مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت عمده برنج طارم محلی ممتاز صادراتی

آنچه در این مقاله میخوانید...

فاکتورهای مهم هنگام خرید برنجراهنمای انتخاب برنج طارم درجه یکبررسی کیفی برنج و عوامل تاثیرگذار در آنعرضه مستقیم برنج طارم محلی ممتاز

انتخاب برنج به عنوان اصلی ترین وعده غذایی باعث شده تا سطح تولید این محصول در کشور روز به روز بیشتر شود. امروزه بیشتر مناطق ایران به کاشت این غلات مشغول هستند و برنج در مارک های مختلف روانه بازار می شود. خواص خوراکی و درمانی زیادی که این محصول دارد مردم را به خرید ترغیب کرده و سبب رونق بازار هم شده است. قیمت برنج طارم محلی ممتاز را تولیدی مناسب اعلام می کند تا مصرف کننده با هر توان مالی بتواند به راحتی نیاز خود را برطرف سازد. این نرخ بر اساس نوع و کیفیت محصول مشخص می گردد.

 

فاکتورهای مهم هنگام خرید برنج

فاکتورهای مهم هنگام خرید برنج

هنگام خرید طارم درجه یک باید به فاکتورهای مهمی چون تازه بودن و همچنین کیفیت و عطر و طعم و سایز دانه ها توجه کنید. سایز دانه ها از این جهت مهم است که باید همه به یک اندازه باشند و در واقع یک دست بودن برنج نشان دهنده کیفیت خوب آن است که پخت خوبی هم خواهد داشت و شما می توانید حتی برای مجالس و مهمانی ها هم از آن استفاده کنید. مهمترین فاکتوری که شما باید در زمان انتخاب آن را مد نظر قرار دهید عطر محصول است.

برنج طارم خوشپخت بوده و دارای عطری کاملا طبیعی و ارگانیک است که حتی در زمان طبخ هم این عطر بیشتر شده و کاملا شامه نواز است. برنج های سفید رنگ همیشه کیفیت بهتری دارند و این نشان می دهد که شما باید در زمان خرید به رنگ هم توجه کنید. طارم برنجی دانه بلند و قلمی بوده که دد زمان پخت به خوبی قد می کشد. دانه ها از هم جدا می شوند و برای پلو گزینه خوبی است.

طعم این برنج عالی بوده و اگر شما برای امتحان مقدار کمی را پخته و مصرف کنید قطعا می توانید برای خرید تصمیم درست تری را اتخاذ کنید. توجه به قیمت هم مانند کیفیت در زمان خرید مهم است به همین دلیل مشتری به قیمت هم توجه می کند تا محصولی مقرون به صرفه را تهیه کند.

راهنمای انتخاب برنج طارم درجه یک

طارم دوبار کشت با نمونه های یکبار کشت تفاوت زیادی دارد بدین ترتیب بهتر است شما در زمان خرید از راهنمایی های مشاوران نهایت استفاده را ببرید. راهنمای خرید برنج با کیفیت بالا در ایران را می توانید در هنگام خرید از سایت به صورت اینترنتی مطالعه کنید. با توجه به رشد تکنولوژی خرید اینترنتی روز به روز از محبوبیت بالایی برخوردار می شود. در این سایت می توانید برنج با کیفیت بالا و قیمت مناسب سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن به سفارش شما رسیدگی کامل شود.

راهنمای انتخاب برنج طارم درجه یک

راهنمای خرید در تمامی سایت های معتبر وجود دارد که این راهنمایان وظیفه دارند در مورد برنج مورد نظر مشتری که می خواهند خریداری کنند، کمک نمایند و مشخصات و قیمت انواع متنوع این محصول را در اختیار انها قرار دهند تا آنها با توجه به توانایی پرداخت و با آشنایی با خواص محصول آن را خریداری نمایند. طارم یکی از اصلی ترین و ناب ترین برنج های ایرانی می باشد که برای خرید شما می توانید به نمایندگی فروش در این استان مراجعه کنید و یا به صورت واسطه ای از فروشندگان خریداری نمایید.

در مورد این نوع برنج می توان گفت که این نوع دارای رنگ شفاف و روشن است و بوی آن کاملاً طبیعی و ارگانیک بوده و دارای عطر بالا و همچنین فاقد دانه های خرد می باشد و در مورد طعم نیز می توان گفت که طعم فوق العاده ای دارد و حتی به تنهایی هم قابل مصرف است.

بررسی کیفی برنج و عوامل تاثیرگذار در آن

عوامل زیادی هستند که کیفیت برنج را تحت تأثیر قرار می دهند. طبق بررسی هایی که روی برنج طارم انجام شده کیفیت آن به خوبی ثابت گردیده و به همین دلیل امروزه رقابت برای خرید و فروش آن زیاد است. در زیر به صورت مجزا به این عوامل می پردازیم:

  1. اولین و مهمترین عاملی که در کیفیت برنج تأثیر دارد نوع نشاء اصلی است که درون زمین کاشته می شود. در واقع هر چه کیفیت نشاء بهتر باشد برنج پر بار تری را شما برداشت می کنید.
  2. عامل دیگر مدل کاشت است و امروزه برنج توسط دستگاه های تمام اتوماتیک و به صورت ردیفی کاشته می شود و فاصله ای که بین بوته ها وجود دارد باعث شده تا شرایط بهتری برای رشد داشته باشند به همین دلیل شما برنج بیشتر و با کیفیت تری برداشت می کنید.
    بررسی کیفی برنج و عوامل تاثیرگذار در آن
  3. انتخاب منطقه و زمین مناسب می تواند در کیفیت مؤثر باشد.‌ این برنج به آب زیادی نیاز دارد بنابراین مناطق شمالی که پر بارش هستند برای کاشت بهترین گزینه به شمار می روند و چون خاک برای کشت اول املاح معدنی زیادی دارد در نتیجه برنج کشت اول هم با کیفیت تر خواهد بود و خواص بیشتری هم دارد.
  4. نگهداری و مراقبت از خوشه های برنج که روزانه رشد می کنند اهمیت زیادی دارد. ریشه برنج باید همیشه درون آب باشد بدین ترتیب باید آبیاری به صورت روزانه صورت بگیرد.

عرضه مستقیم برنج طارم محلی ممتاز

قیمت برنج طارم سنگی که تولیدی آن را به صورت مستقیم به بازار عرضه می کند مناسب بوده بدین ترتیب مصرف کنندگانی که برای خرید به تولیدی مراجعه می کنند می توانند خریدی اقتصادی داشته باشند. برنج های تولید شده در انبار نگهداری می شوند تا در تمام فصول سال در دسترس باشند. برنج هر چه کهنه تر باشد خوش پخت تر خواهد بود بدین ترتیب محصولی که عرضه می شود کشت هر سالی که باشد کیفیت خوبی خواهد داشت.

عرضه مستقیم برنج طارم محلی ممتاز

پایین آوردن قیمت مهمترین دلیلی است که رضایت مصرف کننده را به همراه خواهد داشت. به همین دلیل فروشندگان محصول را با قیمت کمتر به فروش می رسانند تا از این طریق از رقبای خود پیشی گرفته و در بازار داخلی و خارجی هم به اعتبار خود بیافزاید و هم محبوبیت خود را بیشتر کنند. استفاده از روش های مستقیم و بدون واسطه برای فروش خود درگاهی را به روی مصرف کنندگان باز می کند.

این روش بیشتر از طریق دیجیتال مارکتینگ فروشگاه اینترنتی صورت می گیرد بدین ترتیب مشتری می تواند با مراجعه به سایت در کمترین زمان سفارش خود را ثبت کند. این کارخانه ها از برند ها و نام های مختلفی برای فروش محصولات خود استفاده می نمایند که هر کدام از این برند ها در جای خود برنج را با کیفیت مرغوب به مشتریان عرضه می نمایند. فروش به صورت عمده همیشه هزینه کمتری دارد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *