مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت روز برنج طارم محلی درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

معرفی برنج طارم محلیخرید برنج طارم درجه یکقیمت روز برنج طارم محلی معطر

برنج طارم محلی اصیل را از شالیزار های شمال کشور تهیه کنید تا برنج خالص و یکدست با قیمت ارزانتر تهیه کنید. بازرگانی برنج توسکا با عرضه مستقیم برنج طارم محلی به صورت مستقیم از کشاورز امکان خرید این محصول را به صورت عمده برای مشتریان فراهم نموده است.

معرفی برنج طارم محلی

معرفی برنج طارم محلی

– برنج طارم محلی چیست؟

این برنج با دانه های قلمی و بلند با رنگ سفید مایل به کرم میباشد و به یکی از خوشپخت ترین ارقام برنج ایرانی معروف است. از نظر کیفیت پخت برنج طارم در میان ارقام مختلف با پخت و ری عالی بهترین کیفیت پخت را به خود اختصاص داده است.

برنج طارم محلی در مناطق شمال کشور، بیشتر در استان مازندران کشت میشود که از عطر و پخت بسیار عالی برخوردار است و پس از پخت تا چند روز نرمی خود را حفظ خواهد کرد. از این رو برای مصارف رستوران های بزرگ و کترینگ ها از برنج طارم معطر مازندران استفاده میشود.

برنج طارم محلی و طارم هاشمی در میان انواع برنج طارم و برنج پاکستان طبیعت از بهترین و مرغوبترین ارقام کیفی برنج محسوب میشوند.

معرفی برنج طارم محلی

برنج طارم محلی و طارم هاشمی از نظر ظاهری مشابه هستند ولی دانه های برنج طارم محلی ممکن است کمی بلندتر باشد، ولی پخت این دو برنج یکسان است و به دلیل تشابه این دو برنج با هم، قیمت آن ها نیز یکسان است.

برنج طارم محلی عطر بیشتری نسبته به برنج طارم هاشمی دارد. اما در نظر داشته باشید که منطقه کشت برنج و زمان برداشت آن در عطر و پخت برنج موثر است. زمان برداشت برنج طارم اگر به فصل پاییز نزدیکتر باشد، محصول برداشت شده عطر و پخت بهتری خواهد داشت.

♦ تفاوت اصلی طارم محلی نسبت به برنج طارم هاشمی این است که برنج طارم محلی معمولا نسبت به طارم هاشمی عطر بیشتری دارد و این امر میتواند به عوامل گوناگونی از جمله زمان برداشت برنج مرتبط باشد.

برنج طارم محلی و طارم هاشمی فرق چندانی با هم ندارند. برای خرید برنج باید به خالص بودن و عطر برنج توجه داشته باشید. ما در مجموعه توسکا به شما تضمین میدهیم که محصولی خالص به شما عرضه کنیم.

خرید برنج طارم درجه یک

با کشت وسیع برنج طارم در استان مازندران این منطقه به قطب اصلی کشت و تولید برنج طارم عطری تبدیل شده است. مصرف کنندگان برنج ایرانی که طعم برنج اعلا شمال را چشیده اند دیگر نمیتوانند برنج های خارجی و بی کیفیت را مصرف نمایند.

خرید برنج طارم درجه یک

تاجران و خریداران برای خرید برنج شمال درجه یک میتوانند با خرید برنج طارم معطر بهترین خرید را داشته باشند. لذا بهتر است قبل از اینکه خرید خود را انجام دهند در وهله اول مرکز خرید برنج ایرانی ممتاز را بیابند.

مجموعه توسکا با تولید و عرضه مستقیم برنج طارم محلی درجه یک به مشتریان این امکان را میدهد تا برنج اصیل، خالص و با کیفیت ایرانی را به صورت مستقیم از کشاورز تهیه نمایند.

قیمت روز برنج طارم محلی معطر

برای تهیه برنج طارم باید توجه کنید که هر چقدر کیفیت ، خلوص، درصد خرد، تمیزی برنج و نوع بسته بندی بهتر باشد، بر قیمت نهایی برنج تاثیرگذار خواهد بود. برنج طارم محلی توسکا با توجه به اینکه تمام این فاکتور ها را دارد، به صورت عمده و با قیمت ارزان تری به مشتریان عرضه میشود.

دلیل ارزانتر بودن برنج طارم محلی توسکا این است که این برنج به صورت مستقیم از شالیکار تهیه میشود و توسط مجموعه توسکا به برنج سفید تبدیل شده و در نهایت صورت و بوجاری و بسته بندی خواهد شد.

قیمت روز برنج طارم محلی معطر

بدون وجود واسطه میتوانید خرید ارزانتری را تجربه کنید و همچنین برنج تهیه شده شما خالص و ناب خواهد بود.

در مجموعه توسکا، ما با خرید مستقیم انواع برنج طارم اعم از طارم محلی و طارم هاشمی و برنج صدری از کشاورز و با سورتینگ برنج به وسیله دستگاه های مدرن اقدام به بسته بندی برنج ها میکنیم و در نهایت با کیفیت ترین و خالص ترین برنج طارم محلی اعلا را با قیمت بسیار مناسب به مشتری عرضه میکنیم.

هدف ما در مجموعه توسکا این است که خریدار برنج طارم محلی بتواند برنج طارم محلی را به صورت خالص و با قیمت رقابتی دریافت نماید.

برای دریافت قیمت روز برنج توسکا با مشاورین فروش توسکا تماس بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.