مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

لیست آخرین قیمت برنج طارم دوبار کشت

آنچه در این مقاله میخوانید...

اطلاعاتی درباره ی برنج طارممعرفی انواع برنج طارم و بررسی کیفی آنبهترین نوع برنج طارم برای صادراتفروش ویژه برنج طارم دوبار کشت

قیمت برنج طارم دوبار کشت، در بازار همیشه با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد تا در این صورت به مشتریان کمک شود که بتوانند به راحتی برنج مورد نیاز خود را تهیه کنند دقت داشته باشید که قیمت این نوع تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد به همین دلیل کیفیت های متنوع آن با قیمت برنج طارم مازندران متفاوتی به فروش می‌رسند و با توجه به وجود عوامل تاثیرگذار بسیار زیاد نمی‌توان قیمت آن را به صورت دقیق بیان کرد.

اطلاعاتی درباره ی برنج طارم

اطلاعاتی درباره ی برنج طارم

برنج طارم دیلمانی در کشور ما ایران از لحاظ کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند نوعی از این برنج ها در مدت زمان کمتری برداشت می‌شوند و نوعی دیگر از آن به عنوان برنج‌های دیررس می باشند که مدت زمان تقریبا دو هفته بعد از نوع اول برداشت می شوند. برنج مرغوب تقریباً دارای رنگ سفید و متمایل به کرم می باشد که دانه های آن بر اساس نوع برنج متفاوت می باشد ولی همواره برنج های ایرانی از اندازه تقریباً خوبی برخوردار بوده اند که طی پخت مناسب می توانند شکل ظاهری بسیار مناسبی داشته باشند. خرید برنج طارم سنگی از طریق این مجموعه امکان پذیر است.

 

هرچقدر که برنج طارم اصل باشد و مراحل کشت آن بر اساس بر اساس اصول استاندارد صورت بپذیرد و کم‌آبی نکشد می‌تواند به عنوان بهترین و با کیفیت ترین نوع برنج باشد، برنج عطری گلستان و برنج هاشمی درجه یک از نمونه های با کیفیت و پرطرفدار این محصول می باشند که در بازار خرید و فروش توانسته اند خریداران زیادی را به طرف خود جذب کنند. وقتی که برنج به صورت یکدست و مخلوط نباشد یعنی اینکه دو نوع برنج ترکیب نشده باشند می تواند از کیفیت پخت بسیار عالی برخوردار باشد و در واقع به عنوان نوعی برنج با کیفیت می توان آن را در نظر گرفت.

معرفی انواع برنج طارم و بررسی کیفی آن

برنج طارم به برنجی گفته می شود که عطر و طعم عالی ترس نسبت به برنج طارم‌ هاشمی دارد. این به این معنا نیست که برنج ‌هاشمی عطر و طعم ندارد زیرا این برنج در ایران در رده مرغوب ترین برنج ‌هایی است که کمی از برنج عطری ندارد فقط قدری عطر و طعم آن کمتر از برنج عطری است.

معرفی انواع برنج طارم و بررسی کیفی آن

این برنج در شهرهای استان گیلان کشت می‌شود و با داشتن ۸ درصد پروتئین یکی از مقوی‌ ترین برنج‌ های ایرانی لقب گرفته است. این محصول سودمند و درجه یک دارای دانه های کاملا سفت و بلندی می باشد که نظر هر فردی را به خود جذب می نماید. ماندگاری برنج طارم پس از طبخ بسیار بالا می باشد و خاصیت خوش خوراک بودن را حفظ می کند. این برنج از لحاظ ظاهری از قدی کشیده و ظاهر قلمی برخوردار بوده که پس از پخت نیز بیشتر قدی کشیده و عالی دارد. یکی دیگر از مشخصات و ویژگی های ظاهری برنج طارم قد بلند آن می باشد که با استقبال ویژه مصرف‌کنندگان روبرو شده است و افراد بسیار زیادی هستند که برای خرید و استفاده از این نوع برنج مرغوب از خود اشتیاق بسیار زیادی نشان می‌دهند

چون ظاهر خارق‌ العاده‌ای که این محصول دارد باعث جذب تمامی کدبانو های ایرانی قرار گرفته است. از دیگر خصوصیات و ویژگی های برنج طارم معطر این است که این محصول بعد از پخت ظاهری بسیار خوب و مجلسی را دارد که این امر باعث شده است که تمام مصرف کنندگان بتوانند برای انواع مجالس خود از این محصول نهایت استفاده را ببرند چون ظاهر یک دست و همچنین خوش پخت برنج طارم باعث شده است که افراد بسیار زیادی از این محصول استقبال ویژه ای به عمل بیاورند. از دیگر ویژگی های این برنج خوش هضم بودن و سبکی آن است و با خوردن آن احساس سنگینی در فرد به وجود نمی آید. هم چنین نرم ماندن این محصول به مدت چند ساعت بعد از پخت از مهم ترین ویژگی آن می باشد.

