مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت برنج لاشه عطری طارم

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج لاشه عطری طارمبهترین منطقه برنج عطری طارمویژگی های برنج لاشه عطری طارمقیمت برنج لاشه عطری طارمنحوه نگهداری برنج لاشه عطری طارمنکات لازم هنگام خرید برنج لاشه عطری طارمبهترین راه خرید برنج لاشه عطری طارمسخن پایانی

آیا در بیشتر وعده‌های غذایی شما برنج نقش پررنگی دارد؟ آیا می‌دانید اگر میزان مصرف برنجتان زیاد است باید چه نوع برنجی را تهیه نمایید تا علاوه بر قیمت مناسب عطر خوبی نیز داشته باشد؟ برنج جزء آن دسته مواد غذایی بوده که امروزه بر سر سفره تمامی افراد دیده می‌شود. به‌طوری‌که گویا حداقل یک وعده غذایی افراد را برنج تشکیل می‌دهد. یکی از محبوب‌ترین انواع برنج‌ها در بازار ایران، برنج لاشه عطری طارم نام دارد. این برنج به خاطر خوشپخت و خوش‌عطر بودن و در عین حال قیمت مناسب مورد توجه مردم قرار گرفته است.

برنج لاشه عطری طارم

برنج لاشه عطری طارم

برنج لاشه به برنجی گفته می‌شود که نصف آن سالم و بزرگ‌تر از برنج نیم‌دانه بوده؛ و توسط دستگاه تمام اتوماتیک سورت شده و با عطر و طعم و بوی بی‌نظیری در اختیار مردم قرار گیرد. به‌طور کلی برنج‌هایی که از شالیکوبی به دست خریداران یا کشاورزان می‌رسند دارای ۵ الی ۱۰ درصد شکستگی در هر کیسه ۷۰ کیلویی هستند. برنج‌های لاشه همان دانه‌های برنج بوده‌اند که هنگام سفید شدن در کارخانه شالیکوبی به خاطر آن که مقاومت بالایی ندارند شکسته و نصف می‌شوند.

سپس تولیدکنندگان برنج به منظور جدا کردن دانه‌های شکسته و سالم از یکدیگر از دستگاه بوجار یا دستگاه غربال‌کننده برنج استفاده می‌کنند. از این رو دانه‌های شکسته و سالم توسط دستگاه بوجار از یکدیگر جدا شده و در بسته‌بندی‌های جداگانه به بازار عرضه می‌شوند. برخی از بسته‌بندی‌ها که دارای برنج لاشه هستند، ممکن است درونشان برنج‌های سالم قد کوتاه و نیم‌دانه نیز موجود باشند.

بهترین منطقه برنج عطری طارم

بهترین منطقه برنج عطری طارم

البته ناگفته نماند که اگر برنج لاشه عطری طارم به همراه خود، نام منطقه فریدون‌ کنار را داشته باشد مورد استقبال بیشتری قرار خواهد گرفت. چرا که این‌گونه مردم از کیفیت هرچه بیشتر آن مطمئن می‌شوند.

ویژگی های برنج لاشه عطری طارم

اگرچه قیمت برنج لاشه عطری طارم نسبت به دیگر برنج‌های موجود در بازار ممکن است اندکی پایین‌تر باشد؛ اما ویژگی‌های بسیار خوبی دارد که موجب گشته مردم به خرید آن اشتیاق داشته باشند. از جمله ویژگی‌های مثبت این نوع برنج می‌توان به ماندگاری بالای آن اشاره کرد. به‌طوری‌که برنج لاشه عطری طارم می‌تواند تا ساعت‌ها پس از پخت، نرمی و طعم خوب خود را حفظ نماید.

همین امر موجب شده تا برنج لاشه عطری طارم یکی از بهترین و خوشپخت‌ترین انواع برنج‌های ایرانی به حساب آید؛ و در مصارف خانگی و رستورانی مورد استفاده قرار گیرند. همچنین این نوع برنج دارای دانه‌های چرب مانند بوده که با لمس کردن چربی آن به خوبی درک می‌شود.

قیمت برنج لاشه عطری طارم

قیمت برنج لاشه عطری طارم

اگرچه در بازار برنج‌های لاشه مختلفی وجود دارند، اما قیمت برنج لاشه عطری طارم با توجه به ویژگی‌های زیر مشخص می‌شود.

  1. میزان خلوص
  2. میزان عطری بودن برنج
  3. سورت و تمیزی برنج لاشه عطری طارم
  4. میزان ری و وضعیت پخت برنج
  5. وزن و جنس بسته‌بندی محصول
  6. طعم و مزه فوق‌العاده برنج
  7. دانه‌بندی و میزان سایزینگ برنج

نحوه نگهداری برنج لاشه عطری طارم

به‌طور کلی نحوه نگهداری برنج لاشه عطری طارم فرق چندانی با دیگر برنج‌ها ندارد. از این رو با رعایت چند نکته ساده می‌توان برای مدت طولانی برنج لاشه عطری طارم را نگهداری نمود. یکی از اصلی‌ترین دلایل فساد زودرس در برنج وجود گرما و رطوبت در محل نگهداری آن است. از این رو برنج لاشه عطری را می بایست در محلی خنک و بدون رطوبت و دارای تهویه مناسب نگهداری کرد.

نحوه نگهداری برنج لاشه عطری طارم

در این مورد باید توجه داشته باشید انبارهایی که فاقد تهویه مناسب بوده و گرم هستند به هیچ عنوان مکان مناسبی برای قرار دادن برنج نخواهند بود. همچنین نحوه قرار دادن کیسه‌های برنج باید به گونه‌ای باشد که از یکدیگر فاصله داشته و هوا بین آن‌ها جریان گیرد.

در ضمن می‌بایست هنگام قرار دادن کیسه‌های برنج آن‌ها را با فاصله مناسب از کنار دیوار و کف زمین قرار داد تا رطوبت زمین و دیوار به آن‌ها منتقل نشود. بدین منظور باید از پالت یا قفسه‌های مناسب استفاده نمود تا برنج لاشه عطری طارم از زمین فاصله داشته باشد. همچنین نباید فراموش کرد که قرار دادن چند حبه سیر یا فلفل تند خشک شده در کیسه‌های برنج می‌تواند از کرم‌زدگی و ورود حیوانات موذی به آن‌ها جلوگیری نمایند.

نکات لازم هنگام خرید برنج لاشه عطری طارم

نکات لازم هنگام خرید برنج لاشه عطری طارم

تاکنون توجه کرده باشید خریداران برنج همواره بین خرید برنج نو یا برنج کهنه دچار سردرگمی می‌شوند. چرا که برنج نو دارای عطر و طعم بیشتر و بهتری بوده و خوردن آن لذت‌بخش‌تر خواهد بود. این درحالی است که برنج کهنه پخت بهتری داشته اما احتمال می‌رود به اندازه برنج نو خوش‌عطر و طعم نباشد. از این رو خرید هر یک از این دو برنج کاملا به سلیقه هر فرد خواهد بستگی دارد.

یکی از نکاتی که هنگام خرید برنج باید به آن توجه کرد یک دست بودن آن است. چرا که گاهی اوقات فروشندگان برای سود بیشتر، برنج‌های مختلف را با هم ترکیب نموده و با قیمت بالاتری به فروش می‌رسانند. همچنین در هنگام خرید باید توجه نمایید که برنج عاری از هرگونه حیوانات موذی نظیر شپش و… باشد.

بهترین راه خرید برنج لاشه عطری طارم

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم برنج لاشه عطری طارم از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی نسبت به دیگر برنج‌های لاشه برخوردار است. همین امر موجب گشته تا بازار فروش این محصول نه تنها در مناطق شمالی کشور بلکه در تمام ایران بسیار پررونق باشد. در هنگام خرید برنج لاشه عطری طارم می‌بایست به میزان رطوبت برنج، رنگدانه‌ها، میزان کهنگی و عطر آن توجه نمود.

بهترین راه خرید برنج لاشه عطری طارم

البته ناگفته نماند که برنج‌های کشت دوم به دلیل کیفیت و عطر بالاتر در میان مشتریان از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. همچنین آن‌ها با قیمت بالاتری نیز به فروش می‌رسند. از این رو بهترین راه خرید برنج لاشه عطری طارم مراجعه به فروشگاه‌ها یا سایت‌های معتبر است تا این‌گونه بتوانید برنجی یک دست و باکیفیت تهیه کنید.

سخن پایانی

همان‌طور که گفتیم برنج یکی از محصولات غذایی بسیار پرطرفدار در ایران است. از این رو بسیاری از افراد به دنبال خرید برنجی باکیفیت و عطر بالا و در عین حال قیمتی مناسب هستند. با توجه به مطالبی که در بالا گفته شد، برنج لاشه عطری طارم جزء آن دسته برنج‌هایی بوده که می‌تواند به خوبی نیاز مشتریان را در رابطه با برنجی باکیفیت و مرغوب و در عین حال با قیمتی مناسب برطرف نماید. نکته‌ای که باید در این‌جا به آن توجه کرد این است که قیمت برنج لاشه عطری طارم احتمالاً در بازار بسیار متفاوت خواهد بود؛ در این صورت می‌بایست برای خرید برنج باکیفیت و با قیمت خوب به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *