبر و قابل اعتماد برای خرید عمده برنج شمال و فروش برنج ایرانی به شما کمک میکنیم.

مراکز فروش عمده برنج ایرانی

مراکز فروش عمده برنج ایرانی

⭕️ شاید برای شما هم این سوال ایجاد شده که مراکز فروش عمده برنج ایرانی در سراسر کشور کجاست؟

مجموعه توسکا به صورت مرکز فعال، انواع برنج اصیل ایرانی به سراسر کشور عرضه میکند و شما خریدار عمده برنج میتوانید برنج ایرانی را به صورت حضوری و یا آنلاین از این مرکز تهیه کنید.

اما اگر امکان خرید حضوری برنج برای شما میسر نیست میتوانید از مرکز فروش برنج ایرانی در تهران، عمده فروشی برنج در اصفهان و سایر شهر ها برنج عمده دریافت کنید.

ما در مجموعه توسکا تمامی اقلام پرمحصول و کم محصول ایرانی را به مراکز عمده فروشی در تهران و شهرستان ها ارسال میکنیم و شما به راحتی میتوانید خرید حضوری در کلان شهر ها را تجربه کنید.

قیمت عمده برنج ایرانی

خرید برنج عمده ایرانی از مراکز تولید به دلیل حذف واسطه ها بهترین راه حل میباشد. حذف واسطه ها در خرید مستقیم برنج از کشاورز باعث میشود تا هزینه های اضافی کاهش یابد و قیمت تمام شده برنج بسیار ارزان شود.

قیمت عمده برنج ایرانی

از طرفی دیگر مشکلات برنج های تقلبی و ترکیبی کمتر میشود چون بسیاری از واسطه ها اقدام به مخلوط کردن انواع برنج های خارجی و بی کیفیت با برنج های کیفی ایرانی میکنند. این امر موجب شده است تا اعتماد مشتریان از بین برود و حتی مشتریان خرده برنج ایرانی برای به خرید به صورت اینترنتی از مراکز تولید برنج اقدام کنند.

اکنون میتوانید لیست قیمت عمده انواع برنج توسکا را با قیمت های برنج های ایرانی (به شرط خالص بودن) با یکدیگر مقایسه کنید.

مجموعه برنج توسکا با استفاده از مجهزترین دستگاه بوجاری (جهت سه الک کردن برنج)، دستگاه سورتینگ (جهت پاک کردن دانه های برنج)، و دستگاه بسته بندی (جهت توزین دقیق و دوخت کیسه ها) به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تامین عمده برنج ممتاز با قیمت رقابتی جهت عرضه برنج ایرانی اصیل خدمت رسانی میکند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.