مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت و خرید بهترین برنج ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

اسامی برنج های ایرانی مرغوبقیمت انواع برنج ایرانیخرید بهترین برنج عطری ایرانی

برای آشنایی و خرید بهترین برنج ایرانی از شمال کشور با مشاورین فروش توسکا تماس بگیرید تا این برنج ایرانی مرغوب و اعلا را با قیمت مناسب و به صورت مستقیم از کشاورز تهیه کنید.

اسامی برنج های ایرانی مرغوب

اسامی برنج های ایرانی مرغوب

برنج ایرانی مرغوب محصولی از شالیزار های شمال کشور میباشد که برنج خوشپخت و خوش عطر ایرانی، متناسب با ذائقه مصرف کنندگان ایرانی میباشد.

در میان گونه های مختلف برنج ایرانی، برنج های کشت دوم امراللهی، برنج دونوج یا راتون، برنج طارم هاشمی، برنج فجر، برنج شیرودی و برنج ندا از نمونه برنج های سالم ایرانی شناخته میشود.

برنج های کم محصول و کیفی مانند؛ برنج کشت دوم امراللهی، برنج چین دوم یا دونوج و برنج طارم هاشمی مازندران میباشند که با کیفیت ترین برنج های استان مازندران میباشند.

از طرفی برنج های پرمحصول مانند فجر، شیرودی و ندا در دسته برنج های کم کیفیت شناخته میشوند که همه ویژگی های برنج ممتاز را نخواهند داشت ولی به دلیل قیمت مناسب و پخت خوب در مصارف رستوران ها، هتل ها و مصارف خانگی استفاده میشوند.

در جدول زیر انواع برنج های ایرانی را با تمام ویژگی هایی که با یکدیگر مقایسه شده، مشاهده مینمایید.

انواع برنج های ایرانی

قیمت انواع برنج ایرانی

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در قیمت برنج ایرانی، مبحث عرضه و تقاضا میباشد. در ماه های مرداد و شهریور که همزمان با فصل برداشت برنج در شمال کشور میباشد، عرضه برنج ایرانی به نسبت زیاد میشود و این امر سبب کاهش قیمت برنج در بازار خواهد شد.

از طرفی دیگر در ایام نزدیک به سال نو، به اصلاح شب عید، تقاضا مصرف کنندگان افزایش می یابد و این امر سبب افزایش قیمت برنج در بازار میشود.

 

برای دریافت قیمت روز انواع برنج ایرانی میتوانید به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کنید و یا از طریق راه های ارتباطی که در انتهای مقاله ذکر شده با ما تماس بگیرید.
قیمت انواع برنج ایرانی

با توجه به اینکه برنج های ایرانی همگی از یه منطقه و از یک مزرعه برداشت نمیشوند؛ گفتنی ست که ممکن است کیفیت یک نوع برنج از دو مزرعه با یکدیگر متفاوت باشد. از این رو کیفیت برنج با توجه به پخت آن بررسی میشود.

مجموعه توسکا به شما پیشنهاد میدهد تا قبل از خرید عمده برنج ایرانی، خریدار برنج ایرانی بسته نمونه برنج را از ما دریافت نماید تا بررسی کیفیت و خالص بودن برنج، و تایید نمونه بار، ثبت سفارش در تناژ بالا را انجام دهد تا از کیفیت برنج اطمینان یابد.

خرید بهترین برنج عطری ایرانی

برای خرید بهترین برنج عطری ایرانی میتوانید برنج کشت دوم امراللهی مازندران و برنج طارم هاشمی مازندران را امتحان کنید که از نظر پخت و عطر بهترین هستند.

بزرگترین مشکل در خرید بهترین برنج ایرانی این است که خریداران و تاجران برنج در شهرستان ها، باید از مخلوط نشدن برنج های پرمحصول ارزان تر با برنج های کم محصول اطمینان داشته باشند.

نحوه مخلوط شدن انواع برنج با یکدیگر به این صورت است که متقلبان، برنج کم محصول مانند برنج فجر را برنج کیفی و گرانقیمت طارم مخلوط میکنند (این دو برنج از نظر ظاهری با یکدیگر مشابه اند) تا قیمت تمام شده کاهش یابد و از طرفی در بازار برنج های خود را به قیمت ارزان تری به فروش برسانند یا به اصطلاح بازار را به دست بگیرند.

خرید بهترین برنج عطری ایرانی

ما در توسکا با خرید مستقیم از کشاورزان معتبر و داشتن دقت کافی در انتخاب محصولات، به شما اطمینان می‌دهیم که تمام برنج ها یکدست و خالص بوده و برنج نوع دیگری با آن‌ مخلوط نشده است.

اگر میخواهید از عطر و طعم برنج توسکا مطمئن شوید و سپس خرید کنید، پیشنهاد می‌کنیم یک بسته نمونه برنج از نوع دلخواه سفارش دهید و بعد از اطمینان از کیفیت و عطر و طعم آن، خرید عمده خود را انجام دهید.

برنج‌ های توسکا از مرغوب‌ ترین برنج‌ های ایرانی انتخاب شده و بوجاری شده و تمیز می‌باشند. ارسال سفارشات مشتریان از طریق باربری (اتوبوس)، نیسان، خاور، ایسوزو، تک و… بارگیری و ارسال می گردند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *