مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت برنج سرلاشه ایرانی صادراتی

آنچه در این مقاله میخوانید...

معرفی انواع برنج بر اساس کیفیتآشنایی با انواع برنج صادراتی به اروپاتاثیر بسته بندی در فروش برنجبازار پخش برنج سرلاشه ایرانی

عوامل بسیار زیادی بر قیمت برنج سرلاشه ایرانی صادراتی تاثیرگذار می‌باشد به طور کلی قیمت برنج طارم مازندران نسبت به برنج های پاکستانی و هندی بالاتر می باشد، البته ارزش غذایی این محصول نیز بسیار بالاتر بوده و تمامی پزشکان منطقه آسیا بر این باور می باشند که استفاده از برنج ایرانی مازندران به دلیل تولید شده از مواد اولیه ارگانیک و همچنین بهترین نوع بذر اهمیت بسیار زیادی دارد.

شما می توانید برای آگاهی از قیمت برنج لاشه دم سیاه با شماره های مرکز تماس بگیرید البته کارشناسان فروشی مرکز به صورت آنلاین نیز پاسخگو تمامی سوالات شما می باشند، هرچه کیفیت برنج بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

معرفی انواع برنج بر اساس کیفیت

معرفی انواع برنج بر اساس کیفیت

کشور ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان برنج می باشد که انواع مختلفی از برنج را در مناطق شمالی کشور تولید می کند قطعاً اولین و مهمترین عامل که نشان دهنده کیفیت برنج خواهد بود نوع بذر کاشته شده می باشد البته این افراد نیز با یکدیگر متغیر می باشد که برخی از برج‌ها را می‌توان به صورت دمپخت مصرف نمود و برخی دیگر را نیز حتماً باید آبکشی نمود.

برنج هاشمی؛ از جمله اصلی ترین و قدیمی ترین نوع برنج می‌باشد که بیشتر کشاورزان در منطقه شمالی کشور این نوع برنج را تولید می‌کنند و همچنین منبع بسیار خوبی از پروتئین،‌ آهن و کربوهیدرات می باشد این محصول جزء گرانقیمت ترین نوع برنج در بازار می باشد.

برنج هاشمی لاشه؛ قیمت برنج لاشه هاشمی بسیار مناسب و ارزان تر می باشد البته ارزش غذایی این محصول همانند برنج هاشمی بوده و کشاورزان پس از برداشت برنج این محصول را به کارخانه فرستاده وسیله دستگاه‌های سورتینگ مخصوص برنج هایی که آنها شکسته شده است و جداسازی می‌کنند و از این روی برنج دانه درشت را با قیمتی بالاتر و همچنین برج سر لاشه را با قیمتی مناسب و ارزان تر ارائه می دهند که اقشار متوسط جامعه و همچنین افراد برای پخت شیرینی ها و دسرها می‌توانند از آن استفاده کنند.

برنج فجر؛ قیمت برنج طارم شمالی فجر نسبت به برنج طارم هاشمی مناسب تر و ارزان تر می باشد البته مهمترین شاخصه و ویژگی که باعث شده که فروش برنج فجر رونق زیادی بگیرد عطر عالی و بی نظیر آن می باشد.

قطعاً در هنگام پخش نیز شاهد عطر منحصر به فرد این محصول خواهید بود بیشتر رستوران ها و هتل های بین المللی در هنگام سرو غذا ها از برنج فجر استفاده می‌کنند، دانه های این برنج بسیار درشت بوده و همچنین کیفیت بسیار بالایی دارد از سوی دیگر قیمت مناسب و ارزان سبب شده است که بیشتر رستوران های مجلل تمایل داشته باشند که برای سرو غذا از برنج فجر استفاده کنند.

برنج هندی؛ این برنج در بازار فروش بسیار بالایی دارد به طور کلی قیمت برنج هندی خیلی مناسب و ارزان تر می باشد البته برخی از پزشکان بر این باورند که استفاده از برنج هندی در طولانی مدت احتمال ابتلا به بیماری‌های گوارشی را نیز افزایش می دهد و بهتر است افراد آن از برنج ارگانیک ایرانی استفاده کنند و اگر شما وسع مالی برای تهیه و خرید برنج دانه درشت ندارید می توانید از انواع برنج سرلاشه که قیمت آن مناسب و ارزان تر می باشد استفاده کنید.

آشنایی با انواع برنج صادراتی به اروپا

منطقه آسیا اقلیم آب و هوایی بسیار مناسبی دارد و در مناطقی مانند شمال کشور ایران بهترین نوع برنج تولید می‌شد کیفیت و ارزش غذایی محصولات مورد استقبال کشورهای زیادی قرار گرفته است.

آشنایی با انواع برنج صادراتی به اروپا

از جمله مهمترین آنها می توان به کشورهای اروپایی اشاره نمود که در چندین سال اخیر کشورهای منطقه خلیج فارس از جمله کویت، قطر و عمان از برنج ایرانی استفاده می نموده اند اما امروزه با پیشرفت علم فروشگاه های اینترنتی بسیار زیاد ایجاد شده است و کشورهای اروپایی نیز تمایل بسیار بالایی برای تهیه و خرید برنج صادراتی دارند.

کشاورزان اصیل ایرانی برای تامین نیاز بازار داخلی اقدام به تولید انبوه برنج ارگانیک نموده اند و پس از تامین نیاز بازار مازاد آن را به کشورهای دیگر صادر می‌نمایند که نقش بسیار عالی بر افزایش کسب و کار مردم داخلی دارد از سوی دیگر کشاورزان نیز می توانند در کمترین زمان ممکن محصولات خود را بفروشند و سود بسیار عالی را کسب کنند.

تاثیر بسته بندی در فروش برنج

مشتریان علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت برنج مشتریان به زیبایی ظاهری این محصول نیز توجه دارد به طور کلی بیشتر شرکت‌هایی که از بسته بندی های جدید و مدرن برای ارائه و فروش برنج استفاده می‌کنند می‌توانند در بازار نیز مشتریان بیشتری را جذب نمایند.

تاثیر بسته بندی در فروش برنج

جالب است بدانید که نوع بسته بندی در زمینه صادرات برنج اهمیت بسیار زیادی دارد، طبق پژوهش‌های انجام شده بیشتر کشورها تمایل دارند از بسته بندی های با طرح جدید استفاده نمایند.

به طور کلی انواع بسته بندی برنج به دو صورت می باشد که برخی از شرکت‌ها این محصولات را در گونی های نخی ارائه می‌دهند و البته فروش برنج در گونی های پلاستیکی نیز رونق زیادی گرفته است.

برای مصرف خانواده ها شرکت ها سعی می‌کنند برنج را در گونه‌های ۱۰ کیلویی به همراه زیپ قرار بدهند که مصرف کننده به راحتی می‌تواند با باز نمودن زیر برنج میزان مصرفی خود را برداشته و سپس آن را به مدت زمان طولانی نیز نگهداری کند هر چه زیپ آسان بازشو و با کیفیت تر باشد می توانید بیشتر مشکل رضایت مشتریان خود را جلب نمایید.

البته این موضوع را در نظر بگیرید یک نوع بسته بندی تاثیر بسیار عالی بر شناخته شدن برند در بازار داخلی و خارجی دارد از این رو تمامی مراکز فروش‌دارای برند مخصوص می باشند که از طریق درج نمودن برند بر روی بسته بندی می توانند تبلیغات گسترده‌ای را نیز با کمترین هزینه انجام بدهند.

بازار پخش برنج سرلاشه ایرانی

بازار پخش برنج سرلاشه ایرانی رونق زیادی گرفته است از جمله مشتریان دائمی مرکز می‌توان به کشورهای ارمنستان و آذربایجان نیز اشاره نموده پخش برنج در این مرکز به صورت گسترده برای تمامی مشتریان می باشد.

بازار پخش برنج سرلاشه ایرانی

البته دسترسی داشتن به مرکز پخش باعث می شود که شما بتوانید مستقیماً محصولات را خریداری کنید در چندین سال اخیر ما مشتریان زیادی را در بازار داخلی و خارجی جذب نموده ایم و امروز نیز برای پخش برنج و حذف تمامی واسطه‌ها اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی نموده ایم.

پخش برنج سرلاشه ایرانی در این مرکز با تضمین تازه بودن می باشد شما پس از خرید برنج شاهد عطر عالی و بی نظیر این محصول خواهید بوده بهتر است برای خرید به مراکز معتبر نیز مراجعه نمایید زیرا برخی از افراد انواع برنج بی کیفیت را مخلوط نموده و به عنوان برنج درجه یک به فروش می رسانند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *