مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت خرید برنج طارم شمال به صورت عمده

آنچه در این مقاله میخوانید...

همه چیز درباره ی برنج طارممعیارهای انتخاب برنج طارم مرغوبعوامل موثر در خرید مناسب برنج طارمبازار پخش برنج طارم شمال

در حال حاضر برنج ها انواع مختلفی دارند که در برخی نقاط مختلف کشور از رونق تولیدی زیادی برخوردار می باشند که از نمونه مرغوب و معروف آن می توان به برنج طارم شمال اشاره کرد که امروزه از خوش پخت ترین، معطر ترین، با کیفیت ترین نوع برنج در ایران و حتی دنیا محسوب می شود که قیمت برنج طارم شمال بر حسب مواردی مانند: کیفیت، برند و شرکت تولید کننده آن، دانه های بلند، یکدست و یک اندازه، خوش طعم و خوشمزه بودن، عطر و بوی خاص، نحوه بسته بندی، تولید، توزیع، ارگانیک و بهداشتی بودن، صادراتی بودن برنج و دیگر موارد متفاوت می باشد.

قیمت خرید برنج طارم شمال به صورت عمده

همه چیز درباره ی برنج طارم

امروزه نمونه های زیادی از برنج ایرانی در شمال کشور کشت می شوند که از جمله آن می توان از برنج طارم نام برد که در منطقه مازندران که یکی از شهرهای شمالی ایران محسوب می شود که بیشترین میزان تولیدات برنج طارم را به خود اختصاص داده و توانسته تا حدودی نیاز بازارهای داخلی و خارجی را تامین نماید.

شایان ذکر است از مهمترین ویژگی ها و مزایای برنج طارم می توان به رنگ دانه های برنج که به رنگ قهوه ای است اشاره کرد که تولید کنندگان این نوع برنج سبوس ها را از برنج جدا کرده و رنگ آن را به سفید تغییر می دهند که می توان گفت مهمترین مشخصه برنج طارم مازندران رنگ سفید آن است که در کنار سایر خصوصیات بارز خود می تواند انتخابی درست و صحیح برای خریداران آن باشد.

همه چیز درباره ی برنج طارم

همچنین برنج طارم شمال از بهترین مزارع با کیفیت بالا برداشت می شود که جهت استفاده در مهمانی های بزرگ و مجالس خاص بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته که امروزه مورد پسند و ذائقه افراد بسیاری قرار گرفته است.

در حال حاضر کیفیت هر محصول نقش بسزایی در تعیین قیمت محصول دارد که قيمت برنج طارم درجه يك، همان طور که از نامش پیداست بر حسب درجه یک بودن، نوع برند، شرکت تولید کننده، میزان تقاضا، عرضه مستقیم و بدون واسطه محصول و دیگر موارد بسیار متغیر می باشد.

البته از دیگر مشخصات برنج های طارم درجه یک می توان به عطر و رایحه فوق العاده خوب آن اشاره کرد چرا که رایحه خوب باعث می شود تا انتخاب این برنج ها آسان تر شود همچنین طبخ برنج های طارم بسیار آسان است و این برنج طارم عطری در دسته برنج خوشپخت می باشد که این نیز باعث می شود تا مصرف آن ها آسان تر شود.

معیارهای انتخاب برنج طارم مرغوب

امروزه شهرستان طارم یکی از شهرهای شمال ایران است که بیشترین میزان تولید برنج شمال را به خود اختصاص داده و توانسته جهت تامین نیاز بازارهای داخلی و خارجی از اهمیت گسترده ای برخوردار باشد همچنین برنج طارم دارای شکل استخوانی است و رنگ آن سفید مایل به کرم است این نوع برنج از نظر کیفیت بسیار کیفیت بالایی دارد و از جمله برنج های بسیار مرغوب در بازار است.

ضمنا برنج طارم مازندران به دلیل کیفیت بالا در بازار های خارجی نیز به فروش می رسد و با صادرات عمده توانسته از سود و ارزآوری زیادی برخوردار باشد که این به نفع اقتصاد کشور تمام خواهد شد.

معیارهای انتخاب برنج طارم مرغوب

باید خاطر نشان کرد که از معیارهای انتخاب برنج طارم مرغوب می توان به شکل ظاهری آن، رنگ دانه های برنج، سایز و اندازه دانه ها، کیفیت، طعم و مزه، خوش پخت بودن، ری داشتن، عطر و بوی خاص آن، خالص بودن و ارگانیک بودن و دیگر موارد که از اهمیت زیادی در تضمین سلامت بدن انسان برخوردار می باشد.

امروزه از انواع و ارقام برنج های طارم شمال می توان به برنج طارم دیلمانی اشاره کرد که از نوع محلی به حساب آمده و اغلب در شهرهای شمالی ایران از جمله مازندران، رامسر، چالوس، تنکابن و غیره کشت می شود و از ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به کیفیت و خوش پخت بودن آن اشاره نمود که با این وجود قیمت برنج طارم دیلمانی بر اساس کیفیت و خوش پخت بودن و نیز منطقه کشت و دیگر موارد بسیار متفاوت بوده که مشتریان و طرفداران زیادی دارد.

عوامل موثر در خرید مناسب برنج طارم

گفتنی است شرکت های تولیدی زیادی در سراسر کشور وجود دارند که انواع برنج طارم شمال را با درجه کیفی بالا با قیمت مناسب به دو روش فله و بسته بندی شده با نشان سیب سبز سلامت جهانی به مشتریان داخلی و خارجی خود ارائه می دهند که عرضه مستقیم محصول بسیار ارزان بوده و مشتریان زیادی را در بر گرفته است.

عوامل موثر در خرید مناسب برنج طارم

بنابراین برای خرید برنج طارم اصل باید به این مراکز و نیز نمایندگی های عمده فروش و همچنین فروشگاه های معتبر در سراسر کشور مراجعه کرد که امروزه یکی از بهترین، آسان ترین، ارزان ترین و نیز سریع ترین راه های دسترسی به محصول از طریق مراجعه غیر حضوری به فروشگاه های اینترنتی محصول می باشد که از مزایای خاصی برخوردار بوده و خریداران می توانند با خریدی کلی به بهترین شکل ممکن مرغوب ترین برنج طارم شمال و اصل را خریداری ومورد مصرف قرار دهند که هیچ گونه هزینه جانبی در بر نداشته است.

ناگفته نماند که عوامل موثر در خرید مناسب برنج طارم همان طور که قبلا اشاره شد کیفیت، برند، اندازه دانه، عطر و بوی خاص برنج، قیمت، طعمومزه، خوش پخت بودن برنج و دیگر موارد می باشند که خریداران می توانند با توجه به این موارد ان را با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری و نوش جان کنند.

بازار پخش برنج طارم شمال

همواره بازار پخش برنج طارم شمال بسیار گرم و پررونق است که امروزه به دلیل کیفیت و میزان تقاضای زیاد متقاضیان داخلی و خارجی از رونق تولیدی گسترده ای برخوردار بوده و توانسته رضایت مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

بازار پخش برنج طارم شمال

لازم به ذکر است قیمت برنج طارم مازندران بر حسب فاکتورهای متعددی از قبیل: کیفیت، برند، بسته بندی و دیگر موارد متغیر است که بدون شک هر چه کیفیت برنج بالاتر باشد از قیمت گران تری نیز برخوردار خواهد شد.

امروزه برنج های شمال از جمله نوع طارم از فروش و مصرف زیادی در داخل و خارج کشور برخوردار است که به دلیل کیفیت بالا زبان زد خاص و عام بوده و از شهرت جهانی بالایی برخوردار است که سالانه در حجم و تناژ بالا به اکثر کشورهای دنیا از جمله عراق و افغانستان صادر می گردد که صادرات نقش مهمی در اقتصاد کشور و میزان تولیدات انبوه محصول و نیز جذب مشتریان زیاد آن دارد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.