مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

تامین عمده برنج فجر گرگان برای رستورانها

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت برنج فجر روغنیاولویت خرید برنج فجر برای رستوران هافروشگاه عمده برنج فجر توسکا

رستوران ها برای خرید و تامین عمده برنج فجر گرگان میتوانند با مجموعه برنج توسکا همکاری نمایند. بهترین برنج فجر گرگان با قیمت عالی در این مجموعه عرضه میگردد.

قیمت برنج فجر روغنی

برنج فجر در استان های گلستان و مازندران به ویژه در شهر گرگان کشت میشود. این برنج از لحاظ ظاهری به برنج های خارجی شباهت زیادی دارد اما کیفیت برنج فجر با برنج های خارجی قابل مقایسه نیست. اغلب طرفداران و خریداران حرفه ای برنج فجر به دنبال خرید برنج فجر روغنی هستند.

اگر یک مشت از برنج فجر را در کف دستتان بگیرید و بفشارید، نرمی و چرب بودن دانه های برنج را احساس خواهید کرد. این ویژگی دقیقا همان روغنی بودن این برنج است. برنج فجر روغنی بیشتر در شهر گرگان کشت میشود به همین خاطر مشتریان برنج فجر، برنج فجر روغنی گرگان را به سایر برنج های فجر ترجیح میدهند.

قیمت برنج فجر روغنی

در مجموعه برنج توسکا، در فصل برداشت برنج فجر، شالی ها و برنج های مرغوب از کشاورزان خریداری میشود و سپس به مرحله الک زنی و سورت میرسند و در نهایت برنج فجر روغنی درجه یک و اعلا با بهترین کیفیت ممکن در کیسه های ۱۰ کیلویی عرضه میگردد. اما قیمت واقعی برنج فجر روغنی گرگان چقدر میباشد؟!

قیمت برنج فجر روغنی براساس نحوه الک زنی، تمیزکاری و بسته بندی تعیین میگردد. شما مشتریان برنج فجر میتوانید قیمت واقعی و به روز برنج فجر روغنی گرگان را از مجموعه برنج توسکا دریافت نمایید. در این مجموعه تضمین میشود که برنج فجر به صورت ۱۰۰% خالص و کاملا یکدست با کمترین قیمت ممکن در بازار توزیع گردد.

اولویت خرید برنج فجر برای رستوران ها

هر مشتری یا فروشگاه یا ارگان با توجه به نیاز خود اقدام به خرید نوع خاصی از برنج ایرانی میکند. مثلا اکثر خانواده های ایرانی برای مصارف شخصی خود برنج طارم هاشمی مازندران را به خاطر عطر و طعم آن انتخاب میکنند.

اولویت خرید برنج فجر برای رستوران ها

اما رستوران ها یک نوع خاص از برنج ایرانی را میخواهند که به صورت کاملا مجلسی پخته شود و هم از قیمت مناسبی برخوردار باشد. این ویژگی ها دقیقا در برنج فجر سوزنی مشاهده میشود در نتیجه اولویت خرید برنج فجر برای رستوران ها آشکار میگردد.

در یک جمع بندی کلی عوامل زیر باعث میشوند تا رستوران ها خرید برنج فجر را نسبت به برنج های دیگر در اولویت قرار دهند:

  1. برنج فجر از بهترین برنج پرمحصول ایرانی میباشد که از قیمت مناسبی برخوردار است.
  2. برنج فجر روغنی پخت بسیار عالی دارد به طوریکه پس از پخت شفته نمیشود.
  3. شفافیت و سفیدی برنج فجر پس از پخت یکی از مزیت های این برنج در خرید آن میباشد.
  4. برنج فجر روغنی گرگان از عطر نسبتا خوبی برخوردار است.
  5. با اینکه برنج فجر از برنج های پرمحصول میباشد اما نرمی و طعم خوب آن تا یک روز بعد از پخت همچنان حفظ میگردد.

فروشگاه عمده برنج فجر توسکا

اکثر خریداران عمده برنج فجر مانند فروشگاه های بزرگ و رستوران ها تمایل به خرید برنج فجر در تناژ بالا دارند زیرا در خرید عمده برنج فجر مسلما قیمت تمام شده برنج فجر سرشکن خواهد شد. در این مورد علاوه بر ارائه قیمت عمده میتوان به کاهش هزینه های حمل نیز اشاره نمود.

فروشگاه عمده برنج فجر توسکا

در سفارش عمده برنج فجر روغنی کرایه و هزینه های حمل برنج به صورت چشمگیری کاهش می یابد. بازرگانی برنج توسکا یکی از تامین کنندگان عمده برنج فجر روغنی گرگان میباشد. در این مجموعه هدف ما عرضه برنج خالص فجر به قیمت رقابتی در بازار میباشد.

علت قیمت مناسب برنج فجر توسکا عرضه مستقیم آن از شالیکار میباشد. در فروشگاه عمده برنج فجر توسکا حساسیت بسیار بالایی در عرضه برنج خالص فجر وجود دارد بدین صورت که ابتدا مرغوب ترین و خالص ترین برنج فجر از کشاورزان خریداری و طی مرحله سورتینگ در کیسه های ۱۰، ۲۰ و ۵۰ بسته بندی شده و به مشتریان عرضه میگردد.

شاید بزرگترین مشکل خریداران عمده برنج فجر موضوع خالص بودن یا نبودن برنج فجر باشد زیرا همانطور که گفتیم برنج فجر به برنج های خارجی شباهتی زیادی دارد پس سعی کنید همیشه فقط از مراکز فروش معتبر برنج فجر در شمال کشور برنج مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *