مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

عرضه عمده برنج درجه یک شمال

آنچه در این مقاله میخوانید...

خرید برنج شمال به صورت عمدهکشت انواع برنج ایرانی در شمال

مرکز فروش برنج توسکا به عرضه انواع برنج شمالی به صورت کاملا خالص و بدون واسطه به مشتریان این امکان را فراهم کرده است تا سفارش خرید برنج شمال را به صورت اینترنتی با ما تجربه کنید.

خرید برنج شمال به صورت عمده

استان های شمالی کشور از جمله استان مازندران بزرگترین تولیدکننده برنج ایرانی میباشند که انواع برنج ایرانی کیفی و پرمحصول، برنج های کشت اول و کشت دوم، برنج های طارم محلی، طارم هاشمی، برنج دونوج، برنج فجر، برنج کشت دوم امراللهی، برنج شیرودی، برنج ندا و… را به صورت عمده تولید و عرضه میکنند.

خرید برنج شمال به صورت عمده

شما خریدار برنج شمال برای خرید عمده برنج شمال بهتر است به صورت حضوری به مراکز فروش معتبر برنج شمال در استان مازندران مراجعه کنید تا به صورت دقیق و ماهرانه کیفیت انواع برنج شمال را در مراکز فروش مورد بررسی قرار دهید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش خرید آنلاین در میان مردم، خرید آنلاین مواد غذایی از جمله برنج نیز به صورت اینترنتی انجام میشود از طرفی امکان خرید مستقیم برنج از کشاورز برای خریدار برنج بسیار کم شده است.

بازرگانی برنج توسکا به عنوان بزرگترین مرکز فروش برنج شمال با فراهم آوردن خرید مستقیم برنج از شمال به صورت اینترنتی و حضوری توانسته است خدمتی بزرگ به هم میهنان عزیز برساند.

با خرید اینترنتی برنج شمال به صورت آنلاین میتوانید انواع برنج اصیل شمال را در کمترین زمان و با کمترین هزینه دریافت نمایید. فروش عمده انواع برنج شمالی درجه یک با قیمت مناسب در مجموعه برنج توسکا قابل انجام میباشد.

کشت انواع برنج ایرانی در شمال

بهترین و درجه یک ترین برنج های ایرانی در شمال کشور کشت میشوند. برای آشنایی بهتر با این برنج های مرغوب ایرانی میتوانید در اواسط فصل تابستان که زمان برداشت اکثر برنج های ایرانی میباشد به استان های گلستان، گیلان و مازندران سفر کنید.

کشت انواع برنج ایرانی در شمال

با شروع فصل کشاورزی در بهار انواع برنج ایرانی به صورت کشت اول در شالیزار ها کشت میشوند و پس از برداشت و درو برنج های کشت اول، برنج کشت دوم در تابستان کشت میشود.

این برنج ها که از بذر های برنج کم محصول و پرمحصول میباشند به صورت زودرس و دیررس میباشند. که با توجه به شرایط آب و هوایی و منطقه کشت برنج توسط کشاورزان انتخاب میشوند.

استان مازندران با تامین بیشترین برنج موردنیاز مشتریان توانسته است به بزرگترین تولیدکننده برنج ایرانی در شمال کشور تبدیل شود که سالانه در دو کشت برنج ایرانی را کشت و برداشت میکند. این استان برخلاف استان هایی همچون گیلان با توجه به شرایط آب و هوایی مساعد و آب فراوان توانایی کشت برنج در نوبت دوم را دارد.

این برنج های با توجه به منطقه کشت و نوع آب و هوا از عطر و پخت متفاوتی برخوردارند که با توجه به نوع بذر و زمان کشت و برداشت برنج این برنج ها تفاوت بسیاری دارد.

برای مثال برنج کشت دوم امراللهی (در پاییز برداشت میشود) از بهترین برنج های ایرانی میباشد که از نظر عطر، پخت و طعم برنجی درجه یک و فوق اعلا میباشد از طرفی برنج شیرودی استخوانی برنجی بدون عطر و کم کیفیت میباشد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *