مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

پیشبینی قیمت شالی و برنج نو در سال ۱۴۰۳

آنچه در این مقاله میخوانید...

برداشت شالی و برنج در سال ۱۴۰۳پیش بینی قیمت برنج طارم ۱۴۰۳

در این مقاله ما با توجه به قیمت شالی و قیمت برنج در سال ۱۴۰۲ به پیش بینی قیمت شالی و برنج نو سال ۱۴۰۳ میپرداختیم.

برداشت شالی و برنج در سال ۱۴۰۳

برداشت شالی و برنج در سال 1403

کشاورزان و شالیکاران برنج در شمال کشور عموما در اوایل فصل بهار اقدام به کاشت برنج می کنند و در فصل تابستان برداشت برنج تازه صورت میگیرد. به صورت دقیقتر در اوایل برج ۵ شالی برنج درو شده و سپس فرآیند برنجکوبی انجام میشود.

با برداشت برنج در برج ۵ قیمت گذاری اولیه برنج انجام میگیرد. معمولا در این برهه زمانی شاهد کاهش قیمت برنج هستیم ولی همیشه اینطور پیش نخواهد رفت.

در این مقاله سعی کردیم با توجه به داده های قبلی و تجربه، به کشف و پیش بینی قیمت برنج سال ۱۴۰۳ بپردازیم. در ادامه با مواردی از پیش بینی قیمت برنج کیفی طارم هاشمی مازندران، توسط کارشناسان برنج توسکا میپردازیم.

پیش بینی قیمت برنج طارم ۱۴۰۳

داده های قبلی و قیمت برنج در سال های گذشته به ما کمک می کند تا قیمت برنج طارم ۱۴۰۳ را پیشبینی کنیم. این پیشبینی ممکن است با خطا همراه باشد.
قیمت برنج طارم در حال حاضر (بهار ۱۴۰۳) تقریبا ۸۰ هزار تومان است. ما میخواهیم قیمت برنج طارم در برج ۵ همزمان با برداشت برنج نو را حدس بزنیم.

قیمت برنج طارم مازندران در برج ۵ سال ۱۴۰۲ تقریبا برابر با ۶۰ هزار تومان بود (در نظر داشته باشید که قیمت های ذکر شده در لیست قیمت برنج توسکا میباشند). در شمال کشور با عرضه مستقیم برنج، قیمت های ارائه شده بسیار مناسب هستند. پس قیمت های برنج توسکا قابل مقایسه با قیمت های شهرستان نیست.

پیش بینی قیمت برنج طارم 1403

توجه داشته باشید که عوامل زیادی بر روی قیمت برنج طارم امساله ۱۴۰۳ تاثیرگذار خواهند بود. از قبیل هزینه های کارگری، هزینه های سم و کود، تورم حاکم بر جامعه و… مورد آخر یعنی تورم در ایران در سال های اخیر قابل تامل است. تورم در سال ۱۴۰۲ به قدری بالا بوده که پیشبینی برنج نو امساله ۱۴۰۳ را بسیار سخت کرده است.

گفته بودیم که قیمت برنج طارم نو و تازه ۱۴۰۲ تقریبا ۶۰ هزار تومان بود. حال میخواهیم دریابیم که قیمت برنج طارم تازه برداشت شده ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود. در حالی که قیمت فعلی برنج طارم در بهار ۱۴۰۳ تقریبا ۸۰ هزار تومان است.

قیمت شالی طارم تازه برداشت شده ۱۴۰۲ به ازای هر خروار (۱۲۰کیلو) تقریبا معادل ۶،۰۰۰،۰۰۰ بود. انتظار داریم با توجه به افزایش هزینه های کارگری سال ۱۴۰۳، افزایش هزینه سم و کود سال ۱۴۰۳ و تورم بالا در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ قیمت شالی طارم تازه برداشت شده به ازای هر خروار کمتر از ۶،۵۰۰،۰۰۰ نخواهد بود.

این پیشبینی مجموعه توسکا از قیمت برنج تازه برداشت شده طارم مازندران در سال ۱۴۰۳ بوده است. توجه داشته باشید که پیشبینی ها فاقد خطا نخواهد بود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *