مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت عمده برنج طارم سنگی در بازار

آنچه در این مقاله میخوانید...

بهترین روش ذخیره کردن برنج بسته بندی شدهآنچه که باید هنگام خرید برنج خشک بدانیمویژگی های برنج درجه یک صادراتیمرکز پخش برنج طارم سنگی

خوشبختانه غلات برنج که از رفقای قدیمی در کل جهان است، به لحاظ ارزش غذایی بالا و کاربرد فراوان توجه همگان را به سوی خود جلب نموده است. لذا اگر در صدد تامین بالای آن در تناژ بالا هستید، جای درستی قرار گرفتید. بدین گونه که در این مجموعه انواع برنج ممتاز شمال ایران در شکل انبوه بسیار پر فروش است. لذا قیمت برنج طارم سنگی نیز بدون واسطه با نرخ واقعی ارائه می گردد.

بهترین روش ذخیره کردن برنج بسته بندی شده

همانطور که می دانید برنج در هرم غذایی جزو اصلی ترین مواد غذایی در دنیا است. که با املاح و مواد مغذی و ویتامین های مفید چون پروتئین و کلسیم و سدیم و غیره محبوب همگان واقع شده و طرفداران زیادی را در مصرف به خود اختصاص داده است. از اینرو می طلبد که در ماندگاری بالای آن استفاده دراز مدت کوشا باشیم.

بهترین روش ذخیره کردن برنج بسته بندی شده

حال به نظر شما بهترین روش ذخیره کردن برنج بسته بندی شده چیست؟ یا به عبارتی چگونه می توان شکل انبوهی از آنرا به صورت صحیح و سالم حفاظت نمود تا برای سالیان سال به نحو احسن استفاده نمود. البته جای نگرانی نیست. چون همراه با ما نکاتی را خواهید آموخت که بسیار مفید و کار ساز خواهد بود. لذا برخی از آن عبارت است از:

  1. فضای برنج ذخیره شده می بایست خشک و خنک و عاری از نور خورشید بوده و مجهز به سیستم تهویه باشد.
  2. جهت نگهداری آن از ظروف مخصوص پلاستیکی درب دار استفاده نمود.
  3. جنس گونی های بسته بندی شده می بایست از پلی استر مرغوب بوده و از نوع free و نظایر آن باشد.
  4. جهت پیشگیری از کپک زدن می توان لابلای آن حبه سیر و تکه هایی از سنگ نمک گذاشت.
  5. با دمای ۴۰ درجه فارنهایت می توان آنرا ۲۰ الی ۳۰ سال نگهداری نمود. ولی در دمای بیشتر مدت ماندگاری کمتر دارد.
  6. نگهداری آن در جای مرطوب ممکن نمی گردد؛ چرا که زمینه تخم گذاری حشرات فراهم می آید.
  7. بسته بندی ها از قابلیت نفوذ ناپذیری اکسیژن برخوردار باشد.

آنچه که باید هنگام خرید برنج خشک بدانیم

آنچه که باید هنگام خرید برنج خشک بدانیم

  1. تمییز و یکدست و اصل و خالص بوده و با انواع دیگر مخلوط نباشد.
  2. دارای رنگ سفید متمایل به نباتی باشد.
  3. باید سفت و محکم باشد که با کمی جویدن خرد نگردد.
  4. نباید بوی کپک دهد.
  5. با دمیدن در آن عطر و بوی دلپذیر متصاعد گردد.
  6. دارای زمان برداشت دراز مدت بوده و اصطلاحاً کهنه تر باشد.
  7. از تولید کنندگان و مراکز مستقیم خریداری گردد.
  8. در تجارت آنلاین مرجع خرید سایت های مجاز بوده و با واسطه های سودجو و متقلب معامله نگردد.
  9. با بسته بندی های بهداشتی و مندرجات نوع برنج و تاریخ تولید و تاریخ مصرف و تاریخ انقضا و غیره باشد.
  10. عاری از کرم و تخم حشرات باشد.
  11. با رنگ سبز نشانگر عدم مرغوبیت و درصد رطوبت بالا است.
  12. دارای طعم عالی باشد.

