مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

مصارف و کاربرد برنج نرمه ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

نحوه تولید برنج نرمه ایرانیمصارف اصلی برنج نرمه

در این مقاله کاربردها و مصارف اصلی برنج نرمه ایرانی شرح دادیم. از مهم ترین کاربرد های این برنج ریزدانه برای تولید آرد برنج میباشد.

نحوه تولید برنج نرمه ایرانی

برنج نرمه در واقع همان برنج نیمدانه است. با این تفاوت که سایز ریزتری دارد. در قدیم بخاطر اینکه برنج نرمه اغلب برای خوراک طیور استفاده میشد به آن برنج دانه مرغی هم میگفتند.

نحوه تولید برنج نرمه ایرانی

نیمدانه های ریز هم در کارخانه برنجکوبی و هم در کارخانه سورتینگ تولید می شوند. در کارخانه برنجکوبی هنگام تبدیل شالی به برنج، یکی از خروجی های دستگاه مربوط به برنج نرمه نیز می باشد.

در کارخانه سورتینگ هنگام بوجاری برنج لاشه یا نیمدانه، یکی از خروجی های دستگاه بوجاری می تواند برنج نرمه باشد. پس تهیه برنج نرمه فقط از کارخانه داران یا تاجران شمالی میسر خواهد بود.

مصارف اصلی برنج نرمه

موجودی برنج نرمه همیشه در بازار کم می باشد. زیرا به صورت تقریبی تنها ۱ درصد از برنج ایرانی را نرمه تشکیل می دهد. از طرفی دیگر بخاطر مصارف گوناگون برنج نرمه این کمبود بار بیشتر به چشم آمده است.

مصارف اصلی برنج نرمه

از مصارف و کاربردهای اصلی برنج نرمه ایرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. تولید آرد برنج
۲. پخت انواع آش ها
۲. پخت شله زرد
۴. پخت فرنی
۵. استفاده در انواع دسرها
۶. و غیره

این کاربردهای فراوان باعث شده تا تقاضای برنج ریزه ایرانی هر ساله بیشتر شود. برنج نیم دانه ریز ایرانی را می توانید از مراکز فروش معتبر در شمال خریداری نمایید.

برنج نرمه ایرانی با تبدیل شدن به آرد برنج می تواند در پخت انواع شیرینی ها کاربرد ویژه ای داشته باشد. تمامی قنادی ها و کارگاه های تولید بیسکویت و شیرینی از آرد برنج به مقدار زیاد استفاده می کنند.

برنج نرمه توسکا که با مدرنترین دستگاه ها سورت و تمیز شده، گزینه خوبی برای خرید برنج نرمه می تواند باشد. بسته بندی برنج ریزه در کیسه های ۱۰ و ۲۰ کیلویی باعث تسهیل در حمل شده است.

برای خرید مستقیم برنج نرمه ایرانی از شمال کشور با مشاورین فروش توسکا تماس بگیرید تا این محصول را به صورت خالص و تمیز شده تهیه نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.