مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید مستقیم برنج شمال از شالیکار در فصل برداشت

آنچه در این مقاله میخوانید...

عرضه مستقیم برنج شمالخرید مستقیم برنج شمال در زمان برداشت

مجموعه توسکا با خرید مستقیم برنج شمال از شالیکار در فصل برداشت به مشتریان در خرید برنج خالص ایرانی ارزان کمک میکند.

خرید مستقیم برنج شمال از شالیکار در فصل برداشت

عرضه مستقیم برنج شمال

در میان هزاران مراکز فروش برنج شمال در ایران، اکثرا ادعا دارند که برنج را به صورت مستقیم از شالیکار خریداری میکنند و آن را بدون واسطه به مشتری عرضه میکنند. اما آیا واقعا چنین اتفاقی می افتد؟

تنها مراکزی میتوانند این ادعا را بکنند که واقعا برنج ایرانی را از کشاورزان روستایی خریداری نموده و آن را با قیمت ارزان و مناسب به دست مشتری برسانند.

یک مورد بسیار جالب و قابل تامل این است که اگر بتوان این خرید مستقیم از کشاورز را در فصل برداشت انجام داد؛ چه اتفاقی خواهد افتاد؟

عرضه مستقیم برنج شمال

بدهی ست که قیمت تمام شده برنج یه صورت قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

خریداران برنج در تهران، خریداران برنج در اصفهان، خریداران برنج کرمان، خریداران برنج مشهد، خریداران برنج یزد، خریداران عمده برنج در تبریز و … همیشه این سوال را در ذهن خود دارند که برنج عمده از کجا بخرم؟

زیرا خریداران عمده برنج ایرانی همواره پارامتر قیمت برایشان بسیار مهم بوده است. پس نیاز به پیدا کردن مرکز فروش برنج ایرانی در شمال دارند تا برنج را به صورت مستقیماز شالیکار خریداری کنند.

بازرگانی برنج توسکا با خرید عمده برنج در فصل برداشت و در طول سال از شالیکاران روستای پهناب واقع در شهرستان جویبار قصد دارد برنج ناب و اصیل ایرانی را با قیمت عالی به دست مشتری برساند.

خرید مستقیم برنج شمال در زمان برداشت

همانطور که گفتیم تنها مراکزی میتوانند برنج شمال را بدون واسطه عرضه کنند که به صورت مستقیم با کشاورزان در ارتباط هستند. این امر باعث کاهش چشمگیر در قیمت برنج خواهد شد.

از طرف دیگر اطمینان به خاص بودن برنج در خرید مستقیم برنج شمال از شالیکار بیشتر است.

در واقع بهترین زمان خرید برنج شمال دقیقا در فصل برداشت برنج می باشد [اگر مشتری به دنبال خرید برنج تازه برداشت شده و ارزان است] زیرا قیمت برنج طارم و یا هر برنج ایرانی در زمان برداشت معمولا به کمترین قیمت خود میرسد.

خرید مستقیم برنج شمال در زمان برداشت

قیمت برنج از شالیکار به مراتب تفاوت چشمگیری با بقیه قیمت ها دارد. در مورد شاهد حذف دلال و واسطه ها هستیم که یکی از دلایل اصلی گرانی برنج در شهرستان ها هستند.

ما در بازرگانی برنج توسکا با شناسایی بهترین شالیزار ها و با تجربه ترین کشاورزان هرساله به صورت مستقیم برنج های حاصل شده از آن ها را خریداری و بعد از مراحل سورت و بسته بندی به دست مصرف کننده میرسانیم.

ما در بسیاری از موارد با خرید شالی های مرغوب از شالیکاران در زمان برداشت شالی ها، اقدام به شالیکوبی شالیها کرده تا برنجی خالص و معطر رابا فروش مستقیم برنج ایرانی به دست مشتریان برسانیم.

هدف ما تحقق شعار ماست: از مزرعه تا سفره ما در مجموعه توسکا میخواهیم تمام ایرانیان طعم خوب برنج خالص و اصیل ایرانی را با قیمت مناسب بچشند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *