مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید برنج شیرودی دانه بلند| کیسه ۱۰کیلویی

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت عمده برنج شیرودی مازندرانخرید اینترنتی برنج شیرودی در کیسه ۱۰ کیلویی

خرید و فروش عمده برنج شیرودی به دلیل پخت مناسب و متشابه با برنج طارم هاشمی در بازار خرید و فروش برنج ایرانی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

قیمت عمده برنج شیرودی مازندران

برنج شیرودی که از ارقام برنج پرمحصول ایرانی محسوب میشود، این برنج بیشتر در مناطق سردسیر و کوهستانی کشت میشود. اولین بار برنج شیرودی در استان مازندران و در شرق این استان کشت شده است.

قیمت عمده برنج شیرودی مازندران

برنج شیرودی از برنج های دیررس ایرانی میباشد که در فصل تابستان و همزمان با گرمای شدید تابستان برداشت میشود. و پس از تبدیل به برنج سفید به بازار برنج عرضه میشود.

برنج شیرودی با قد کشیده و رنگ استخوانی و شبیه به برنج طارم میباشد. از این رو به آن برنج شیرودی استخوانی نیز گفته میشود. برنج شیرودی از عطر بسیار ضعیفی برخوردار است اما پخت قابل قبولی دارد، به همین دلیل از این برنج در مصارف خانگی، رستوران ها، هتل ها و… استفاده میشود.

قیمت عمده برنج شیرودی در بازار خرید و فروش برنج ایرانی در استان های شمالی کشور تعیین میشود و در بازار شهر های دیگر به دلیل وجود واسطه با افزایش قیمت رو به رو خواهد شد.

در استان مازندران، فروش برنج شیرودی و کشت آن در شهر های نکا و بهشهر بیشتر انجام میشود و به همین سبب تاجران و فروشنگان این مناطق قیمت برنج شیرودی را تعیین میکنند.

برای دریافت قیمت عمده برنج شیرودی ممتاز میتوانید با مجموعه برنج توسکا در ارتباط باشید تا قیمت دقیق این محصول را دریافت نمایید.

خرید اینترنتی برنج شیرودی در کیسه ۱۰ کیلویی

برای خرید برنج شیرودی درجه یک به صورت عمده بهتر است این برنج را از مرکز خرید و فروش برنج ایرانی که قابل اطمینان است، تهیه کنید. برنج شیرودی به دلیل پخت مناسبی که دارد در مصارف رستوران ها، هتل ها، کترینگ و… بسیار مناسب است.

همانطور که گفته شد، شباهت زیاد برنج شیرودی با برنج طارم امکان مخلوط شدن این دو برنج را بسیار بالا میبرد. از این رو اگر قصد خرید برنج طارم استخوانی معطر را دارید بهتر است این دو برنج را به خوبی بشناسید تا در هنگام خرید به راحتی این دو برنج را شناسایی نمایید.

خرید اینترنتی برنج شیرودی در کیسه 10 کیلویی

خرید اینترنتی برنج شیرودی استخوانی در مازندران به صورت عمده در سایت رسمی توسکا برای مشتریان قابل انجام میباشد. تا تاجران و فروشندگان برنج شیرودی در شهرستان ها بتوانند این برنج را در تناژ بالا و با قیمت ارزان تهیه نمایند.

ما برای خرید عمده برنج شیرودی به مشتریان پیشنهاد میدهیم تا ابتدا بسته نمونه ۱۰کیلویی از برنج شیرودی را دریافت کرده و پس از تایید نمونه برنج، در هر تناژی از همان بار برنج برای مشتریان ارسال شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *