مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت برنج طارم محلی درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج طارم محلی مازندرانخرید و فروش برنج طارم محلیقیمت برنج طارم محلی درجه یک

برای خرید مستقیم برنج طارم محلی از کشاورز بهترین راه خرید برنج از مرکز خرید برنج شمال میباشد که با خرید برنج شمال از بازرگانی برنج توسکا میتوانید به صورت مستقیم و با قیمت ارزان برنج طارم محلی درجه یک را بخرید.

برنج طارم محلی

برنج طارم محلی مازندران

برنج طارم محلی از مرغوبترین برنج های ایرانی شمرده میشود که به دلیل عطر و پخت عالی مورد استقبال خریداران برنج طارم قرار گرفته است. برنج طارم محلی در استان های شمالی کشور به ویژه استان مازندران کشت میشود.

این برنج به رنگ کرمی و دانه ها قلمی دیده میشود که پس از پخت ری بسیار خوبی دارد و اگر در یخچال نگهداری شود تا چند رو پس از پخت نرمی خود را حفظ کرده و خوش عطر باقی میماند.

برنج طارم محلی به دلیل عطر و طعم و کیفیت پخت خوب و بازار پسندی بالای خود توانسته جای خود را در سفره های ایرانی باز کند به طوری که تبدیل به محصولی شده است که در بیشتر شالیزارهای شمالی کشت می شود، و با برآورده کردن رضایت مشتری بیشترین میزان تولید، مصرف و خرید برنج ایرانی را به خود اختصاص داده است.

برنج طارم محلی

خرید و فروش برنج طارم محلی

خرید برنج طارم محلی از طریق بازار مرکزی خرید و فروش برنج شمال به صورت عمده و با قیمت ارزان تر است سایر فروشگاه ها قابل انجام است.

برای خرید و فروش برنج طارم هاشمی بهتر است قبل از خرید برنج به صورت عمده، برنج طارم محلی را به صورت بسته های نمونه ۱۰ کیلویی از طرف مجموعه توسکا دریافت نمایید و پس از تایید نمونه برنج، از همان بار برنج در تناژ بالا و به صورت عمده برای مشتریان تهیه و ارسال خواهد شد.

خرید برنج طارم محلی درجه یک در مجموعه توسکا با تضمین کیفیت و خالص بودن انجام میشود، همچنین اگر به هر دلیلی از محصول ارسالی رضایت نداشته باشید، امکان عودت سفارش و بازگشت وجه برای شما وجود دارد.

برنج طارم محلی

قیمت برنج طارم محلی درجه یک

در سال های اخیر همان طور که قیمت برنج ایرانی افزایش یافته، قیمت برنج طارم محلی افزایش شدیدی را تجربه کرده است. با توجه به بالا رفتن هزینه های کشاورزان در شروع سال زراعی به نظر می رسید با شروع برداشت محصول جدید در زمان برداشت برنج، قیمت برنج نیز افزایش یابد که این اتفاق افتاد و دستمزد بالای کارگران و افزایش هزینه کارخانه نیز کار را تمام کرد.

ویژگی های مطلوب برنج طارم محلی از جمله؛ کیفیت در پخت، عطر زیاد و طعم بینظیر و ماندگاری بالا باعث شدند تا قیمت این محصول نسبت به برنج های دیگر بالاتر باشد.

برای دریافت قیمت روز برنج طارم محلی با مدیرفروش توسکا تماس بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.