ویژگی های برنج درجه یک صادراتی

از آنجا که برنج با ریز مغذی ها و ویتامین های پر خاصیت غذای اصلی تمام سفره ها بوده و با انواع مختلف دارای کیفیت های متعدد است، می بایست در انتخاب بهترین گزینه کوشا باشیم. بدین منظور لازم است که آنرا از محل مناسب خریداری نموده و شناخت کلی از خصوصیات آن داشته باشیم. لذا با یک تفحص ساده می توان پی به مرغوبیت آن برد.

ویژگی های برنج درجه یک صادراتی

به جرآت می توان گفت که بهترین نوع آن در ایران مختص شمال کشور بوده و در استان های مازندران و گیلان و گلستان کشت می گردد؛ چرا که زمین های مرطوب و شرجی و خاک خاصلخیز بستر زراعت و پرورش آنرا گسترش داده است. بنابراین اغلب برنج محلی و غنی شده شمال، دارای سطح کیفی بالا است. که نمونه طارم از نوع درجه یک است.

برنج‌ طارم تحت عناوین محلی و سنگی و هاشمی و غیره با عطر و طعم مطبوع از ویژگی صادراتی برخوردار است. که در زمان پخت حالت کشیده داشته و حجم آن افزایش می یابد. که بعد از مرحله پخت نیز با همان کیفیت و عطر و طعم خوشایند است.

برنج طارم با کشت دوم پاییزی نیز ارزش صادراتی آن دو چندان می شود؛ چرا که با وجود دمای پایین بتدریج رشد نموده و در بازه زمانی بلند مدت برداشت می گردد. لذا اقتضا نموده که قیمت برنج طارم محلی ممتاز گرانتر از بقیه باشد.

مرکز پخش برنج طارم سنگی

برترین مرکز پخش برنج طارم سنگی را می توانید صرفاً در مجموعه شالی برنج جستجو نمائید.چون الویت کسب و کار ما در جهت خدمات رسانی به شما ارجمندان بوده که شاید بتوانیم گامی کوچک در این خصوص برداریم. لذا می توانید با خرید برنج طارم اصل در شکل کلی واسطه ها را کنار زده و مرغوبترین محصولات را با نازلترین قیمت به خود مختص نمایید.

مرکز پخش برنج طارم سنگی

قیمت برنج دانه بلند شمالی در بازار بر اساس میزان کیفیت و نحوه تولید و توزیع و حجم خرید و میزان عرضه و تقاضا و هزینه های تولید و نوع کشت و غیره متغیر است. که شما قادرید با بررسی قیمت برنج طارم اعلا نرخ روز آنرا در لیست قیمت برنج بدست آورده و سپس آگاهانه به ثبت و سفارش آن بپردازید.

همچنین در حجم بالا از خرید میزان نرخ کالا کاهش یافته و به قیمت کارخانه در دسترس مشتریان قرار می گیرد. لذا می توانید آنرا بر حسب نیاز سفارش داده تا در اندک زمان ممکن در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. شما می توانید در صورت عدم دسترسی حضوری، به شکل آنلاین با ما در ارتباط بوده و سؤالات خود را مطرح نمائید.

لازم به ذکر است که بدانید که برنج دیلمان نیز در طیف برنج دانه بلند طارم محلی است که پخت عالی و عطر فوق العاده مطبوع دارد. که محصول چالوس و رامسر و دیگر شهرهای شمالی با نرخ بالا است. البته در خرید عمده با حذف هزینه های مازاد قیمت برنج طارم دیلمانی کاهش چشمگیر پیدا نموده و دارای مزایا و تخفیفات استثنایی است.

ما بی وقفه ضمن ارائه راهنمایی های لازم، آماده پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان بوده و به بهترین شکل ممکن اقدام به ارسال محصولات می نماییم. از این رو امکان سفارش آن به میزان مصرف میسر می گزدد. ضمن اینکه آنرا در نهایت صحت و سلامت تحویل خواهید گرفت.

تمام اجناس ما دارای گارانتی بوده و با امتیاز خدمات پس از فروش است. لذا جای نگزانی تا زمان تحویل باقی نمی ماند. صادرات عمده انواع برنج طارم شمالی با کیفیت اعلا و قیمت مناسب به برخی از کشورهای همسایه و اروپا و غیره بوده که از سود آوری و ارز آوری ویژه برخوردار است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *