مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

برنج کشت دوم با عطر ویژه+ قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید...

معرفی برترین برنج های عطری شمالبرنج کشت دوم ارزانتر بخرید!برنج کشت دوم ویژه توسکا

مشتریانی که به دنبال خرید برنج ایرانی با عطر بسیار ویژه هستند، میتوانند برنج کشت دوم ویژه توسکا را با قیمت مناسب تهیه کنند. ارسال در این مجموعه برای مشتریان به صورت رایگان میباشد.

برنج کشت دوم با عطر ویژه+ قیمت

معرفی برترین برنج های عطری شمال

مقایسه ی برنج های شمالی امروزه با قدیم نشان میدهد که برنج هایی که چندین سال پیش کشت میشدند عطر بسیار بیشتری داشتند. اما برنج های شمالی سنتی به چه علت عطر بیشتری داشتند؟

امروزه اکثر کشاورزان علاوه بر کشت برنج کشت اول به برنج کشت میپردازند و مجبورند برنج کشت اول را زودتر کشت کرده تا به کشت در مرحله دوم (برنج کشت دوم) برسند. از اول فروردین تا اول مرداد پروسه زمانی تولید برنج کشت دوم است. و از اول مرداد تا اوایل آبان ماه پروسه زمانی کشت دوم انجام میشود.

معرفی برترین برنج های عطری شمال

در گذشته کشاورزان فقط کشت اول برنج را انجام میدادند و معمولا خرداد ماه اقدام به کشت میکردند و در اوایل پاییز برداشت برنج صورت میگرفت.

اطلاعات فوق در مورد پروسه زمانی تولید برنج شمالی ثابت میکند که برداشت برنج اگر در فصل پاییز اتفاق بیفتد برنج از عطر ویژه ای برخوردار خواهد شد. مثلا برنج های شمالی سنتی و برنج های کشت دوم امروزی.

در نتیجه هوای خنک پاییزه نقش به سزایی در عطری شدن برنج های ایرانی ایفا میکند.

برنج کشت دوم ارزانتر بخرید!

برنج معطر کشت دوم از برنج های رده بالای ایرانیست و معمولا با قیمت بالا در بازار خرید و فروش میشود. مشکل بزرگ دیگر این است که برنج کشت دوم به راحتی با برنج های مشابه ارزان قیمت ایرانی مانند برنج ندا ایرانی قابل مخلوط شدن است. پس مصرف کنندگان باید در خرید برنج کشت دوم بسیار هوشیار عمل کنند.

بنابراین برای خرید برنج کشت دوم عطری از فروشگاه های معتبر یا تامین کنندگان معتبر انجام شود. اما چگونه میتوان برنج کشت دوم خالص با عطر ویژه را با قیمت مناسب تر تهیه کرد؟

تمامی محصولات در مرکز تولید خودشان، به علت حذف واسطه ها، در کف قیمت ارائه میشود پس برای خرید کشت دوم با قیمت مناسب کافیست به مراکز تولید این برنج ایرانی مراجعه کنید.

روستای پهناب واقع در شهرستان جویبار از اصلی ترین مراکز تولید عمده برنج کشت دوم میباشد. کشاورزان در این روستا نحوه کشت برنج دوباره کشت را به کمک آزمون و خطا به مرور زمان در طی چند سال آموختند.

برنج کشت دوم ارزانتر بخرید!

تجربه شالیکاران پهنابی در کاشت، نگهداری و برداشت برنج کشت دوم تقریبا به بالاترین سطح خود رسیده است. به صورتی که اغلب کشاورزان این روستا از برنج کشت دوم به میزان برنج کشت اول برنج برداشت میکنند.

بازرگانی برنج توسکا واقع در روستای پهناب خالص ترین برنج کشت دوم را در کف قیمت به مشتریان عرضه میکند. قیمت روز برنج دوباره کشت با عطر ویژه را میتوانید از مشاورین برنج توسکا دریافت کنید.

لازم به ذکر است که برنج کشت دوم توسکا با مجهزترین دستگاه های سورتینگ بسته بندی شده و در کیسه های ۱۰ تا ۵۰ کیلویی به مشتریان و رستوران های خاص ارائه میشود.

برنج کشت دوم ویژه توسکا

همانطور که گفتیم بازرگانی برنج توسکا واقع در روستای پهناب (مرکز تولید برنج کشت دوم) ارائه دهنده یکی از برنج های سوپرلوکس ایرانیست به نام برنج سوپرلوکس کشت دوم. برنج کشت دوم به دلیل عطر بسیار بالا طرفداران زیادی در کل ایران جذب کرده است.

شاید یکی از بارزترین ویژگی برنج کشت دوم در پخت کم نظیر این برنج باشد که با هیچ نوع برنج ایرانی قابل قیاس نیست. ری بسیار بالای برنج کشت دوم منجر به این شده است تا اکثر رستوران ها برای ارائه برنج مجلسی به مشتری به سمت خرید عمده برنج کشت دوم عطری روی آوردند.

برنج کشت دوم ویژه توسکا

فرض کنید در یک شرایط یکسان مقداری از برنج کشت اول طارم و برنج کشت دوم را به صورت مجزا طبخ کنید، اگر برنج کشت اول طارم به اندازه ۱٫۵ سانتیمتر قد بکشد آنگاه برنج کشت دوم به اندازه ۳ سانتی متر قد میکشد.

در مجموعه برنج توسکا مرغوب ترین برنج های کشت دوم از شالیکاران خریداری شده و سپس به کارخانه های سورتینگ منتقل میشود. ابتدا برنج کشت دوم بوجاری شده و سپس توسط دستگاه سورتینگ ضایعات برنج همچون سفیدک، سیاهک، سنگ، تخم علف، سبوس و… از برنج جداسازی و در نهایت در کیسه های ۱۰ تا ۵۰ کیلویی توزین و بسته بندی میگردد.

رضایت مشتریان برنج توسکا از برنج کشت دوم ویژه توسکا نشان از برتری ویژه این برنج نسبت به برنج های مشابه دارد. کشت دوم ۱۰۰% خالص و تضمین شده را با برند توسکا از فروشگاه های معتبر میتوانید تهیه کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *