مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

فروشگاه اصلی برنج طارم محلی

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت واقعی برنج طارم محلیبرنج طارم محلی گران نخرید!

اگر قصد دارید برنج طارم محلی را از مرکز و فروشگاه اصلی آن خریداری کنید با مجموعه برنج توسکا تماس حاصل فرمایید. قیمت برنج طارم محلی در فروشگاه اصلی طارم محلی بسیار ارزانتر از جاهای دیگر است.

قیمت واقعی برنج طارم محلی

قیمت واقعی برنج طارم محلی

برنج طارم محلی از بهترین برنج های عطری مازندران است که در شهرهای مختلف شمالی کشت می شود. محبوبیت زیاد برنج طارم محلی بیشتر بخاطر عطر و طعم عالی آن می باشد.

برنج طارم محلی نسبت به سایر طارم ها عطر نسبتا بیشتری دارد. ولی از لحاظ ظاهری و پخت با سایر طارم ها تفاوت زیادی ندارد. پس در قیمت برنج طارم محلی و قیمت طارم های دیگر نباید تفاوتی باشد.

بهترین راهکار برای تشخیص قیمت واقعی برنج طارم محلی ارتباط با مراکز فروش معتبر در شمال است. قیمت واقعی برنج طارم در مرکز تولید برنج طارم رقم می خورد. جایی که برنج طارم کشت شده و در نهایت برداشت می شود.

در سال های اخیر قیمت انواع برنج ایرانی بخصوص قیمت برنج طارم محلی با افزایش چشمگیر مواجه شده است. علت آن اغلب بخاطر تورم شدید و افزایش هزینه های تولید برنج بوده است.

با برداشت شالی طارم در فصل برداشت قیمت اولیه شالی طارم اتفاق می افتد. سپس شالی توسط دستگاه های برنجکوبی به برنج سفید تبدیل می شود. حال با توجه به میزان محصول دهی قیمت شالی ها کمی دستخوش تغییر می شود.

مثلا اگر قیمت هر خروار (۱۲۰ کیلوگرم) شالی طارم در فصل برداشت تقریبا ۲ میلیون تومان باشد آنگاه دو حالت زیر بعد از تبدیل شالی به برنج سفید قابل تصور می باشد:

  1. اگر به ازای هر خروار شالی میزان برنج سفید مناسب یا زیاد باشد آنگاه قیمت شالی کمی افزایش می یابد.
  2. اگر به ازای هر خروار شالی میزان برنج سفید کم باشد آنگاه قیمت شالی کاهش خواهد یافت.

برنج طارم محلی گران نخرید!

همانطور که در بخش قبلی گفتیم، عوامل زیادی در قیمت گذاری واقعی برنج طارم محلی تاثیرگذار هستند. با قیمت گذاری اولیه برنج طارم آنگاه نوبت به قیمت نهایی برنج طارم می رسد.

برنج طارم محلی گران نخرید!

با آماده شدن برنج سفید شده طارم محلی باید برنج جهت سورت و بسته بندی به کارخانه سورتینگ برنج انتقال یابد. هزینه های سورت و بسته بندی به قیمت اولیه برنج طارم اضافه خواهد شد و در نهایت قیمت نهایی برنج طارم رقم می خورد.

اگر قیمت واقعی برنج طارم محلی را از مرکز فروش معتبر برنج طارم محلی در شمال استعلام بگیرید آنگاه برنج طارم محلی گران نخواهید خرید. پس استعلام قیمت واقعی از تامین کنندگان معتبر بسیار حائز اهمیت است.

گرانی برنج طارم در سال های اخیر باعث شده تا این برنج اصیل ایرانی از سر سفره های مردم کمرنگ تر شود. توان خرید برنج طارم محلی کمتر شده در حالی که همواره محبوبیت برنج طارم برقرار است.

انواع برنج طارم معطر شمالی در شمال کشور و به ویژه استان مازندران کشت میشود. این مناطق به دلیل کشت وسیع برنج طارم به صورت مستقیم برنج طارم محلی عطری را به مشتریان عرضه میکنند.

بازرگانی برنج توسکا بزرگترین مرکز فروش برنج شمال در استان مازندران، برنج طارم محلی سورت و بوجاری شده را در بسته بندی ۱۰، ۲۰ و ۵۰ کیلوگرمی برای مشتریان آماده سازی میشود تا به صورت عمده و جزئی به بازار عرضه شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.