مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید برنج طارم معطر از شمال

آنچه در این مقاله میخوانید...

خرید اینترنتی طارم ممتازقیمت برنج طارم درجه یکخرید عمده طارم عطری از شمال

خرید عمده برنج طارم معطر از شمال بدون واسطه از طریق بازرگانی برنج توسکا امکان پذیر است. خرید بدون واسطه با قیمت بسیار مناسب در تناژ بالا.

خرید برنج طارم معطر از شمال

خرید اینترنتی طارم ممتاز

در دنیای امروزی به دلیل مشغله های کاری و دور بودن مسافت از تامین کننده در شمال، اینترنت به عنوان بهترین ابزار برای خرید اینترنتی برنج محسوب می شود. مهمترین فاکتور در خرید اینترنتی طارم ممتاز همان اعتمادسازی است. اگر مشتری به تامین کننده اعتماد داشته باشد به راحتی از او خرید می کند ولی در دنیای مجازی چگونه می توان به مراکز فروش اینترنتی برنج اعتماد کرد؟

از مزایای خرید اینترنتی این است که مشتری در کمترین زمان ممکن ثبت سفارش کرده و سفارش مشتری در کمترین زمان ممکن ارسال می شود ولی سوال اینجاست که آیا دقیقا همان برنجی که مشتری در ذهن خود دارد با همان کیفیت برای او ارسال خواهد شد؟

خرید اینترنتی طارم ممتاز

از میان ارقام مختلف برنج شمال، برنج طارم عطری از محبوبیت خاصی برخوردار است. زیرا هم معطر است هم خوشپخت و هم کاملا نرم و خوشمزه. در کنار این موارد با توجه به قیمت مناسب طارم عطری تقاضا برای این نوع برنج شمال بسیار بالاست.

حال سوال اینجاست که چگونه مشتری با خیال آسوده در تناژ مختلف برنج طارم ممتاز را بصورت اینترنتی خرید کند؟

مسلما بهترین راهکار این است که برای خرید اول مشتری بصورت حضوری از بازرگانی برنج توسکا بازدید به عمل آورده تا دفتر مرکزی واقع در روستا را مشاهده کند. در کنار آن می تواند از شالیزارهای توسکا بازدید کند. این عمل منجر به اعتمادسازی کامل در مشتری می شود و باعث می شود تا مشتری برای خریدهای بعدی بصورت اینترنتی از بازرگانی برنج توسکا خرید کند.

قیمت برنج طارم درجه یک

همیشه بخاطر داشته باشید که میزان کیفیت برنج قیمت آن را تعیین می کند. ولی هر برنجی در هر بازه زمانی خاص یک محدوده قیمتی دارد. مشتریان عزیز برنج توسکا می توانید برای دریافت لیست قیمت روزانه انواع برنج شمال با ما در توسکا ارتباط گرفته و لیست قیمت روز برنج توسکا دریافت کنید.

قیمت برنج طارم درجه یک

می دانیم که برنج طارم یکی از ارقام برنج کم محصول در مازندران است. برنج طارم مهمترین و اصلی ترین برنج کشت شده در روستای پهناب است. روستایی که دفتر ما در آن واقع شده و تمامی برنج های ما حاصل دسترنج کشاورزان همین روستا است. ما در بازرگانی برنج توسکا با عرضه مستقیم و بی واسطه برنج طارم محلی و طارم هاشمی از کشاورز با قیمت های استثنایی در خدمت شما هستیم. برنج طارم صد در صد خالص، تمیز و یکدست با بسته بندی موردنظر شما.

اما برای رفاه حال شما عزیزان، ما برنج های طارم را در دو مدل با قیمت ها متفاوت عرضه می کنیم. طارم تک الک شده و طارم سه الک شده صادراتی. طارم تک الکه مسلما قیمتی به مراتب کمتر از طارم سه الکه دارد. تنها تفاوت این دو مدل طارم در تعداد الک آن است که باعث تفاوت قیمتی آنها شده وگرنه در خالص بودن و یکدست بودن آنها هیچ تفاوتی وجود ندارد.

خرید عمده طارم عطری از شمال

اکنون زمان آن فرا رسیده است که نحوه خرید عمده طارم عطری شمال را توضیح بدهیم. در موارد فوق در ارتباط با قیمت طارم عطری و خرید اینترنتی طارم عطری صحبت کردیم. ولی یک مشتری، تاجر، صاحب رستوران، فروشگاه، مغازه دار، بنکدار و …چگونه می تواند در تناژ بالا با خیال راحت طارم معطر تهیه کند به طوری که استرس کمبود جنس برنج در طول سال را نداشته باشد؟ البته قیمت برنج در خرید عمده یک فاکتور اساسی به حساب می آید.

خرید عمده طارم عطری از شمال

اولا تامین کننده ای باید یافت شود که کاملا قابل اعتماد باشد تا برنج خالص به دست مشتری برساند.

دوما تامین کننده باید قادر به تامین برنج در تناژ بالا در کل طول سال باشد.

سوما تامین کننده بایستی برنج را بصورت مستقیم از کشاورز به مشتری عرضه کند تا قیمت تمام شده برنج برای مشتری در کف قیمتی بازار قرار بگیرد.

بازرگانی برنج توسکا با سابقه چندین ساله در خرید برنج از کشاورز و ارائه مستقیم آن به مشتری آماده همکاری با ارگان های مختلف دولتی و خصوصی است تا بتواند با قیمت رقابتی برنج خالص و ناب ایرانی را به شما عرضه کند

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.