مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

مرکز فروش برنج سرلاشه کشت دوم

آنچه در این مقاله میخوانید...

عطری ترین برنج سرلاشه ایرانیقیمت برنج سرلاشه معطر کشت دومخرید برنج سرلاشه کشت دو

عطری ترین برنج شکسته ایرانی موجود در بازار را می توانید با قیمت مناسب از مرکز فروش برنج سرلاشه کشت دوم توسکا تهیه نمایید. اگر به دنبال سرلاشه تضمین شده و خالص هستید با مشاورین فروش مجموعه توسکا ارتباط بگیرید.

مرکز فروش برنج سرلاشه کشت دوم

عطری ترین برنج سرلاشه ایرانی

برنج سرلاشه در واقع درشت ترین برنج شکسته می باشد که فاقد ریزه و نیمدانه می باشد. برنج سرلاشه عموما حاوی ۳۰ درصد برنج کامل و ۷۰ درصد برنج دو قد و سه قد می باشد.

می دانیم که برنج کشت دوم امراللهی، عطری ترین برنج مازندران است. همچنین پخت و رِی زیادی دارد. در نتیجه سرلاشه برنج کشت دوم از عطر بسیار زیاد برخوردار است.

زمانی که دانه های برنج به صورت شکسته در می آیند عطر دانه ها بیشتر شده و در نتیجه برنج شکسته معمولا عطر بیشتری نسبت به برنج کامل دارد (از یک نوع برنج یکسان).

عطری ترین برنج سرلاشه ایرانی

در نتیجه عطری ترین برنج سرلاشه ایرانی موجود در بازار مازندران، برنج سرلاشه کشت دوم امراللهی است. این سرلاشه علاوه بر عطر زیاد از پخت فوق العاده ای برخوردار است.

قیمت برنج سرلاشه معطر کشت دوم

برنج کشت دوم مازندران بخاطر عطر و پخت خاصی که دارد به عنوان گرانترین برنج مازندران شناخته می شود. بدیهی است که سرلاشه کشت دوم به عنوان گرانترین برنج شکسته مازندران در بازار عرضه گردد.

اگر قیمت روز برنج سرلاشه کشت دوم را می خواهید کافی است همین الان با مشاورین فروش مجموعه توسکا تماس حاصل فرمایید تا قیمت امروز این محصول ممتاز را دریافت نمایید.

از آنجایی که برنج های شکسته با توجه به درصد خلوص و درشتی دانه ها می توانند در انواع مختلف و با قیمت های گوناگون در بازار یافت شوند. پس پیشنهاد می شود این محصول ویژه را فقط از مراکز فروش تخصصی آن تهیه نمایید.

قیمت برنج سرلاشه معطر کشت دوم

مرکز فروش برنج سرلاشه کشت دوم بایستی باسابقه و با تخصص ویژه در سورت و بسته بندی برنج های شکسته ایرانی عمل کند زیرا این سرلاشه کشت دوم به راحتی قابل ترکیب با گونه های دیگر برنج های ایرانی است. پس مراقب باشید که برنج سرلاشه ایرانی را از کجا خرید می کنید.

خرید برنج سرلاشه کشت دو

حال که با مشخصات و قیمت برنج سرلاشه کشت دوم عطری آگاه شدیم. بهتر است توضیحات آموزشی در مورد نحوه خرید برنج سرلاشه کشت دو مطرح گردد.

برنج های شکسته کیفی به راحتی با برنج های شکسته پرمحصول قابل ترکیب هستند. مثلا برنج لاشه کیفی طارم با برنج لاشه شیرودی قابل ترکیب هستند. زیرا از لحاظ ظاهری و رنگ دانه ها به یکدیگر شباهت دارند.

این شباهت در میان دو طیف مختلف از برنج های کم محصول (با کیفیت بالا) و پرمحصول (با کیفیت پایین) باعث شده تا بسیاری از سودجویان با ترکیب کردن این لاشه ها با یکدیگر آن را به قیمت لاشه خالص و با قیمت بالا بفروشند.

همچنین مثلا برنج لاشه کشت دوم را می توان با برنج لاشه ندا ترکیب کرد [بدون آنکه مشتری تشخیص بدهد]. حساسیت خرید در این قسمت بالاتر می رود. چون بحث خرید لاشه خالص کشت دوم است.و قرار است مشتری پول زیادی بخاطر آن پرداخت کند.

مشتری دوست دارد تا لاشه یا سرلاشه کشت دوم را به صورت کاملا خالص خریداری نماید. پس شناخت هر چه بیشتر نسبت به انواع مختلف برنج های ایرانی می تواند به شما در خرید لاشه کمک کند.

در خرید برنج های شکسته سعی کنید حتما آن را از مرکز فروش قابل اطمینان خریداری نمایید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.