مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت برنج فجر شمشیری

آنچه در این مقاله میخوانید...

خرید و فروش برنج فجرقیمت روز برنج فجر شمشیری

برای خرید و دریافت قیمت برنج فجر شمشیری با مجموعه توسکا تماس بگیرید تا این برنج را به صورت مستقیم از کشاورز تهیه کنید. برنج فجر سوزنی با پخت عالی و قیمت مناسب در بازرگانی برنج توسکا به مشتریان عرضه میشود.

قیمت برنج فجر شمشیری

خرید و فروش برنج فجر

مصرف کنندگان دائمی برنج این نکته را میدانند که خرید برنج فجر همچون برنج پاکستان طبیعت نسبت به برنج های خارجی بی کیفیت به صرفه تر خواهد بود. برنج فجر از برنج های ایرانی پرمحصول میباشد.

کیفیت خوب، قیمت مناسب، دانه ای کریستالی و رنگ متفاوت این برنج را نسبت به برنج های دیگر متمایز میکند. برنج فجر ری و طعم بسیار خوبی دارد، اما نسبت به برنج طارم عطر کمتری دارد.

خرید برنج فجر برای افرادی که به دنبال خرید برنج ایرانی با کیفیت و ارزان هستند، بسیار مناسب است. چرا که این برنج خوشپخت و خوش طعم است و تا چند روز پس از پخت سفت و خشک نمیشود.

خرید و فروش برنج فجر

برنج فجر رستورانی یا برنج فجر سوزنی یا برنج فجر شمشیری گزینه ای مناسب برای رستوران ها میباشد که خرید عمده برنج فجر به صورت مستقیم از کشاورز برای مصرف کنندگان این قشر خریدی به صرفه خواهد بود.

معمولا برنج های پرمحصول عطری ندارند اما برنج فجر در میان آن ها از عطر خوبی برخوردار است و تا حدودی این ضعف از برنج های پرمحصول را بهبود بخشیده است.

خرید و فروش عمده برنج فجر در استان مازندران بدون واسطه انجام میشود تا برنج خالص و یکدست به مشتریان برنج فجر اعلا ارائه شود. برای خرید عمده برنج فجر با مدیرفروش توسکا تماس بگیرید.

قیمت روز برنج فجر شمشیری

قیمت برنج فجر ممتاز براساس عوامل مختلفی تعیین میشود که به صورت دائم تغییر میکند. بنابراین خریدار برنج فجر برای خرید عمده برنج فجر باید آخرین قیمت تعیین شده برنج فجر شمال را بدست آورید و پس از آن اقدام به خرید نمایید.

قیمت روز برنج فجر شمشیری

قیمت برنج فجر شمشیری و برنج صدری به نسبت مزایایی که از آن دریافت می کنید بسیار مناسب می باشد. زیرا طعم این برنج بسیار مطلوب است و همچنین شما را از خواص متعدد آن بهره مند می کند. عوامل موثر در تعیین مبلغ این برنج به شرح زیر می باشد:

  • نوع فروش برنج فجر شمشیری
  • درجه کیفیت برنج فجر شمشیری
  • حجم فروش برنج فجر شمشیری

همچنین باید توجه داشته باشید که نرخ مواد اولیه موجود در بازار و نرخ نیروی انسانی که با توجه به حقوق اداره کار تعیین می شود، در تعیین مبالغ برنج فجر شمشیری بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

برای دریافت قیمت روز برنج فجر سوزنی با مدیرفروش توسکا تماس بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *