مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

مرکز خرید عمده برنج دونوج+ قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج دونوج چیست؟قیمت روز برنج دونوج یا راتونخرید عمده برنج چین دوم در شمال

اگر از طرفداران برنج های خوش عطر پاییزه هستید، برنج دونوج پاییزه مازندران را با ⭐️قیمت مناسب⭐️ از مرکز خرید و فروش برنج عمده دونوج، مجموعه برنج توسکا میتوانید خریداری نمایید.

مرکز خرید عمده برنج دونوج + قیمت

برنج دونوج چیست؟

در فصل تابستان بلافاصله بعد از برداشت برنج های کشت اول (طارم هاشمی، بینام، فجر، ندا و شیرودی) میتوان زمین شالیزاری را برای شروع یک فصل جدید از برنج کاری مهیا ساخت.

اگر بعد از برداشت برنج کشت اول زمین شالیزاری با آب و کود تغذیه شود؛ آنگاه از کنار بوته های خشک مربوط به برنج کشت اول، جوانه های تازه و سبز رشد میکند.

اگر این جوانه ها به خوبی مراقبت گردند، آنگاه خوشه های جدید حاصل میگردد. این برنج همان برنج دونوج است.

برنج دونوج چیست؟

در شهر های مختلف از برنج دونوج پاییزه با نام های مختلف یاد میشود. برنج راتون، برنج رتون، برنج نوج، برنج دوباره نوج، برنج دوبار نوج و برنج چین دوم از نام های دیگر برنج دونوج میباشد.

خوشه های برنج دونوج در فصل پاییز در جریان هوای معتدل با رشد آرام و آهسته تبدیل به برنجی محکم و خوشپخت میشود. همچنین این هوای خنک و معتدل پاییزه عامل اصلی عطر بسیار خوش برنج دونوج است.

برنج دونوج از بهترین برنج های عطری مازندران میباشد.

قیمت روز برنج دونوج یا راتون

برنج دونوج که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و جزء گرانترین برنج های ایرانی میباشد. کیفیت بالای برنج دونوج چه در عطر و چه در طعم باعث شده است تا قیمت برنج دونوج نسبتا بالا باشد.

اگر خریدار عمده برنج دونوج هستید میتوانید قیمت روز برنج دونوج را از مجموعه توسکا دریافت کنید.

قیمت روز برنج دونوج یا راتون

سختی های پیش رو برای کشاورزان در کاشت برنج دونوج مزید بر علت شده است تا قیمت برنج چین دوم زیاد باشد، همچنین از آنجاییکه میزان برداشت برنج دونوج در هر هکتار بسیار کم میباشد.

خرید عمده برنج چین دوم در شمال

با توجه به توان خرید مردم در مناطق مختلف کشور ایران، و با توجه به سلیقه ها و ذائقه های مختلف مردم در مصرف برنج ایرانی میزان خرید و فروش برنج دونوج در مناطق مختلف با یکدیگر متفاوت است.

استان های مازندران و استان های گیلان از مراکز تولید برنج راتون میباشند. در نتیجه برای خرید عمده برنج دونوج میتوانید به این استان های شمالی مراجعه کنید.

خرید عمده برنج چین دوم در شمال

با توجه به قیمت نسبتا بالای برنج نوج، خرید عمده برنج دونوج میتواند بسیار حساس باشد. خرید برنج خالص دونوج فقط از مراکز فروش عمده برنج ایرانی در شمال امکان پذیر است، مراکز فروشی که کاملا قابل اعتماد باشند.

مثلا فرض کنید قرار باشد برنج دونوج طارم هاشمی را خریداری کنید؛ از آنجاییکه امکان ترکیب برنج طارم هاشمی کشت اول با برنج چین دوم طارم هاشمی وجود دارد بایستی در خرید برنج دونوج طارم هاشمی بسیار دقت کنید.

بازرگانی برنج توسکا با سابقه چندین ساله در فروش انواع برنج ایرانی از جمله برنج چین دوم، آماده همکاری با مشتریان این برنج خوشپخت میباشد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *