مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

برنج طارم محلی معطر از کجا بخریم؟

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج طارم محلی معطر از کجا بخریم؟قیمت برنج طارم محلی ممتازخرید برنج طارم محلی معطر

برای خرید برنج طارم محلی معطر به صورت عمده و با قیمت مناسب از شمال کشور، با مشاورین فروش توسکا تماس بگیرید تا این برنج معطر را به صورت مستقیم از کشاورز تهیه نمایید. هدف ما عرضه برنج خالص و ناب ایرانی به مشتریان میباشد.

برنج طارم محلی معطر از کجا بخریم؟

برنج طارم محلی معطر از کجا بخریم؟

در شمال کشور که قطب اصلی برنج ایرانی میباشد، در ۲ نوبت برنج کشت میشود: برنج های تابستانه و برنج های پاییزه

برنج های پاییزه با دلیل برداشت در فصل پاییز با عطر بیشتری نسبت به برنج های تابستانه شناخته میشود. در نتیجه برنج طارم معطر پاییزه (کشت دوم یا چین دوم) نسبت به برنج طارم محلی تابستانه (برنج کشت اول) عطر بیشتری دارد.

در میان انواع مختلف برنج طارم مازندران (برنج کشت اول) از جمله برنج طارم محلی، برنج طارم هاشمی، برنج سنگ طارم، برنج طارم دیلمانی و انواع مختلف برنج های طارم  را از لحاظ عطر با یکیدیگر مقایسه کنیم، برنج طارم محلی در رتبه اول برنج های معطر قرار میگیرد.

برنج طارم محلی معطر از کجا بخریم؟

از سوی دیگر به علت نوع بذر طارم محلی، برنج طارم محلی عطر بیشتری نسبت به بقیه طارم ها دارد. حال اگر طارم محلی کشت اول در بهترین شرایط، یعنی در یک زمین حاصلخیز و با آب کافی در شرایط مساعد آب و هوایی کشت شود. عطر و پخت بهتری خواهد داشت.

خریداران برنج طارم محلی باید توجه کنند؛ اگر برنج طارم محلی را به صورت خالص تهیه کنند، مسلما عطر بسیار خوبی خواهد داشت.

قیمت برنج طارم محلی ممتاز

قیمت برنج طارم محلی ممتاز

با توجه به اینکه برنج طارم محلی معطر ویژگی های برنج مرغوب و با کیفیت ایرانی دارد، بنابراین این برنج در بازار خرید و فروش برنج ایرانی با قیمت ارزانی یافت نخواهد شد.

قیمت روز برنج طارم محلی ممتاز مازندران در مجموعه توسکا به صورت آنلاین قابل دسترسی می باشد. همچنین برنج طارم محلی شمال به صورت عمده در بازرگانی برنج توسکا برای مشتریان آماده سازی میشود تا با خرید عمده برنج طارم درجه یک شمال بتوانند قیمت تمام شده کمتری را بپردازند.

تهیه مستقیم برنج از شالیزار و خرید مستقیم برنج از کشاورز برای خریدار برنج طارم محلی معامله ای پرسود و کم هزینه را رقم خواهد زد. علاوه بر این در هنگام خرید از کیفیت، خالص و یکدست بودن برنج به صورت کامل اطمینان برای خریدار برنج طارم روشن خواهد بود.

خرید برنج طارم محلی معطر

خرید برنج طارم محلی معطر

خرید و فروش برنج طارم محلی ممتاز فقط از طریق نمایندگی های فروش برنج شمال انجام میشود. مجموعه توسکا به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش برنج اصیل شمال آماده همکاری و فروش برنج طارم محلی عطری جویبار به مشتریان است.

شما خریدار برنج طارم محلی میتوانید برای خرید برنج طارم محلی ممتاز از بازرگانی برنج توسکا، واقع در روستای پهناب، از طریق راه های ارتباطی با مجموعه توسکا اقدام به ثبت سفارش کنید.

ما در مجموعه توسکا این امکان را به مشتریان میدهیم تا قبل از خرید برنج به صورت عمده، نمونه ۱۰ کیلویی از برنج طارم محلی را دریافت کرده و پس از تایید نمونه برنج، برنج طارم محلی شمال در تناژ بالا برای مشتری برنج طارم محلی ارسال شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *