مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت برنج لاشه هاشمی به صورت عمده

آنچه در این مقاله میخوانید...

اهمیت برنج در هرم غذاییبررسی عوامل موثر بر کیفیت برنجبهترین روش بسته بندی برنج برای صادراتمرجع پخش برنج لاشه هاشمی

قیمت برنج لاشه هاشمی، در مقایسه با برنج هاشمی دانه سالم و سورت شده، خیلی ارزان و مقرون به صرفه‌تر است. کیفیت منحصر به فرد، عطر و طعم بی نظیر و پخت فوق استثنایی این محصول اعلاء، چیزی از برنج هاشمی سورت شده کم نداشته و بسیار خوش خوراک و لذیذ می باشد. قیمت این نوع برنج، از قیمت برنج طارم اعلاء، قیمت برنج طارم دیلمانی و همچنین قیمت برنج طارم دوبار کشت بسیار ارزان تر بوده و به همین علت، هتل ها، رستوران ‌‌‌‌ها و مراکز تهیه غذا از مشتریان دائم و همیشگی این برنج سوپر ممتاز به شمار می‌آیند.

اهمیت برنج در هرم غذایی

دانه‌های مغذی و لذیذ برنج، از جایگاه ویژه‌ای در هرم غذایی برخوردار بوده و این جایگاه ویژه، تنها به دلیل فرهنگ غذایی اصیل و غذاهای بومی و سنتی که با آن تهیه می شود حاصل نگردیده، بلکه، اثرات فوق‌العاده و قابل توجه آن در راستای تامین سلامت و تندرستی موجب ترویج استفاده‌ ی روز افزون از این موهبت الهی سرشار از فواید شده است.

بررسی عوامل موثر بر کیفیت برنج

بر اساس آنچه در هرم غذایی گنجانده شده است، خوراکی‌هایی که رأس آن قرار دارند، به دلیل ارزش غذایی کمتر، می بایست به میزان اندکی (به خصوص توسط بزرگسالان) استفاده گردد ‌‌به عکس هر چه از راس هرم به سمت قاعده آن حرکت کنیم، مواد خوراکی با خاصیت تر که باید بیشتر خورده شوند، مشاهده می گردند.

خوشبختانه، برنجی که به طور معمول، با سفره های هموطنان عزیزمان عجین گردیده و حداقل یک تا دوبار در وعده های غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، در پایین ترین قسمت هرم غذایی (دقیقاً در قاعده‌ی آن) و در گروه غلات که بسیار مفید و برای سلامت ضروری هستند قرار گرفته است.

طبق دستورالعمل ‌‌‌‌‌های اعلامی از سوی متخصین تغذیه، روزانه می بایست حدود ۶ تا ۱۱ واحد (به فرا خور سن، وزن و کالری مورد نیاز، که هر واحد تقریباً نصف لیوان است) از گروه غلات استفاده نمود.

به همین دلیل مصرف برنج از این گروه؛ ضمن تامین انرژی مورد نیاز بدن در طول روز، به دلیل سرشار بودن از پروتئین، انواع ریز مغذی و املاح معدنی، مانند آهن و منیزیم و همچنین ویتامین‌ ‌‌‌‌‌های فراوان گروه ب (تاثیر بسزایی در ترمیم سلول های عصبی دارند) قادر است نقش مهمی را برای تندرست و تداوم سلامت، ایفا نماید.

بررسی عوامل موثر بر کیفیت برنج

خواص سرشار، ارزش غذایی فراوان، مصرف روبه ازدیاد و قرار گرفتن برنج در سبد خرید ماهانه و مداوم تعداد زیادی از هموطنانمان، باعث شده تا علاوه بر واردات، انواع و اقسام زیادی از گونه‌های متنوع برنج، با گریدهای کیفی متغییر، توسط شالیکاران تولید و روانه‌ ی بازار مصرف گردد.

با توجه به مطالب مذکور، به نظر می‌ رسد، داشتن اطلاعات کافی در خصوص عوامل موثر بر کیفیت برنج، نقش چشمگیری در کمک به شما خوانندگان عزیز، برای انتخاب برنجی ممتاز و اعلاء خواهد داشت.

بررسی عوامل موثر بر کیفیت برنج

برخی از عوامل یاد شده عبارتند از:

  1. افزایش طول و حجم دانه‌های برنج، هنگام طبخ، از مهمترین عوامل تعیین گرید کیفی آن می‌باشند. (در اصطلاح آشپزی قد کشیدن و ری داشتن)
  2. سایز دانه های خشک برنج درجه‌ی یک، باید بزرگ سورت شده و یک دست باشد.
  3. بافت نرم و پنبه‌ای برنج پس از پخت، گواهی بر کیفیت اعلای آن است.
  4. عطر و طعم برنج ممتاز، منحصر به فرد و استثنایی است.
  5. برنج خوب و مرغوب، فاقد دانه‌های شکسته و یا ناخالصی‌هایی مانند ذرات شن و ماسه و همچنین تکه های خار و خاشاک ( به اصطلاح بازاریان پوشال) می باشد.
  6. از نظر بسیاری از خبرگان و دست اندرکاران صنعت برنج، کیفیت و مرغوبیت برنج کهنه ( با توجه به نظر خبرگان این حوزه، جند ماهی باید از برداشت محصول گذشته باشد تا برنج کهنه تلقی شود ) بیشتر از تازه‌ی آن است.
  7. قیمت نیز از جمله دیگر عوامل موثر بر کیفیت می باشد، به عنوان مثال برای خرید برنج طارم ندا درجه یک و یا برنج دُم سیاه و هاشمی مبلغ معینی در بازار باید هزینه کرد پس اعلام قیمت‌های بسیار متفاوت با این قیمت معمول، احتمالأ نشانه‌ای آشکار از کیفیت پایین برنج خواهد داشت.
  8. یکی از عوامل اصلی و موثر بر کیفیت برنج، نوع بذر یا نشاء و همچنین اقلیم محل تولید آن می باشد، برای نمونه، برنج گیلان و مازندران، به طور کلی، از نظر طعم و عطر و سایر قابلیت‌های قبل و پس از پخت، دارای تفاوت‌های کیفی زیادی هستند.

بهترین روش بسته بندی برنج برای صادرات

فن و هنر بسته بندی، در حال حاضر، تبدیل به علمی آکادمیک و دانشگاهی شده و علاوه بر آن تلفیق ذوق و هنر با این رشته، توانسته آثاری بدیع و چشم نواز را برای بسته بندی، انواع محصولات به ویژه برنج بوجود آورد.

بهترین روش بسته بندی برنج برای صادرات

برنج ایرانی، از نظر عطر و طعم، بر بسیاری از محصولات کشورهای دیگر برتری داشته، لیکن، عدم رعایت برخی موارد در بسته بندی های حرفه ای و بین‌المللی سبب گردیده تا برنج عالی ما، در بین کشورهای دنیا از جایگاه حقیقی خود بر خوردار نباشد.

بهترین روش بسته بندی برنج انواع برنج صادراتی، دارای ملاحظات زیادی است؛ لیکن، در ادامه برخی از نکات ضروری و مهم برای اطلاع خوانندگان عزیز بیان می‌گردد:

  1. نوع بسته بندی عالی و درجه یک ، ارتباط مستقیمی با جنس لفافه ی به کار رفته دارد؛در حال حاضر از متقال، نایلون و کیسه های پلاستیکی برای انواع برنج صادراتی استفاده می شود که هر یک از آن‌ها، محاسن و مزایای خاص خود را دارند.
  2. صادرات برنج به کشورهایی که دارای بعد مسافت زیادی هستند؛ و احتمال سرایت رطوبت به بسته بندی وجود دارد (در مسیر حمل و نقل از طریق دریا و یا اقلیم خاص کشور هدف صادرات) صرفاً با استفاده از کیسه های پلاستیکی و یا نایلونی توصیه می شود.
  3. روش بسته بندی برنج صادراتی در کیسه های دولایه (قسمت داخلی متقال ساده و سطح بیرونی گونی پلاستیکی لمینت شده) بسیار فنی و حرفه ای بوده و می تواند تا حدود زیاد نظر مشتریان خارجی را جلب نماید.

مرجع پخش برنج لاشه هاشمی

مرجع پخش برنج لاشه هاشمی

این مرکز، سالیان زیادی است که به عنوان مرجع پخش برنج لاشه هاشمی در این حوزه فعالیت داشته و آمادگی دارد تا بهترین محصول فوق اعلا، با قیمتی بسیار استثنایی و باور نکردنی را در اقصی نقاط کشور تحویل نماید. ارسال تناژ بالا و بدون محدودیت، تضمین صد درصدی کیفیت برنج لاشه و یا سر لاشه، تسویه حساب پس از رضایت کامل مشتری، و حمل و تحویل رایگان به سراسر کشور، بخش کوچکی از خدمات بی شمار و متمایز این مرجع به مشتریان عزیز می باشد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.