بهترین نوع برنج طارم برای صادرات

یکی از مهم ترین ویژگی برنج طارم هاشمی که باعث شده در بازار رونق بیشتری داشته باشد، علاوه بر بازار داخلی به کشور های اطراف نیز صادر بشود؛ ارگانیک بودن این نوع برنج می باشد. نوع بذر و ساقه برنج هاشمی بگونه ای است که آفت و کرم های خیلی کمی می توانند به آن نفوذ بکنند، بنابر این به آفت کش یا کود شیمیایی احتیاج ندارند.

همین امر باعث ارگانیک شدن محصول می شود، که از لحاظ علمی و پزشکی بسیار برای بدن موثر می باشد.از دیگر ویژگی های آن پخت آسان، خوشمزه و خوش طعم بودن آن است. همچنین دارای عطر و بوی خاصی است. چون این برنج در مناطق حاصلخیز رشد می کند، کاملا مقوی و پر فایده است. دانه بلند بودن برنج هاشمی و مجلسی بودن آن از دیگر ویژگی های اصلی برنج طارم هاشمی است.

بهترین نوع برنج طارم برای صادرات

در ابتدا به تشخیص برنج هاشمی در شالیزار می پردازیم . برنج معمولی به گونه ای می باشد که اگر از آفت و کودهای شیمیایی استفاده نکنید خیلی زود آفت زده شده و بیشتر محصول از بین میرود. بذر برنج هاشمی به گونه‌ای است که ساقه های رشد شده از آن بسیار نازک و ظریف بوده، این نازک بودن ساقه ها مانع ورود و کرم و آفت های کوچک ساقه خوار به شلتوک برنج هاشمی می‌شود. اگر گذرتان به شمال کشور افتاد، و شالیزاری دیدید که ساقه هایشان بسیار نازک و ظریف می باشد؛ و همچنین دم شلتوک آن قرمز یا قهوه ای باشد، مطمئن باشید که برنج هاشمی است.

اگر با کشاورزی صحبت کردید و فهمید که از آفت کش های شیمیایی استفاده نمی‌کند، ولی محصولاتش پر بار است! مطمئن شوید برنج هاشمی را کشت می کند. چون همانطور که اشاره شد برای رشد برنج هاشمی به آفت کش های شیمیایی احتیاج نمی‌باشد، به خاطر همین هاشمی جزو بهترین و پرطرفدارترین برنج های کشور شناخته شده است. برای زمانی است که شما مستقیماً می‌خواهید از شالیزار خرید بکنید! ولی زمانی که به یک فروشگاه مراجعه می کنید و می خواهید بدانید که برنج فروخته شده کاملا اصل می باشد یا نه؟ کار بسیار دشواری است. حتی کسانی که تجربه خیلی زیادی در این زمینه دارند، شناخت برنج طارم هاشمی کار چندان آسانی برایشان نیست. البته چند نقطه ریزی وجود دارد که با دقت کردن به آنها می توانید تا حد زیادی برنج هاشمی اصل را تشخیص بدهید.

اول اینکه دانه های برنج هاشمی نسبت به برنج های دیگر بلند می باشد در واقع لاغر و باریک است. طرز پخت برنج تاثیری بر روی آن ندارد کته و ا آبکش برنج هاشمی طعم و مزه ی عالی دارد و اصلا شفته نمی شود. دارای عطر و بوی مخصوص بخود است. رنگ برنج هاشمی سفید متمایل به کرم می باشد. البته بهترین راه خرید مطمئن برنج هاشمی درجه یک خرید از مراکز و سایت های معتبر میباشد. مراکزی که مطمئن باشید، برنج هاشمی فروخته شده قاطی نداشته باشد.

فروش ویژه برنج طارم دوبار کشت

فروش ویژه برنج طارم دوبار کشت

توزیع بی واسطه برنج طارم لاشه در معتبرترین فروشگاه ها باز شده است که این محصول در برترین درجه کیفیت با قیمت مناسب تر به دست خریداران و استفاده کنندگان برسد، به خاطر اینکه از محبوب ترین انواع برنج می باشد که تقاضا برای خرید آن بالا است بنابراین کسانی که به صورت فروشنده می باشند و همچنین جزو فروشندگان عمده هم هستند و سعی دارند که این محصول را به صورت عمده از روش بدون واسطه تهیه کنند که در نهایت بتوانند با قیمت مناسب‌تر مشتریان بیشتری را به طرف خود بکشانند. در روش توزیع بدون واسطه خریداران سعی دارند که خرید خودشان را از همان کشاورزان تولید کننده انجام دهند که به قیمت واقعی و تولیدی بتوانند آن را تهیه کنند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *