مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

مرکز خرید بهترین برنج طارم ایرانی در شمال

آنچه در این مقاله میخوانید...

مشخصات برنج طارم ایرانی مرغوبخرید اینترنتی برنج طارم هاشمی مازندران

خرید مستقیم بهترین برنج طارم ایرانی از شمال کشور به صورت عمده و جزئی در بازرگانی برنج توسکا برای مشتریان فراهم شده است تا این محصول را به صورت خالص، تمیز و بدون خرد از تولیدکننده برنج شمال تهیه کنند.

مرکز خرید بهترین برنج طارم ایرانی در شمال

مشخصات برنج طارم ایرانی مرغوب

برنج طارم ایرانی مرغوب از بهترین محصولات کشاورزی در شمال کشور است که به صورت عمده و در سطح وسیعی از استان های شمالی کشت میشود. برنج مرغوب طارم ایرانی به صورت کشت اول و کشت دوم در مناطق خوش آب و هوا کشت میشود.

برنج طارم هاشمی کشت اول که در اولین نوبت کشت برنج ایرانی یعنی فصل بهار کشت میشود از برنج های خوشپخت و با کیفیت ایرانی میباشد. ظاهر این برنج ایرانی با قد کشیده و رنگ سفید استخوانی میباشد که پس از پخت ری بسیار خوبی دارد.

مشخصات برنج طارم ایرانی مرغوب

از پرفروش ترین برنج های طارم ایرانی، برنج طارم هاشمی و برنج طارم محلی ایرانی میباشد که در استان مازندران کشت میشوند. از طرفی برنج طارم ندا، برنج طارم فجر، برنج طارم شیرودی از القاب نادرستی میباشد که به برنج های پرمحصول ایرانی گفته میشود.

پخت بسیار خوب برنج طارم خوشپخت سبب شده است تا این محصول برای مصارف رستوران های ایرانی، آشپزخانه ها، هتل ها و مصارف خانگی بسیار مناسب باشد و تا چند روز پس از پخت ماندگاری خود را حفظ کند.

برنج طارم هاشمی مازندران ظاهری مشابه با برنج طارم محلی دارد. از طرفی عطر و پخت این دو  محصول ایرانی تقریبا مشابه یکدیگر میباشد. تنها تفاوت نامحسوس این دو برنج در عطر و قد برنج میباشد. برنج طارم محلی عطر بیشتری نسبت به برنج طارم دارد در مقابل برنج طارم هاشمی ظاهر کشیده تری نسبت به برنج طارم محلی دارد.

خرید اینترنتی برنج طارم هاشمی مازندران

عرضه مستقیم برنج شمال از کارخانه به مشتریان سبب شده است تا خرید عمده انواع برنج شمال به صورت خالص و با اطمینان برای مشتریان انجام شود. مشتریان برنج طارم ایرانی برای خرید انواع برنج طارم ایرانی با قیمت مناسب میتوانند به مراکز فروش مطمئن در استان مازندران مراجعه کنند.

خرید و فروش برنج طارم هاشمی ممتاز توسکا به صورت عمده و جزئی برای مشتریان فراهم شده است تا برنج خالص و درجه یک ایرانی را بدون واسطه از کشاورز تهیه کنند.

خرید اینترنتی برنج طارم هاشمی مازندران

برای خرید آنلاین برنج طارم مازندران درجه ۱ میتوانید از طریق سایت حاضر اقدام به خرید کنید و یا به صورت حضوری به بازرگانی برنج توسکا مراجعه کنید. با این کار در خرید خود علاوه بر صرفه جویی در وقت، در هزینه های اضافه نیز صرفه جویی خواهید کرد.

برنج طارم ایرانی به دلیل کیفیت بالا در عطر، طعم و پخت در میان برنج های اصیل ایرانی از پرفروش ترین ها میباشد. از طرفی به دلیل قیمت مناسب این محصول همیشه از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار میباشد.

خرید عمده برنج طارم هاشمی مازندران به دلیل خرید یکجا برای مشتریان بسیار مقرون ب صرفه میباشد. خرید بهترین برنج طارم ایرانی از شمال کشور برای مشتریان این مزیت را دارد که برنج خالص و لوکس ایرانی را با قیمتی مناسب تهیه کنند.

برای اطلاع از قیمت روز برنج طارم هاشمی مازندران به صورت عمده و جزئی به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کرده و یا با مشاورین فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *