مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید برنج خوشپخت استخوانی [عکس+ قیمت]

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج خوشپخت طارم باب منزلقیمت برنج طارم خوشپخت ایرانی

فروش انواع برنج خوشپخت استخوانی در مرکز فروش برنج توسکا برای مشتریان برنج ایرانی استخوانی فراهم شده است. بهتر است برای خرید برنج طارم استخوانی درجه یک ایرانی با قیمت مناسب و به صورت خالص بهتر است خرید خود را از مراکز فروش برنج شمال در استان های مازندران، گیلان و گلستان انجام دهید.

برنج خوشپخت طارم باب منزل

برنج خوشپخت طارم باب منزل

برنج طارم خوشپخت استخوانی از بهترین محصولات کشاورزی در شمال کشور است که به صورت عمده و در سطح وسیعی از استان های شمالی کشت میشود. برنج مرغوب طارم ایرانی به صورت کشت اول و کشت دوم در مناطق خوش آب و هوا کشت میشود.

برنج طارم باب منزل کشت اول که در اولین نوبت کشت برنج ایرانی یعنی فصل بهار کشت میشود از برنج های خوشپخت و با کیفیت ایرانی میباشد. ظاهر این برنج ایرانی با قد کشیده و رنگ سفید استخوانی میباشد که پس از پخت ری بسیار خوبی دارد.

 

پخت بسیار خوب برنج طارم خوشپخت سبب شده است تا این محصول برای مصارف رستوران های ایرانی، آشپزخانه ها، هتل ها و مصارف خانگی بسیار مناسب باشد و تا چند روز پس از پخت ماندگاری خود را حفظ کند.

برنج طارم هاشمی مازندران ظاهری مشابه با برنج طارم محلی دارد. از طرفی عطر و پخت این دو محصول ایرانی تقریبا مشابه یکدیگر میباشد. تنها تفاوت نامحسوس این دو برنج در عطر و قد برنج میباشد. برنج طارم محلی عطر بیشتری نسبت به برنج طارم دارد در مقابل برنج طارم هاشمی ظاهر کشیده تری نسبت به برنج طارم محلی دارد.

قیمت برنج طارم خوشپخت ایرانی

قیمت واقعی و پایه برنج طارم خوشپخت از مرکز تولید آن تعیین میشود. عواملی از قبیل تورم و هزینه های تولی برنج در تعیین قیمت اولیه برنج استخوانی طارم بیشترین تاثیر را میگذارد به همین دلیل هر ساله با افزایش نرخ تورم و هزینه های تولید برنج، قیمت برنج طارم نسبت به سال قبل در همان مقطع زمانی بسیار گرانتر میباشد.

قیمت برنج طارم خوشپخت ایرانی

قیمت اصلی برنج طارم خوشپخت نرخ ثابتی ندارد یعنی اینطور نیست که بگوییم در کل بازار برنج ایرانی قیمت مصوب طارم ایرانی مثلا معادل ۱۰۰ هزار تومان میباشد. در برخی از فروشگاه ها ممکن است قیمت برنج طارم خوشپخت با قیمت بالاتر و در برخی دیگر با قیمت ارزانتر فروخته شود.

لازم به ذکر است که کیفیت ظاهری برنج (تمیزی دانه های برنج و درصد خرد برنج و نحوه بسته بندی) در تعیین قیمت نهایی برنج طارم تاثیرگذار است. تمامی این عوامل دست به دست هم میدهند تا برنج طارم ایرانی با قیمت متغیر در بازار عرضه گردد.

یکی از کلیدی ترین عامل پنهان در قیمت گذاری برنج طارم نحوه عرضه و توزیع آن میباشد یعنی اینکه حذف دلالان در کاهش قیمت برنج طارم درجه یک تاثیر چشمگیری دارد. پس همیشه سعی کنید برای خرید برنج طارم با قیمت ارزان و با کیفیت مناسب از مراکز اصلی فروش برنج ایرانی در شمال خرید کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *